Moja Świąteczna Wish Lista!


Ah, sometimes I'd like to feel like a little kid. We all know that as an adult I have to buy these beautiful gifts by myself, so here you can see what I'd like to buy as a gift for me this Christmas, but also what I'm gonna buy next year.
I started to feel this Christmas atmosphere and you? What's on your Christmas wish list? <3

1. Yves Saint Laurent Black Opium Perfume 50 ml ($91) - I totally need a new bootle of perfume. Black Opium by YSL is my new dream!
2. Jeffree Star Cosmetics lipsticks (€18,70) - I'm in love with lipsticks and I'm in love with Jeffree Star cosmetics, so in the next year I'd like to start collect his lipsticks and cosmetics.
3. Marc Jacobs Instamarc Light Filtering Contour Powder - Marc Jacob's products are my big dream. I'm in love with this elegant palette and I totally have to buy it!
4. Marc Jacobs Air Blush in Kink&Kisses ($42) - super known and beautiful blush by Marc, ah, next dream that have to come true.
5. Nyx Ultimate in Brights ($18) - this is what I need in my collection to create more bright makeups.
6. Michael Kors wallet - I totally need a new wallet. My current wallet looks like... . My dream is to have this nice pink by MK, but I also like these by Guess Halley, Tommy Hilfiger Effortless, Tommy Hilfiger Honey, CK Marissa . I don't know which one I'll choose.
7. Fur Slippers ($17) - I don't like normal, soft slippers. A long time ago my mom have bought me a pair of Chinese slippers like this. Currenty I'm missing them and I just need this pink fur pair.



Czasami chciałabym z powrotem być małym dzieckiem obdarowywanym prezentami przez rodziców. Niestety jako osoba dorosła sama muszę spełniać swoje marzenia. Dziś możecie zobaczyć moją Świąteczna wish listę, jak i produkty, które chciałabym kupić w przyszłym roku.
Dokładnie 1 grudnia poczułam magię świąt, a Ty? Co chciałabyś dostać pod choinkę lub kupić w przyszłym roku? <3


1. Yves Sain Laurent Black Opium perfumy (50ml/395zł) - totalnie potrzebuję nowej butelki perfum. Blck Opium jest moim obecnym marzeniem!
2. Pomadki Jeffree Star Cosmetics (€18,70) - kocham pomadki i kocham Jaffree Star'a, dlatego w nowym roku chciałabym zacząć kolekcjonować jego pomadki oraz inne kosmetyki, które wypuścił.
3. Puder modelująco-rozświetlający Marc Jacobs Instamarc (199zł) - produkty Marca Jacobsa są moim wielkim marzeniem od dawna i ponieważ jestem zakochana w tej eleganckiej palecie, muszę ją mieć!
4. Róż Marc Jacobs Air Blush Kink&Kisses (189zł) - znany i piękny róż do policzków, który jest kolejnym marzeniem do spełnienia.
5. Paleta Nyx Ultimate Brights (85zł) - właśnie takiej palety potrzebuję, by w nowym roku dzielić się z Wami bardziej kolorowymi makijażami.
6. Portfel Michael Kors (459zł) - Potrzebuję nowego portfela, mój obecny wygląda jak ... . Marzy mi się oczywiście piękny różowy MK, jednak jego cena jest dość wysoka, dlatego mam na oku kilka innych Guess Halley (289zł), Tommy Hilfiger Effortless (299zł) Tommy Hilfiger Honey (299zł), CK Marissa (299zł). Być może poczekam na jakieś promocje portfeli MK na Zalando i wtedy spełnię następne marzenie.
7. Klapki z futerkiem (59zł) - nie lubię zwykłych miękkich kapci. Kiedyś moja kochana mama kupiła mi zwykłe, twarde Chińskie klapeczki po domu i od tej pory są moimi ulubieńcami. Strasznie podobają mi się te modne z futerkiem, dlatego koniecznie muszę je kupić.

36 comments:

  1. Piękna lista! Perfumy YSL potrafią rozpalić wyobraźnię - już od dłuższego czasu dawno mnie aż tak nie intrygowały żadne perfumy! Życzę spełnienia marzeń i Tobie i sobie w takim razie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i również życzę spełnienia marzeń :D <3

      Delete
  2. Moja lista szybciej rośnie niż ja skreślam z niej rzeczy 😁 u mnie jednak zawsze zdecydowanie bardziej paznokciowo 😁

    Krótkie paznokcie też mogą być piękne! 💖

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha skąd ja to znam. U mnie to samo, lista szybciej rośnie niż wykreślam z niej produkty :)

      Delete
  3. Sama bym się skusiła na taki piękny portfel :)

    ReplyDelete
  4. Wszystko bym przygarnęła :D Jedynie z perfumem YSL nie miałam styczności jeszcze, muszę sprawdzić w końcu jak pachnie :)

    ReplyDelete
  5. cudowna lista <3 Na perfumki te się czaję :)

    ReplyDelete
  6. Oj, Black Opium <3 Też jest na mojej wishliście ;) Oryginalnych nie miałam, ale zamienniki zapachowe tych perfum uwielbiam, więc myślę, że prawdziwymi bym się zachwyciła ;) Kiedyś na pewno się na nie skuszę, muszą być w mojej kolekcji, ale na razie niestety muszę się zadowolić inspirowanymi, bo te są poza moim zasięgiem cenowym na razie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W danym momencie te perfumy również są poza moim zasięgiem, dlatego też znalazły się na tej liście - liście marzeń na przyszły rok. Mam nadzieję, że kolejny rok pozwoli mi kupić je w jakiejś fajnej promocji i cieszyć się jak dziecko w Święta :D :D

      Delete
  7. Klapki z futerkiem też bym chciała;)
    Obserwuję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja poluje na nie od dawna, ale zawsze musiałam kupić coś innego, a przecież zwykłe kapcie ciągle mam, więc nie będę teraz inwestować. W przyszłym roku koniecznie chcę to zmienić! :D

      Delete
  8. Klapki z futerkiem mnie kupiły :) Totalnie :)

    ReplyDelete
  9. Marzą mi się takie klapki z futerkiem i nowy portfel :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajna lista ;) Portfel Korsa uwielbiam. Może jednak mikołaj coś podejrzy na blogu i przyniesie pod choinkę ;)

    ReplyDelete
  11. AGH pomadki jeffre star! Dla mnie prezent byłby niemalże idealny :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, gdyby tylko ktoś mógłby mi podarować taki prezent, a nie musiałabym kupować tych pomadek sama, to faktycznie prezent idealny hehe :D

      Delete
  12. YSL też mi się marzy, ale Mon Paris :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kocham piosenkę z reklamy Mon Paris, dlatego będę musiała powąchać je przy okazji, bo ciekawa jestem jak pachą, a markę YSL uwielbiam :D

      Delete
  13. Dziewczyny często wymieniają Black Opium jako ulubione perfumy, muszę je w końcu gdzieś niuchnąć bo intryguje mnie ten zapach.

    ReplyDelete
  14. Zaciekawiły mnie te pomadki, już o nich słyszałam trochę dobrego- chyba dopisze do swojej listy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam sentyment do Pana, który je wypuścił, więc również dlatego znalazły się na mojej liście. Poza tym rzeczywiście są podobno świetne, a ja potrzebuję nieścieralnych pomadek na zimę. Nie cierpię kiedy szminki zostawiają ślady na szaliku czy jakimś cudem zawsze na brodzie :D

      Delete
  15. Bardzo inspirujaca lista, chyba sama zaczne takie robic :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrób, zrób i koniecznie daj znać co się na niej znalazło :D

      Delete
  16. W takim razie życzę spełnienia listy :)

    ReplyDelete
  17. Same smaczki na liście! A te kapcie i ja oglądałam na stronce i od jakiegoś czasu zastanawiam się nad ich zakupem :D. Powstrzymuje mnie tylko to, że mam wąską stopę i obawiam, że będą za szerokie, ale uroku nie można im omówić ;). Portfel też by mi się przydał :). Powodzenia w realizacji! <3

    ReplyDelete
  18. I love number 6 wallet and this soft pink color is so nice and pretty. :)

    ReplyDelete
  19. I liked all your wishes.. Perfume, lipstick... All

    ReplyDelete
  20. I’ve never tried anything by Jeffrey Star! And I love that MK wallet!

    ReplyDelete
  21. These are some great gifts. That Michael Kors purse looks so cute

    ReplyDelete
  22. Those things in your wishlist were branded. It is a dream come true if you all get it. I hope to get one too. Any of the things you wish for. ;)

    ReplyDelete
  23. Zacna lista! Ja mam jedynie z rzeczami od Korsa taki problem, że w sumie inni i tak będą myśleli, ze to podróbka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah w Polsce może i tak, ale nie ma się co przejmować innymi i ich zdaniem czy myślami. Ważne, że Ty będziesz wiedziała za ile to kupiłaś i jakiej jest jakości torebka czy portfel :) Ja widząc Korsa na ulicy raczej nigdy nie rozmyślam nad tym, czy ktoś kupił oryginał czy podróbkę. Raczej miałam sytuację, gdzie babeczka z którą gadałam wystawiła torebkę Korsa na środek stołu logiem w moją stronę, bym tylko ujrzała co ma, ale taki urok mieszkańców tego kraju hehe :D

      Delete
  24. zaglądałaś ostatnio na Zalando? obecnie są promocje premium, więc może jeden z wymienionych portfeli udałoby Ci się kupić taniej:)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger