Makeup Revolution | Nowości października



Hallo. How's your week guys? Today I'd like to show you my new 5 Makeup Revolution palettes. I think they are well known for every makeup lovers, but I wasn't a big fan of their eyeshadows. I've chosen a new SophX Extra Spice palette and Re-Loaded collection to tests. 
Of course I'll tell you more about them all in a few single posts I'm gonna make :D

Witam. Jak mija Wam tydzień? Dziś chcę pokazać Wam jakie kosmetyki Makeup Revolution pojawiły się u mnie w ostatnich dwóch miesiącach. Myślę, że wszystkie paletki są dobrze znane miłośnikom makijażu, jednak ja przez ostatnie miesiące wcale nie byłam przekonana do cieni tej marki. Po wielu pozytywnych opiniach zdecydowałam się na 5 paletek - SophX Extra Spice oraz serię Re-Loaded.
Oczywiście każdą z palet opiszę dokładnie w poszczególnych postach, które dla Was przygotowuję. Nie obejdzie się też bez swatchy oraz makijaży wykonanych paletkami :D



My little pearl | Moja mała perełka SophX Extra Spice

I love everything about this palette! It contains 18 eyeshadows in amazing, interesting, ultra pigmented colores. Packaging is elegant and the palette is so cheap for this qualitty.

Uwielbiam tę paletkę! W środku znajdziemy 18 świetny, interesujących, dobrze napigmentowanych cieni. Opakowanie jest eleganckie i co najważniejsze kosztuje mało porównując jakość do ceny.


Re-Loaded Newtrals 3

It's pretty cute palette in warm tones with 15 eyeshadows in gold and browns. The price is so good. I think it's perfect for beginners.

Ta urocza paletka w ciepłych złoto-brązowych tonach zawiera 15 przyzwoicie napigmentowanych cieni. Cena jest super niska, dlatego uważam, że jest idealna dla początkujących.
 

Re-Loaded Iconic Division

This is really cheap dupe for Anastasia Beverly Hills Subculture palette. Shadows aren't pigmented like ABH, but it's still nice palette with warm greens, oranges and browns.

Ta paletka jest tanim odpowiednikiem palety z wyższej półki Anastasia Beverly Hills Subculture palette. Oczywiście cienie nie są tak napigmentowane jak cienie ABH, ale to nadal fajna paletka w ciepłych tonach z zielenią, pomarańczą oraz brązem.
 

Re-Loaded Visionary

If you are looking for browns and violets in one, this is palette for you! I think that quality is good for the price.

Jeśli szukasz brązów i fioletów w jednym, to jest to paletka dla ciebie! Myślę, że jakość jest adekwatna do ceny.
 
 

Re-Loaded Iconic Vitality

This is the next dupe we can find in MUR collction. This time it's dupe for Anstasia Beverly Hills Modern Renaissance. Still not the same quality, but it's cheap and works pretty good.

To już kolejny odpowiednik droższej palety w kolekcji MUR. Tym razem MUR stworzyło odpowiednik paletki Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance. Oczywiście jak w przypadku Visionary nie jest to ta sama jakość cieni, ale nadal fajnie się z nimi pracuje.
 

Do you guys know these palettes? Do you like MUR's eyeshadows? Which palette is your favourite and which one would like to see first on my blog?

Kochani, znacie te paletki? Lubicie cienie MUR? Która z paletek marki jest Waszą ulubioną i recenzję której paletki chcielibyście zobaczyć na moim blogu jako pierwszą?

33 comments:

  1. Ta pierwsza mi się mega podoba, muszę sobie ja sprawdzić ☺ ja mam tylko jedna paletke i szukam właśnie czegoś nowego żeby móc pokombinować ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam SophX Extra Spice. Ma fajne kolorki, dobrą pigmentację i jest świetna dla tych, którzy dopiero zaczynają zabawę z makijażem :D Cena też jest dobra, tym bardziej jak się trafi ją na promocji. Ja upolowałam za jakieś 30/35 zł :D

      Delete
  2. Jakie piękne *.* Bd na nie polować *.*
    Blog <3

    ReplyDelete
  3. Dużo masz tych dobroci! Mnie nadal kusi SophX Extra Spice , szczegolnie ze mam jej 1 paletkę :)

    ReplyDelete
  4. Ja uwielbiam czekoladki i właśnie te wszystkie paletki za 20 zł! Uważam, że jakość jak za taką cenę jest naprawdę świetna i w swoim haulu pokazałam właśnie te, które sama zamówiłam :) SopX kusi, ale walczę z tym haha

    ReplyDelete
  5. Jakoś paletki MUR mnie nie zachwycają jakością :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście to nie są paletki z wysokiej półki, ale uważam, że jakość jest adekwatna do ceny. Po palecie za 20 zł, w moim przypadku kupionej za 13 oraz 35 zł z 50zł nie można spodziewać się pigmentu jak w Anastasi czy Hudzie. Mimo wszystko uważam, że dla początkujących paletki MUR są wystraczająco dobrze napigmentowane, by się pobawić kolorkami :)

      Delete
  6. o WOW!!! no i którą wybrać, skoro wszystkie takie piękne? :)

    ReplyDelete
  7. Piękne PALETKI - kolorystyka jest niesamowicie urocza!

    ReplyDelete
  8. Mam jedną paletę Soph, ale nie wiem, czy akurat tę. U mnie to różnie bywa z firmą Makeup Revolution, niektóre ich produkty lubię, a inne są niestety bardzo słabe.

    ReplyDelete
  9. Jest kolorowo, tego nie można im odmówić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak i można wyczarować z ninch świetne makijaże jesienne :D

      Delete
  10. Kolory w sam raz na jesienny makijaż!

    Pozdrawiam,

    www.roszakmagda.pl

    ReplyDelete
  11. Re Loaded zamawiałam z UK, ale ostatecznie odsprzedałam. A Sopx niedawno dopadłam pierwszą wersję i jestem zakochana :)

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam ich paletki <3 Sama mam kilka:)

    ReplyDelete
  13. Soph X musi być moja! uwielbiam tę markę i ich paletki

    ReplyDelete
  14. Nie znam tych paletek i w sumie nie wiem na którą mogłabym się zdecydować bo w każdej mi czegoś brakuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi osobiście brakuje w większości ładnego jasnego matu, którym można pokryć całą powiękę lub łuk brwiowy przed nałożeniem pełnego makijazu oka :)

      Delete
  15. Mam też 3 paletki z twoich nowości, w sumie sophx jeszcze nawet nie otworzyłam :)

    ReplyDelete
  16. Niezła kolekcja paletek!

    Nie miałam żadnej z nich. W sumie ostatnio rzadko korzystam z paletek.

    ReplyDelete
  17. Przepiękne, ale ja nie używam cieni.

    ReplyDelete
  18. Tyle cudnych kolorków, nic tylko malować. :)

    ReplyDelete
  19. Piękne te palety :) Ja mam kilka i wszystkie w tych samych kolorach :D

    ReplyDelete
  20. Mnie bardzo kusi paletka Visionary! W końcu coś chłodnego :D. A sama posiadam kilka palet z Makeup Revolution, z tej serii Re-Loaded też, ale moimi zdecydowanymi faworytami są cienie z Revolution Pro - uważam, że cena i jakość są świetne. Aktualnie dostępne są nawet w Rossmannie, więc można im się przyjrzeć z bliska przed zakupem ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, niedługo wybieram sie właśnie do Rossmanna, więc z pewnością pomacam testery, ponieważ ceni z serii Pro jeszcze nie miałam :)

      Delete
  21. Ja tą pierwszą mam inną. A co lepsze ta sama nazwa:)

    ReplyDelete
  22. Cudowne paletki. Można nimi wyczarować wiele ciekawych makijaży

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger