Review: Bielenda Vegan Friendly Kokos masło do ciała z naturalnymi olejami | coconut body butter with natural oils


Hallo guys. How is your November time? Do you prepare yourselves for Christmas? I do!
Bielenda have surprised me again with their new products with natural ingredients.Today I'd like to talk about my new little love Coconut Body Butter with natural oils. If you're interested in this amazing little nugget, just keep on reading ;)

Product Info
Coconut Body Butter actively nourishes the skin, firms it, moisturizes and tones, while restoring extraordinary smoothness and elasticity. Vegan friendly.



• Product: Bielenda Vegan Friendly Coconut body butter
• Price: €3.80/ $4.20/ 250 ml
• Where to buy: Rossmann.pl | Superpharm.pl | Hebe.pl | Drogerienatura.pl


Action
Let's start with the scent. To be honest I'm surprised, because I've thought it's gonna be a nice, sweet coconut scent, but it's not. It smells like sour, sweet cake with coconut aroma. I have to say that it's not my favourite scent, but it's not bad, even cute. I think it's quite original scent, so not everyone will like it.
Now let's talk about the action. I must say I love it! The butter is so cheap, contains great, natural ingredients and moisturizes very well. It really helps to firm and smoothes the skin. I've noticed that after the first use my skin started to be nice and soft.
I
use this butter always after evening shower and what I love about the butter is fact that my skin is soft and smooth until the next shower.
The butter is thick, but I have no problems with application on my skin. As always with body butters you just have to spend a little bit more time to apply it.
As you can see coconut butter is closed in pretty plastic jar what is a big plus, because we can use it to the end of the product.
I think it is cost effective in relation to price, in Poland it's only €3.80! This is really good price for this quality. As a queen of sales I've bought it for €2,50 :D

Check out the ingredients below (skład). 

The final rating
There you can find a few body butter in Vegan Friendly collection and I'm sure I'll try out all of them! I'm in love with coconut one and I know I'll back to this butter in the future.

Would you like to try out this body butter? Do know any vegan body butters you can recommend me?


Witam ponownie kochani. Jak Wam mija przedświąteczny Listopad? Przygotowujecie się już powoli do Świąt? Ja myślę już o prezentach!
Bielenda poraz kolejny zaskoczyła mnie ciekawym produktem z naturalnym składem w którym się zakochałam, dlatego dziś przychodzę do Was z nową recenzją świetnego balsamu do ciała z naturalnymi olejami. Jeśli macie ochotę poznać to masełko bliżej, to zapraszam na dalszą część posta ;)


Informacje o produkcie
Aksamitnie kremowe masło do ciała wzbogacone o naturalny olej kokosowy to idealny sposób na poprawę wyglądu i kondycji skóry całego ciała, w przyjaźni z naturą. Dzięki zawartości naturalnych składników olejowych oraz antyoksydantów, masło aktywnie dba o skórę, ujędrnia ją, nawilża i uelastycznia, przywracając niezwykłą gładkość i sprężystość.
0% surowców pochodzenia zwierzęcego.



• Produkt: Masło do ciała Coconut Body Butter z naturalnymi olejami
• Cena: 15.99 zł
• Gdzie kupić: Rossmann.pl | Hebe.pl | Superpharm.pl | Drogerienatura.pl


Działanie
Zacznę od zapachu tego masła, ponieważ jest to zawsze pierwsza rzecz jaką sprawdzam po otwarciu produktu. Szczerze mówiąc jestem trochę zaskoczona, ponieważ spodziewałam się słodkiego kokosa, a w rzeczywistości masło pachnie jak nieco kwaśne, słodkie ciasto z lekko wyczuwalnym aromatem kokosowym. Przyznam, że nie jest to mój ulubiony zapach, ale mimo wszystko jest całkiem przyjemny. Dzięki swojej oryginalności nie każdemu przypadnie on do gustu. Jeśli szukasz słodkiego kokosa, to niestety w tym balsamie go nie znajdziesz. Zapach dość szybo ulatnia się ze skóry.
Przejdźmy do działania. Szczerze powiem, że jestem zachwycona. Balsam jest tani, skład świetny, a nawilżenie jeszcze lepsze. Używany regularnie bardzo poprawił wygląd oraz nawilżenie mojej skóry. Już po pierwszym użyciu skóra była mięciutka i gładka.
Masło nakładam wieczorem po kąpieli i to co uwielbiam, to to, że nawilżenie oraz gładkość czuć przez praktycznie cały kolejny dzień, aż do następnej kąpieli.
Konsystencją faktycznie przypomina masło. Balsam jest bardzo gęsty i osobiście nie mam problemu z rozprowadzeniem go na skórze, ale wiem, że są dziewczyny, które narzekają właśnie na aplikację. Oczywiście jak z każdym masłem - musisz poświęcić mu trochę więcej czasu na wmasowanie go w skórę, ale miałam styczność z bardziej tępymi produktami. Choćby mój ulubiony kokosowy balsam od Palmer's jest według mnie trudniejszy w aplikacji.
Masło zamknięte jest w plastikowym słoiczku, dzięki czemu nie zmarnujemy ani grama produktu.
Masełko jest średnio wydajne, ale uważam, że za tę cenę można kupować i kupować. Mi udało dorwać się je na promocji za całe 10 zł, więc jestem w szoku. Warto polować na promocje :D

Skład
Aqua (Water), Glycine Soja (Soybean) Oil (olej sojowy), Butyrospermum Parkii (Shea Butter) (masło shea), Ethylhexyl Stearate (emolient tłusty), Glyceryl Stearate (emolient tłusty), Glycerin (gliceryna), Cetearyl Alcohol (alkohol tłuszczowy), Cocos Nucifera (Coconut) Oil (olej kokosowy), Persea Gratissima (Avocado) Oil (olej awokado), Trehalose (sub. nawilżająca), Tocopheryl Acetate (wit. E), Olus Oil (olej roślinny), Gluconolactone (kwas glukonowy, PHA, antyoksydant), Sodium Stearoyl Glutamate (emulgator), Sodium Polyacryalte (sub. filmotwórcza), Sodium Dehydroacetate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate (konserwanty), Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol (konserwant). 

Ocena końcowa
W kolecji Bielendy Vegan Friendly znajdziemy również kilka innych ciekawych masełek, które oczywiście mam zamiar wypróbować. Jestem zakochana w kokosowym maśle, więc z chęcią wrócę do niego w przyszłości. Szczerze polecam!


A czy Ty znasz już masła Vegan Friendly? Czy przypadły Ci do gustu? Którę są Twoimi ulubionymi?

You might also like:
Review: ORGANIC SHOP Belgian chocolate body scrub | cukrowy scrub do ciała z organiczną belgijską czekoladą
Kosmetyki z drogerii z dobrym składem | Demakijaż #1
Makeup Revolution | New in October | Nowości Października

19 comments:

  1. Chciałam kiedyś wypróbować to masło i się pomyliłam i zamiast niego kupiłam te marki Efektima xD

    ReplyDelete
  2. Przyciąga mnie wszystko co ma w nazwie kokosa :D

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię te masełka, nawet w regularnej cenie :)

    ReplyDelete
  4. Mam takie masełko do ciała z bielendy lecz z masłem karite. Jeszcze go nie próbowałam bo muszę zużyć to co mam otwarte. ;) już nie mogę się doczekać aż go wypróbuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z karite nie próbowałam, ale z chęcią kupię, gdy tylko skończę obecne dwa masełka z Hallo Nature :)

      Delete
  5. Replies
    1. Ja tak samo! Zazwyczaj pięknie pachną, ale szkoda, że moja twarz oraz włosy nie lubią kokosa :C

      Delete
  6. Liczyłam na to, że zapach będzie wyrazisty :P

    ReplyDelete
  7. Thanks for sharing, i always find your tips as an excellent resource. Keep blogging!

    ReplyDelete
  8. O a dla mnie pachniał słodko:) I uwielbiałam go :)

    ReplyDelete
  9. Tego jeszcze nie próbowałam, musi mieć przesłodki zapach!

    ReplyDelete
  10. Lovely post, I enjoyed reading it. Thanks for sharing!

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger