Evree | Max Repair vs. Deep Moisturize porównanie kremów do rąk


I very like Evree brand. They have nice cosmetics in nice prices. This is a Polish brand, but you can read about their cosmetics here in English. Today I'd like to talk about two hand creams Evree Max Repair and Deep Moisture. Max Repair is still my hit, but I'm a little dissapointed with Deep Moisture cream, so if you want to know why, just keep on reading ;)
Here you can read full review of Evree Max Reapir hand cream and serum.  
------------------
Polubiłam się z marką Evree. Mają fajne kosmetyki w przyjemnych cenach i są łatwo dostępne. Dzisiaj chciałabym porównać dla Was dwa kremy do rąk Evree Max Repair oraz Deep Moisture. Max Repair jest moim dawnym hitem, którego pełną recenzją znajdziecie tutaj. Niestety Deep Moisture troszkę mnie rozczarował, więc jeśli macie ochotę dowiedzieć się dlaczego, to zapraszam na dalszą część recenzji :)  
 


MAX REPAIR HAND CREAM

Producer said
that this is a cream for very dry and irritated skin. It will moisturizes, restores damage skin, smooths chapped hands and restores skin softness and firmness. 
It contains argan oil, avocado oil and d-panthenol.

*
I had about 6 or 7 Max Repair creams and I can say that, it really moisturizes my hands and restores skin softnes. 
*I like this cream, because it contains very nice ingredients like oils, d-panthenol or shea butter.
*It absorbs quite fast, especially if you have very day skin like mine.
*You don't need to use a lot of this cream to moisturize your hand, it's very dense and efficient
*The scent is not my favourite. For me it smells like soap with something insinde, but this scent is not the worst one, so it's ok for me.
*The price is very attractive, because it's about 2,50 EUR. Some days ago I've bought it for 1 EUR on sale <3 
--------------------
Producent mówi nam, że jest to krem przeznaczony dla skóry bardzo suchej i podrażnionej. Ma za zadanie nawilżyć, zregenerować oraz ukoić spierzchnięte dłonie. Przywraca skórze miękkość i elastyczność.
Zawiera olejek z awokado, olejek arganowy i d-panthenol. 

*Zużyłam już chyba z 6 lub 7 opakowań tego kremu i śmiało mogę powiedzieć, że rzeczywiście nawilża dłonie i przywraca skórze miękkość.  
*Lubię ten kremik, ponieważ zawiera wiele olejków, d-panthenol czy masło shea. 
*Wchłania się całkiem szybko, szczególnie jeśli macie tak suchą skórę jak moja.
*Krem jest bardzo wydajny, nie potrzeba go wiele, by ładnie nawilżyć dłonie.
*Zapach nie należy do moich ulubionych, jednak nie jest on brzydki.
*Krem kosztuje niewiele, bo jakieś 8,50 zł, jednak często można kupić go w promocji po 6.99 zł. Ja ostatnio dorwałam go za jedyne 4 lub 5 zł w Hebe <3
 
 

 
DEEP MOISTURIZE HAND CREAM

Prodeucer said that this is deeply moisturizing cream for very dry and rough skin. It will moisturizes, smooths your epidermis and strengthens the natural protective barrier of the skin exposed to contact with detergents.

*I must say that this cream dissapointes me a little bit. I thought that it will be as good as his red brother, but it can't moisturizes my hands very well. I have a very dry hands, because I have AD (atopic dermatitis), and it's too little rich for my skin. 
*It contains some nice ingredients inside like shea butter, urea, canola oil, but unfortunately my skin needs something more. 
*In my opinion, it's very nice handcream for people who don't have many problems with dry hands and it's perfect for a handbag, becaouse it's not really sticky and it absorbes fast. 
*I can't say if this cream strengthens the natural protective barrier of the skin exposed to contact with detergents, because I use a rubber gloves to wash my dishes. 
*Scent is also like a soap, but I don't like it more than Max Repair.
*I feel that my hands are more soft after using this cream, so for me it's only 3/5 :)  
*Price is also about 2,50 EUR. 
------------------
Producent mówi nam, że jest to krem głęboko nawilżający, polecany dla skóry bardzo suchej i szorstkiej. Krem ma nawilżyć i wygładzić naskórek, oraz wzmocnić naturalną barierę ochronną skóry narażonej na kontakt z detergentami.

*Muszę przyznać, że ten krem trochę mnie rozczarował. Myślałam, że będzie tak samo dobry jak jego czerwony brat, ale jednak nie nawilża moich dłoni tak dobrze jak Max Repair. Mam bardzo suche dłonie, ponieważ choruję na atopowe zapalenie skóry, a ten krem jest po prostu za mało bogaty, by ukoić moje dłonie na dłużej. 
*Deep Moisturize zawiewieta kilka fajnych składników jak masło shea, urea czy olej rzepakowy, jednak niestety moja skóra potrzebuje nieco więcej. 
*Moim zdaniem, jest to fajny kremik dla osób, które nie mają większych problemów ze skórą dłoni. Również fajnie sprawdza się jako krem do torebki, ponieważ nie klei się i wchłania dość szybko. 
*Nie jestem w stanie powiedzieć, czy ten krem chroni naturalną barierę skóry podczas styczności z detergentami, ponieważ myję naczynia i sprzątam w gumowych rękawiczkach. 
*Ten krem również ma zapach jakby mydlany Nie podoba mi się bardziej, niż Max Repair.
*Faktycznie czuję, że dłonie są nieco bardziej gładki i miękkie po użyciu, ale w moim przypadku nie na długo, dlatego daje tu tylko 3/5. 
*Kosztuje podobnie jak jego poprzednik - około 8,50 zł. 


Babies, do you know Polish Evree cosmetics? Would you like to try these creams or different cosmetics from this brand? I think about little giveaway with Evree cosmetics, but I'm not sure, If you would like to try them out and if it's interesting for you. Please let me know in the comments below, kisses :* <3
------------------
Kochani, lubicie markę Evree? Używaliście kiedyś tych kremów? Który przypadł Wam do gustu bardziej? Myślę nad zrobieniem małego niesponsorowanego rozdania z kosmetykami marki Evree, ale nie jestem pewna, czy ich produkty przypadną Wam do gustu. Dajcie mi znać w komentarzach, co myślicie o moim pomyśle, całuski :* <3 



23 comments:

  1. Czerwoną wersję uwielbiam. Niezastąpiona zimą :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo lubię czerwona wersję.Uratował moje wysuszone środkami dezynfekcyjnymi dłonie.Uwielbiam też serum do paznokci z tej serii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moim zdaniem wersja czerwona sprawdza się o wiele lepiej od niebieskiej jeśli chodzi o detergenty czy środki dezynfekcyjne :) Serum do paznokcie nie miałam, ale serum do rąk również jest świetne :D

      Delete
  3. Czerwoną wersję używałam. Tata narobił zapasu na kilka opakowań na promocji w Hebe ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na promocji w Hebe kupiłam też dla mamy, żałuję, że nie wzięłam ich więcej hehe :D

      Delete
  4. Replies
    1. Polecam wypróbować, w szczególności czerwony krem do rąk, myślę, że nie pożałujesz :)

      Delete
  5. jakoś nie przepadam za kremami do rąk, nienawidzę jak są tłuste i się lepią :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje ręce niestety są bardzo suche i swędzące, nawet jeśli używam krem, choć szczerze mówić też za nimi nie przepada, ale muszę ich używać :)

      Świetne zdjęcia kochana, na pewno zaobserwuję Twojego bloga :)

      Delete
  6. Lubię evree :) w kategorii kremów do rąk najbardziej przypadł mi do gustu ten biały ;) obserwuję i pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Białego jeszcze nie miałam, ale pisząc ten post właśnie o nim myślała, dlatego będę musiała niedługo go wypróbować :)
      Również zaobserwowałam, pozdrawiam :D

      Delete
    2. Dziękuję Ci bardzo :) a biały polecam, ślicznie pachnie mango i świetnie działa ;)

      Delete
  7. Z chęcią więc wypróbuję czerwoną wersję :)

    ReplyDelete
  8. Koniecznie muszę wypróbować tą czerwoną wersję :)

    ReplyDelete
  9. Czerwona wersja świetnie się u mnie sprawdziła :)

    ReplyDelete
  10. Lubię ten czerwony, a jeszcze bardziej biały! :) Jest super na noc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesteś kolejną osobą, która mówi o białym, więc chyba na prawdę będę musiała go kupić :D

      Delete
  11. Właśnie poszukuję jakiegoś dobrego kremu do rąk :)

    agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jedne z najlepszych kremów jakie miałam. Jedynie Ziaja ten z mocznikiem równie dobrze nawilża moją skórę ;)

    ReplyDelete
  13. Jak dla mnie jedne z najlepszych, uwielbiam jak dobrze nawilżają:)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger