Moja poranna pielęgnacja Listopad 2018


Hi loves in my next post. As you know I always test and change my skincare cosmetics to find perfect one for my oily skin. I still don't know which oils or butters are perfect for my skin, but I try to buy more natural cosmetics with good ingredients. Today I'd like to show you how my morning skincare routine have changed since January. Here you'll find my January's skincare routine.

Witam Was kochani w kolejnym poście. Od dawna testuję i zmieniam kosmetyki, by znaleźć te idealne dla swojej cery. Nadal nie do końca wiem, które oleje czy masła mi służą a które nie, jednak fakt jest taki, że staram się używać jak najwięcej produktów naturalnych z dobrym składem. Nie wszystko jeszcze wymieniłam w 100%, ale dziś chciałabym pokazać Wam jak zmieniła się moja poranna pielęgnacja twarzy od Stycznia tego roku. Tutaj znajdziecie styczniowy wpis na temat mojej porannej rutyny.

STEP 1 CLEANSING | OCZYSZCZANIE
 


Tołpa isn't the most natural brand in Poland, but I sill like their micelar face cleansing gel. It clenases very well, but I think I'll change it for something more natural. I don't know what I'm gonna choose, but I know I'll test some Polish and Russian face cleasning cosmetics.

Tołpa nie ma może najlepszych składów pod słońcem, ale od dawna uwielbiam ich micelarny żel do mycia twarzy i oczu. Moim zdaniem oczyszcza bardzo dokładnie, ale w przyszłości mam zamiar zmienić go na coś bardziej naturalnego. Nie wiem jeszcze co wybiorę, ale mam w planach przetestować kilka kosmetyków Polskich oraz Rosyjskich marek.

INCI: Aqua, Disodium Cocoamphodiacetate, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Poloxamer 184, Peat Extract, Linum Usitatissimum Seed Oil, Eryngium Maritimum Callus Culture Filtrate, Glycerin, Sodium Hydroxide, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Parfum, Salicylic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol


STEP 2 TONER | TONIZOWANIE


I totally gave up toners to use only floral waters. Currently I'm in love with rose water (but Make Me Bio isn't my favourite one, because I don't like the scent). The second water I love is floral water by Miya Cosmetics. Smells so good!

Totalnie zrezygnowałam z toników na rzecz hydolatów. Obecnie moim ulubionym hydrolatem jest woda różana (aczkolwiek nie jestem fanką zapachu hydrolatu Make Me Bio). Drugim produktem, który uwielbiam jest wodą kwiatowa od Miya Cosmetics. Pachnie cudnie! 

Rose water INCI: Rosa Damascena (Róża Damasceńska) Water
Floral water INCI: Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Hyaluronic Acid, Glycerin, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Paeonia Officinalis Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Aqua (Hot Spring Water), Niacinamide, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate, Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Phytate, Alcohol Parfum (Fragrance), Citronellol, Geraniol

STEP 3 MOISTURIZING | NAWILŻENIE


Currently I'm using restorative and mattifying face cream Duetus. Ah, I have to say that it's too mattifying for me and to less moisturizing, but mixed with drop of oil it's pretty ok. Smells horrible! 
I still don't have a good under eye cream. Now I wan to finish my Nivea Cellular Perfect Skin Eye Illuminator. Next I'm gonna buy Vianek or Sylveco eye creams.
Of course for my lips I love to German, natural and cheap lipbalm Alterra with bio chamomile extract. It's so good! I also use my Evree lip scrub two or three times a week.

Obecnie używam regenerująco-matującego kremu Duetus. Ah, muszę przyznać, że dla mnie jest zbyt matujący i zbyt słabo nawilżający, ale wymieszany na dłoni z kropelką ulubionego olekju daje rade. Niestety śmierdzi okropnie!
Nadal nie zaopatrzyłam się w porządny, naturalny krem pod oczy. Każdego ranka staram się wykończyć krem z kolorem Nivea Cellular Perfect Skin Eye Illuminator. Gdy tylko się skończy chciałabym spróbować kremy od Vianka czy Sylveco.
Oczywiście do ust używam niezawodnej i taniej pomadki Alterra z Rossmanna z rumiankowym bio ekstraktem. Bardzo często na pomadkę nakładam odrobinkę olejku arganowego lub różanego. Co kilka dni przed nałożeniem pomadki oraz olejku wykonuję również peeling do ust Evree

Face cream INCI: Woda, Olej konopny, Olej z pestek winogron, Olej z czarnuszki, Stearynian sorbitanu, Sucrose Cocoate, Stearynian glicerolu, Kwas stearynowy, Ekstrakt z nagietka lekarskiego, Alkohol cetylostearylowy, Siarka, Niacynamid (witamina B3), Witamina E, Guma ksantanowa, Olejek tymiankowy, Alkohol benzylowy, Kwas dehydrooctowy, Cytral, Limonen, Linalol
Eye cream INCI: Aqua, Glycerin, Cyclomethicone, Methylpropanediol, Caprylic/CapricTriglyceride, Butyrospermum Parkii Butter, CetearylAlcohol, IsopropylStearate, Nylon12, Dimethicone, Tapioca Starch, Sodium Palmitate, Sodium Stearate, 4-Butylresorcinol, Magnolia Officinalis Bark Extract, Sodium Myristate, Sodium Arachidate, Sodium Oleate, Xanthan Gum, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Trisodium EDTA, Diethylhexyl Syringylidenemalonate, Phenoxyethanol, Methylparaben, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499
Lipbalm INCI: Ricinus Communis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Cera Alba, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Candellila Cera, Palmitic Acid, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii Butter, Olea Europaea Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Aroma, Helliantus Annuus Seed Oil, Chammomilla Recutita Oil, Daucus Carota Satvia Root Extract, Beta-Carotene, Tocopherol

You might also like:
Review: BIELENDA Vegan Friendly Kokos masło do ciałą z naturalnymi olejami | coconut body butters with natural oils
Kosmettki z drogerii z dobrym składem | Demakijaż #2
Kosmetyki z drogerii z dobrym składem | Demakijaż #1

19 comments:

  1. Uwielbiam Tołpa! Super maja produkty:)

    http://start-afire.blogspot.com/2018/11/nie-lubie-kobiecej-sabosci_20.html

    ReplyDelete
  2. Robisz cudne zdjęcia! Wiem, że to nie jest główny temat posta, ale musiałam to napisać, naprawdę.

    blog youtube

    ReplyDelete
  3. Moja poranna pielęgnacja wygląda bardzo podobnie, dodaje tylko filtr:) Ja uwielbiam wodę różaną z Make Me Bio, zapach nawet mi się podoba:) Z Miya jeszcze nic nie miałam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A u mnie odwrotnie. Miya bardzo mi się podoba, Make Me bio niestety nie. Polecam wodę z Miya :)

      Delete
  4. Muszę wypróbować tą esencję z Miya :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawi mnie ta esencja Miya :)

    ReplyDelete
  6. Nie miałam styczności z żadnym z tych produktów. Moja pielęgnacja inaczej wygląda

    ReplyDelete
  7. Woda różana jest świetna, akurat mi zapach bardzo przypasował ;)

    ReplyDelete
  8. Woda różana i woda kwiatowa mnie bardzo zainteresowały!

    ReplyDelete
  9. Ten żel micelarny Tołpa działa fantastycznie, ale wkurza mnie, że za dużo wypływa z tej tubki, mogli dać opakowanie z pompką przy tej konsystencji, bo teraz kosmetyk jest szalenie niewydajny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też go bardzo lubię i dlatego mimo nieidealnego składu nadal go używam. Faktycznie pompka byłaby tu dobrym pomysłem :)

      Delete
  10. Oba te hydrolaty chodzą mi po głowie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oba polecam, chociaż Make Me Bio ma dziwny zapach i nie każdmu on pasuje. Mi osobiście ten zapach nie przypadł do gustu, ale można się przyzwyczaić :)

      Delete
  11. Miałam esencję Miya kokosową. Pachnie obłędnie :) Jaka woda różana jest Twoją ulubioną?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obecnie chyba Make Me Bio. Zapach nie jest obłędny, ale od kilku dni zastanawiam się czy moja woda różana nie była jakaś zepsuta. Niedawno miałam możliwość użycia tej samej mgiełki różanej, ale innej osoby i miała zupełnie inny zapach :C

      Delete
  12. Moja pielegnacja jest obecnie bardzo minimalistyczna ze względu na brak czasu (maluch w domu) ale sprawdza się świetnie. Muszę kiedyś wypróbować te mgielki z Miya :D

    ReplyDelete
  13. Bardzo jestem ciekawa tego kremu na noc:) Bardzo ciekawy skład

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger