Moja Świąteczna Wish Lista


Hi babies. I really feel Christmas. I've started to think about Christmas gifts and stuff I would like to buy in the next year. Do you have your Christmas Wish List? What you got on it? This year I'd like to show you my beauty list. If you want to look at my last year's list here you are :D

Witajcie kochani. Mamy początek grudzień i nie ukrywam, że poczułam już magię Świąt. Zaczęłam zastanawiać się nad prezentami dla bliskich i znajomych. Postamowiłam równineż stworzyć swoją makijażową świąteczną Wish Listę. Od pewnego czasu myślę o kilku świetnych produktach, które bardzo chciałabym mieć w swojej kolekcji. Mam nadzieję, że w tym roku uda się je kupić! A czy Wy macie już swoje Wish Listy? Co się na nich znalazło?


First thing I really love this year is Inglot x Jennifer Lopez collection. I need these matte lipsticks, these amazing eyeshadows, highligter and pigments. Of course I'd like to try all of her collection, but eyeshadows and pigments just have stole my heart.

W tym roku totalnie zakochałam się w nowej kolekcji Inglot x Jennifer Lopez. W kolekcji pojawiły się przepiękne cienie w jesiennych tonach. Brązy i nude to to moja bajka. Nie zabrakło też ślicznych pigmentów oraz matowych pomadek. Rozświetlacze również prezentują się bardzo ładnie. Oczywiśce chciałabym spróbować wszystkich kosmetyków z kolekcji, jednak cienie i pigmenty podbiły moje serce.


6. Miyo x BeautyvTricks (€15/ 59.99zł)) - Pretty nice palette with so good pigmentation that was a limited edition. Now I'm waiting for 3th December because Miyo is gonna sell it again, but only during one day in December.

Paletka, której pragnie każda fanka makijażu. Paleta ma świetny pigment i niestety była edycją limitowaną. Właśnie czekam na tę paletkę, ponieważ Miyo ogłosiło kolejny i ostatni rzut paletek 3 grudnia. Podobno mają być odstępne tylko tego jednego dnia.

7. Estee Lauder Double Wear (€44.50/ 189 zł) - Could you believe that I've never try out this foundation? Yeah, this year I really want to test it. 

Czy uwieżycie, że jeszcze nigdy nie próbowałam tego podkładu? Tak, w tym roku musi się to zmienić. 

8. Huda Beauty Obsession Eye Palettes (€24 /129 zł - They are so cute and colourfull. I'd like to buy all of these Huda Beauty palettes!

Te paletki są takie urocze i kolorowe. Pragnę ich wszystkich!

9. I Heart Revolution Glitter Palettes (€11.99/ 48 zł) - Aren't they cute? Thye are as cute as Huda Beauty is! I just want to try them out.
Czy te paletki nie są przeurocze? Są tak samo słodkie jak paletki Huda Beauty! Po prostu muszę je mieć. 

10. Melt Cosmetics Smoke Sesion Palette (€43/ 184 zł)- Just look at this palette. I love these shades, names of every single eyeshadow and packaging. I just need it in my collection! 

Po prostu spójrzcie na tę paletkę. Pokochałam te zielonkawe odcienie, nazwe każdego pojedynczego cienia oraz samo opakowanie. Po prostu muszę mieć tę paletkę w swojej kolekcji! Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie jeszcze dostępna. 

11. Hank&Henry Beauty My Alter Ego Eye Kits (€33/ 142zł) - Henry Vasquez is one of my favourite makeup artist. He's my inspiration. I'm just in love with this little kits where we can find one matte and one pearl eyeshadow + loose pearls/ pigments. I also would love to try his matte lipsticks.

Henry Vasquez jest jednym z moich ulubionych makijażystów. Uwielbiam jego styl, jest moją inspiracją do tworzenia. Kiedy tylko wydał własną linię kosmetyków kolorowych od razu się zakochałam. Moje serce skradły małe zestawy w których znajdziemy cień matowy oraz perłowy + sypki pigment. Oczywiście jako fanka pomadek chciałabym spróbować również matowych pomadek Vasqueza. 

12. LOVETO.PL Pink Diamond 3D (€33/139zł) - I need a small cute makeup box. I think this one is pretty nice and cheap.

Potrzebuję małego kufra kosmetycznego do przchowywania i przenoszenia swoich kosmetyków. Myślę, że ten z LOVETO.PL będzie idealny. Cena też nie jest zła.
13. Nabla Close Up concealer (€16.50/69 zł) - I've heard a lot about Nabla's concealers. I would love to try this full coverage one.

O korektorach Nabli słyszałam wiele pozytywnych opinii. W końcu chciałabym wypróbować go i przekonać się, czy rzeczywście ma wspaniałe pełne krycie porównywalne do korektora Tarte.

14. Jeffree Star liquid lipsticks (€16/69zł) - I still didn't buy JS's lipsticks, but they are my little dream. I love liquid lipsticks and I love JS. He's one of my inspirations, so I really want to know this lipsticks formulas.

Niestety nadal nie udało mi się kupić pomadek JS, a są one moim małym marzeniem. Uwielbiam pomadki w płynie, szczególnie te matowe i uwielbiam JS. Jest moją inspiracją (mam sentyment, bo min. od niego zaczęła się moja przygoda z makijażem). Muszę w końcu poznać formuły tych pomadek. W tym roku się to zmieni :D

15. Sensique Sensitive Skin Highlighting Powder (€3.80/15.99zł) - I've met this higlighter during my makeup lessons at school and I love it! It's so cheap and pretty.

Ten rozświetlacz poznałam podczas zajęć wizażu w szkole i zakochałam się. Pięknie się mieni i jest naprawdę tani. Niestety dostępny wyłącznie w Drogerii Natura.

16. Nabla liquid lipsticks (€15.20 /65zł) - Nabla is a brand that I really want to try out. I've heard about their good palettes and lipsticks, so I'm gonna buy some stuff this year.

Nabla to marka, którą bardzo chcę przetestować. Słyszałam wiele o ich paletkach i pomadkach. Opakowania również bardzo mi się podobają, dlatego w tym roku koniecznie muszę kupić kilka perełek.

17. Hulu brushes (€23.50/99zł) - Hulu is made by Polish makeup artist Daniel Sobieśniewski. He's official makeup artist of Kobo Proffesional that is preatty cheap, but really good Polish cosmetic brand. I've heard Hulu brushes are good, so I think I should buy some of them. They look cute.

Pędzle Hulu zaprojektowane zostały przez naszego Polskiego świetnego makijażystę Daniela Sobieśniewskiego, który jest oficjalnym makijażystą marki Kobo Professional. O pędzlach spod jego skrzydeł słyszałam już trochę dobrego, dlatego uważam, że nowy rok to idealny czas, by je wypróbować. Wyglądają bardzo ładnie.

18. Makeup Revolution Jewel Collection Jelly Highlighter (€6.99/ 30zł) - I always wanted to try out Farsali Jelly Beam Highlighter, but it's too expensive for me right now. When I saw this MUR Jelly collection I thought I need them all! They look amazing!

Zawsze miałam ochotę na żelowy rozświetlacz Farsali Jelly Beam, ale niestety jego cena jest dość wysoka, dlatego nadal się nie zdecydowałam. Kiedy MUR wypuścioło rozświetlacze w galaretce od razu się zakochałam. Muszę mieć je wszystkie. Wyglądają niesamowicie!

15 comments:

  1. U mnie w sumie nic kosmetycznego by się nie znalazło, za to marzy mi się czytnik ebooków ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ebook też ciekawa sprawa. Ja osobiście wolę czytać książki w wersji papierowej, bo od urządzeń szybko bolą mnie oczy ;D

      Delete
  2. Ciekawa i spora lista. Ja swojej jeszcze nie przygotowałam, ale będzie bardziej pielęgnacyjna niż kolorówkowa. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja właśnie z pielęgnacji nie mam za dużo produktów, które chciałabym spróbować. No może balsamy do ciała by się znalazły, ale jeśli chodzi o inne produkty to raczej szukam na bieżąco :)

      Delete
  3. Nie dziwię się, że te produkty znajdują się na Twojej wishliście. Na mojej też by się znalazły. :D Mam rozświetlacz z Sensqiue i polecam. :)

    ReplyDelete
  4. Też robiłam ostatnio wish listę, jednak bez kosmetyków. Nie maluję się, więc to nie dla mnie.

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajna chciejlista! :)
    Rozświetlacz z Sensique jest rewelacyjny. Zresztą uwielbiam tę markę za całokształt oferowanych produktów.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  6. Sporo tego, więc życze spełnienia chciejstw :) podoba mi się paletka spod nr. 10 :)

    ReplyDelete
  7. Wszystkie paletki mają mega kolory, nie pogardziłabym którąś pod choinką :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. te palety sa cudne wybrałaś świetne rzeczy!

    ReplyDelete
  9. Rozświetlacz Sensique miałam, ale oddałam - dla mnie za mocny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy lubi inne rozświetlenie. Mnie się bardzo podoba Sensique, chociaż przy mojej skórze z przebarwieniami oraz wypryskami często sięgam po delikatne rozświetlenie jak np. Kobo Highlighter Powder :)

      Delete
  10. Buy amazing cosmetics online with a variety of products and they have a membership with a popular brand like Maybelline, Lakme etc try them BEAUTY JOINT

    ReplyDelete
  11. Thank you for sharing this great and very informative article. Please keep working and post a great articles.
    Physiotherapist Queens NY

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger