Wesołych Świąt kochani


Niebawem Wigilia, dlatego chciałabym tym postem zakończyć dany rok i życzyć Wam z całego serca wszystkiego co najlepsze.

Grudzień jest dla mnie miesiącem przemyśleń oraz przerwy od blogowania. Pragnę zebrać wszystkie siły na rok 2019 i rozpocząć go w idealnym nastroju, z powerem do tworzenia.
Nowy rok ma być moim rokiem dla nauki oraz prawdziwego zadbania o siebie i własne zdrowie, rokiem w którym w końcu porządnie i poważnie zacznę rozwijać bloga.
Wam kochani życzę oczywiście dużo zdrowia, bo bez niego nic w życiu nie wychodzi. Chociaż to banalne to spełnienia marzeń, bo wiem jakie to ważne. Dużo miłośći, spokoju oraz wyrozumiałości dla innych i od innych. No i niech nie zabraknie Wam w tym roku udanych prezentów oraz Sylwestra! :D
Nigdy się nie poddawajcie i niech nikt nigdy Was nie złamie.
Cieszę się, że byliście ze mną przez ten cały czas i mam nadzieję, że będzie nas już tylko więcej.
Do zobaczenia w styczniu moi drodzy ❤️❤️❤️

36 comments:

  1. Przepięknych, rodzinnych Świąt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety w tym roku mało rodzinne Święta się szykują, ale dziękuje i wzajemnie <3

      Delete
  2. Duzo zdrowia i najlepszego 2019 roku ;*

    ReplyDelete
  3. Dziękuje za życzenia. Ja również życzę spełnienia najskrytszych marzeń, by twój uśmiech był ciągle na twarzy, zdrowia i szczęścia! Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdrowie to podstawa. Dziękuję kochana i wzajemnie. Wszystkiego dobrego :D <3

      Delete
  4. Radosnych Świąt życzę! <3 Dużo zdrówka, samych pięknych prezentów i udanego Sylwestra! <3 Wesołych Kochana :)

    ReplyDelete
  5. Ja chyba już też nie będę publikować w tym miesiącu, bo mam po prostu zbyt wiele spraw na głowie związanych z przygotowaniami do Świąt :) Ale za to wykorzystam ten czas na spędzenie go z rodziną.
    Dla Ciebie również Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku kochana!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grudzień to specyficzny miesiąc w roku, który w pełni powinniśmy przeznaczyć dla rodziny i przygotowania do wspólnie spędzonego czasu, dlatego blog chwilowo może poczekać :D Dziękuję bardzo <3

      Delete
  6. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku 2019 i Wesołych, Spokojnych Świąt!
    Nie można nikomu dać się złamać, trzeba twardo stąpać po ziemi ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kochana, w takim razie życzę Ci również wszystkiego co najlepsze! Aby święta były spędzone w gronie najbliższym, w spokoju i uśmiechu na twarzy. No i żeby nowy rok był twoim rokiem, tak jak sobie tego życzysz! :) Buziole wielkie ode mnie :*

    ReplyDelete
  8. Ja od Nowego Roku też zamierzam ruszyć z blogiem na poważnie, a teraz póki co, zbieram siły - czas dla rodziny i dla pieska jest równie ważny, jeśli nie ważniejszy :) A tak w ogóle, to trzeba jeszcze udekorować pierniczki i usmażyć krokiety... Kto by myślał o blogowaniu :D

    ReplyDelete
  9. Dziękuję kochana za życzenia. Rozumiem ze da napisane dla nas wszystkich jak i dla każdej z nas osobna. Ja przyznam się chyba nigdy w życiu na blogu życzeń nie pisałam zawsze mi to umyka w czasie. Wesołych Świąt

    ReplyDelete
  10. Ja jeszcze tego roku nie kończę - robię już za to małe blogowe postanowienia na kolejny! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie sporo takich postanowień. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Życzę, abyś również zrealizowała wszystkie swoje postanowienia :D

      Delete
  11. Wesołych Świąt i jeszcze większego zapału do dalszego prowadzenia bloga :) Na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę!

    ReplyDelete
  12. Życzę wszystkiego dobrego oraz spokojnych świąt. Przemyśl sobie wszystko co Ci chodzi po głowie i wróć do nas :) Mam nadzieję, że będziesz miała w głownie pełno pomysłów na rozwój bloga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj z pewnością będę miała, dziękuję i wzajemnie <3

      Delete
  13. Wszystkiego najlepszego! Życzę Ci zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia aby był to czas pełen miłości, zrozumienia i rodzinnego ciepła. Aby troski dnia codziennego odeszły, a na ich miejsce przyszło szczęście i radość.Wesołych świąt moi drodzy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również życzę dużo szczęścia i radości w nowym roku :D

      Delete
  14. Czekam na twój powrut i życzę sukcesów w blogowaniu na rok 2019

    ReplyDelete
  15. Bardzo dziękuję za życzenia kochana <3. Mimo tego, że święta już minęły mam nadzieję, że były one wspaniałe :). Szczęśliwego Nowego Roku życzę Ci oczywiście- to tak bardziej na czasie, bo już jutro czeka na nas Sylwester. Wybierasz się gdzieś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i wzajemnie kochana. Ja cały wieczór spędzam w domu z kumplem przy piwku, muzyce i toną niezdrowego jedzenia, bo jednak w okresie świątecznym sobie dogadzam :D
      A Ty? Jakie plany? :D

      Delete
  16. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger