Nowości Października i Listopada


Good morning babies. Today I'm here with my New In post. Last time in October's New In you could see my new Makeup Revolution palette collection, but this week I'm gonna show you more of skin and hair care cosmetics I currently test out. Welcome in 2019 year! :D

Witajcie kochani. Chociaż mamy jeszcze grudzień 2018, to chciałabym, aby ten wpis rozpoczął nowy rok na moim blogu. Dziś pragnę pokazać Wam zaległe nowości Października oraz Listopada. W tych miesiącach nazbierało mi się trochę produktów, dlatego post podzieliłam na dwie części. W ostatnich październikowych nowościach miesiąca mogliście zobaczyć moją nową, małą kolekcję paletek Makeup Revolution, a dziś przyszedł czas na kosmetyki pielęgnacyjne jakie obecnie testuję. Serdecznie zapraszam na pierwszy post roku 2019! :D


1. EoLaboratorie tonik do skóry tłustej i problematycznej - kupiłam ten tonik w Carrefour na promocji wraz z tonikiem Natura EsTonika. Niestety odstawiłam wszystko co ma w sobie glicerynę, więc nawet nie zaczęłam go używać. Tonik oddałam współlokatorowi, trochę przelałam do buteleczki i używam jako spray do nawilżania pędzeli przed makijażem oka czy brwi.
2. Natura EsTonika Bio Iceland Moss, Matte Face Tonik - tonik matujący nadal leży nie ruszony. Pewnie również go oddam ;)
3. Puredream Avocado Collagen Mask - kolagenowa maska w płachcie z olejem z awokado nadal leży nie przetestowana, ale już niedługo... :D
4. Puredream Coffee Essence Mask - maska w płachcie z kofeiną nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak borówkowa z tej serii, ale mimo wszystko polubiliśmy się.
5. 7th Heaven Chocolate Mud Mask - ta czekoladowa błotna maska to moje małe cudeńko. Fajnie oczyszcza, delikatnie nawilża i pachnie tak, że chciałoby się ją zjeść. Muszę kupić ją ponownie!
6. 7th Heaven Charcoal Mask - tę maskę nadal testuję. Jest mocna, doskonale oczyszcza, ale potrafi też przesuszyć i podrażnić, ponieważ zawiera mocne drobinki ścierające.
7. Puredream Charcoal Collagen Mask - ta maska ciągle czeka na swoją kolej, ale tak jak inne maski z tej serii kupiłam ja Biedronce za uwaga... całe 4 zł. Mogłyby pojawić się tam ponownie. 



8/9. Nawilżający szampon i odżywka Petal Fresh Grape Seed&Olive Oil - w zeszłym roku zmieniłam nieco swoją pielęgnację włosów. Kosmetyki Petal Fresh były pierwszymi kosmetykami z delikatnym detergentem o dobrym składzie jakie postanowiłam spróbować (nie licząc żelu do higieny intymnej Isana o dobrym składzie, którym z początku myłam włosy). 
10. Maska do włosów Organic Shop Vibrant Raspberry&Acai - maska ma dobry skład, cudnie pachnie, jednak moje włosy za nią nie przepadają ze względu na olej kokosowy, który znajdziemy wysoko w składzie.
11. Scrub do ciała Organic Shop Organic Mango&Sugar - peelingi do ciała Organic Shop już od miesięcy królują w mojej łazience.
12. Pomadka nawilżająca do ust Alterra Bio-Kamille - ostatnio moja ulubiona tania pomadka z dobym składem do ust oraz rzęs i brwi.
13. Masło do ciała Bielenda Vegan Friendly Kokos - kocham to masło. Pachnie dość zaskakująco i świetnie nawilża. Ma też bardzo dobry skład. Tutaj w recenzji możecie poczytać o nim więcej.
14. Żel aloesowy Holika Holika - przyznam, że żel kupiłam pod wypływem chwilowego zachwytu. Później doszło do mnie, że skład nie jest idealny, jednak używam żelu jako bazy pod podkład oraz podkładu pod olejowanie włosów.

15. Bielenda płyn micelarny Zielona Herbata - ostatnio mój ulubiony płyn micelarny. Świetnie oczyszcza z makijażu i ma dobry skład.
16. Bielenda serum normalizująco-nawilżające Zielona Herbata - bardzo lekkie serum z dodatkiem oleju herbacianego, którey fajnie łagodzi stany zapalne. Uwielbiam nakładać na całą buzię dwa/trzy razy w tygodniu ale i punktowo.
17. Make Me Bio woda różana - moja skóra lubi wodę różaną, a Make Me Bio oferuje tanią i całkiem przyjemną wodę. Jedynym minusem jest opakowanie, ale zawsze warto trzymać wodę w lodówce lub przelać do ciemnej buteleczki.
18. Olej z dzikiej róży NaturalMe - olej kupiłam, by przetestować go na swojej buzi. Niestety różany nie służy mojej cerze, dlatego powęduje do mojej mamy.
19. Podkład Golden Rose Total Cover 2in1 - dość cieżki i dobrze kryjący podkład. Moja skóra obecnie jest przesuszona, dlatego nie jest to mój ulubiony podkład, ale ciągle testuję go na różne sposoby.
20. Tołpa pasta-żel węglowy złuszczający do mycia twarzy - Tołpa to marka, którą mimo nieidealnych składów nadal lubię. Pastę kupiłam w Biedronce i muszę przyznać, że jest na tyle delikatna, że peeling z tym żelem wykonuję nawet 3 razy w tygodniu. Jestem zaskoczona jej delikatnością.
21. FussWohl krem do stóp z gliceryną i mocznikiem 25% - to naprawdę dobry krem z Rossmanna, który radzi sobie ze zmiękczaniem skóry na stopach. Uwielbiam go. Do tego skład jest poprawny a cena zachęcająca.

You might also like:
Morning skincare routine November 2018 | Moja poranna pielęgnacja Listopad 2018
Review: Bielenda Vegan Friendly Kokos masło do ciała z naturalnymi olejami | Coconut Body Butter with natural oils

21 comments:

  1. Widziałaś nowe maski Bielendy ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostanio pojawia się tyle nowości na rynku, że chyba nie nadążam. Jakie maski? :D

      Delete
  2. Widze sporo produktów, które bardzo lubie <3 Ukochana Holika Holika <3

    ReplyDelete
  3. Większość produktów znam i mi się sprawdziła. Ale najlepsze produkty to od Bielendy ;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Znam tylko pomadkę Alterry. Bardzo dobrze ją wspominam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, jest świetna i ma super skład. Bardzo fajnie sprawdza się również do rzęs i brwi :D

      Delete
  5. Super nowości, wiele z nich znam i lubię :)

    ReplyDelete
  6. Same superaśne kosmetyczne nowości :) Przyznam, że większość tych kosmetyków jest mi nieznana. Kojarzę tylko produktów jak np. te pellingi do ciała Organic Shop i pomadka z Alterra :)
    pozdrawiam !
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    ReplyDelete
  7. Zaciekawił mnie ten olej z dzikiej róży, ponieważ jest bardzo dobry dla cery naczynkowej oraz mgiełka z make me bio :) U mnie na blogu w nowym roku tez będzie sporo nowości z kosmetyków z naturalnym składem :D

    ReplyDelete
  8. Czekam jak dasz znać, jak się spisała maska numer 3 - mnie własnie coś kusi i chętnie sama bym przetestowała :) Chciałabym Ci również życzyć wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Dużo zdrowia, szczęścia i samych sukcesów kochana! Oby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni :)

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

  10. Maski od 7th Heaven są genialne - bardzo lubię kilka z nich :D Holikia Holikia kusi mnie od dawna ale jeszcze się nie zdecydwałam. Jeśli chodzi o NaturalMe to miałam maskę do olejowania i była super! Polecam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, te maski są super <3 Maski do olejowania nie miałam, ale z tego co pamiętam rzeczywiście mają coś do olejowania włosów w ofercie. Pewnie kiedyś spróbuję :D

      Delete
  11. Świetnie się u Ciebie czyta o kosmetycznych nowościach. Te maseczki chodzą za mną od dłuższego czasu, zapachy i właściwości kusząco na mnie działają i chyba w końcu je kupię. Mimo, że kosmetyków u mnie nie brakuje :D Jeśli chodzi o podkład, jestem oddana Revlonowi.

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia są tak śliczne, że od razu ma się ochotę wszystko kupić heheh

    ReplyDelete
  13. Bardzo dużo tych nowości, ciekawi mnie woda różana Make me Bio :)

    ReplyDelete
  14. Sporo nowości do Ciebie zawitało:) lubię pomadkę Alterry i wodę różaną:)

    ReplyDelete
  15. Same świetne produkty tutaj u Ciebie widzę <3. Wiele świetnych nowości. Wszystkie mnie ciekawią.

    ReplyDelete
  16. Muszę się kiedyś przekonać do maseczek. Przyznam, że nigdy nie miałam na nie czasu. Jedyne co stosuję to szybki pilling, który może sobie siedzieć podczas wykonywania innych czynności w łazience.

    ReplyDelete
  17. Całkiem sporo tego. Uwielbiam maseczki, ale tych prezentowanych przez ciebie akurat nie znam. Bardzo lubię scruby, a te od Organic Shop są najlepsze.Wiele ciekawych kosmetyków, idealnych do pielęgnacji i makijażu.

    ReplyDelete
  18. Świetne zestawienie! Na pewno wypróbuje tej maski do włosów z organic shop:)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger