Review: Hello Nature | naturalne masło z olejem z konopii



Welcome to the first review of this year. As you know I try to change my skincare products for more natural. Last year I've bought two great body butters on perfect sale. I've paid only €3.10 per jar with natural ingredients. So today I'd like to talk about Cece of Sweaden firming and relaxing body butter with cannabis oil. 

Product info

Hallo Nature body butter with cannabil oil deeply moisturizes, softens the skin, giving it a velvety touch.


 
• Product: Cece of Sweden Hello Nature body butter with cannabis oil
• Price: €5.15/ $5.90/ 250 ml
• Where to buy: Hebe.pl

Action
As always I'm gonna start with the scent, because this is the first thing I always pay attention for during using. The butter has really refreshing herbal and mint scent that is pretty hypnotizing. Perfect for summer time. This is not typical scent of cannabis oil.
To say the truth at the first time I wasn't happy with this body butter. I started to use it at winter time when my skin is really dry and It didn't moistrize my skin. I even wanted to change this butter for his argan brother I have but I didn't do it. What's interesting, it started to moisturize and give my skin a velvety touch after next few using.
What is important this is more light body cream than body butter, absorbs so fast without living oily layer on the skin, so for me it's just a perfect balm for summer time.
I can't say it's firming, because I think this small jar just cannot firm the body. Maybe if I could use it longer I could see the effects. I agree with one thing this body butter gives me dose of relax during massage it into the skin.
I think it's really good natural body cream, but not for winter and not for extra dry skins.
Additionally packaging is pretty and elegant and looks so nice in my bathroom what I alway love.
Check out the ingredients below (skład). 


The final rating
I think I could buy it again for this price, and use for summer time. I'll wait for some sales on Cece of Sweden body butters. I recommend it for normal skins.
 

Have you ever heard about Cece of Sweden? Do you like cannabis oil? Have you ever used it on your body or face?


Witam kochani w pierwszej recenzji tego roku. Jak wiecie od dłuższego czasu staram się używać jak największej ilości kosmetyków naturalnych. W zeszłym roku udało mi się dorwać na promocji dwa fajne masła do ciała firmy Cece of Sweden, a za każde z nich zapłaciłam jedynie 13 zł. Dziś podzielę się opinią na temat ujędrniająco-relaksującego masła Hello Nature z olejem z konopii. Zapraszam serdecznie.

Informacje o produkcie
Masło do ciała OLEJEK Z KONOPII jędrność i relaks, daje poczucie głębokiego nawilżenia, skóra staje się miękka i aksamitna w dotyku.


• Produkt: Cece of Sweden Hello Nature masło do ciała z olejem z konopii
• Cena: 22 zł
• Gdzie kupić: Hebe.pl


Działanie
Standardowo zacznę od zapachu produktu, ponieważ jest to u mnie pierwsza rzecz na jaką zwracam uwagę po otwarciu kosmetyku (niestety jestem wzrokowcem i przyznam, że na opakowanie również zwracam uwagę). Niestety zawsze mam pewne trudności w opisywaniu zapachów, ale tutaj ewidentnie wyczuwam ziołowo-miętowy zapach, który rzeczywiście fajnie relaksuje podczas nakładania masła na ciało. Jest w tym zapachu coś hipnotyzującego, co sprawiało, że chętnie wsmarowywałam je każdego wieczora po kąpieli. Zapach jest świeży, ziołowy, perfekcyjny na lato. Raczej nie byłam w stanie wyczuć specyficznego zapachu oleju z konopii.
Jeśli chodzi o samo działanie masła, to zacznę od tego, że konsystencją bardziej przypomina mi balsam lub krem do ciała, aniżeli masło, przez co szybciutko się wchłania i nie pozostawia żadnej lepkiej warstwy na powierzchni skóry.
Z początku byłam zawiedziona, ponieważ masła zaczęłam używać już praktycznie zimą. W tym okresie moja skóra robi się wyjątkowo kapryśna i sucha. Po kilku pierwszych użyciach nie zauważyłam żadnego większego nawilżenia. Mimo naturalnego składu i przyjemnego zapachu chciałam odstawić masło i spróbować jego przyjaciela z olejem arganowy, ale ostatecznie wykorzystałam najpierw masło z olejem z konopii. Co ciekawe, po kilku kolejnych użyciach skóra zaczęła być gładka i rzeczywiście delikatnie nawilżona, dlatego ciesze się, że nie odstawiłam balsamu i byłam w stanie zanotować przebieg działania.
Ujędrnienia raczej nie zauważyłam, ale nie sądzę, by jedno opakowanie 250 ml było wstanie poprawić jędrność skóry. Jednak zgodzę się z tym, że masło daje nam chwilkę relaksu zaraz po wymyciu ciała.
Moim zdaniem masło jest bardzo fajnym produktem, ale nie na zimę i nie dla skór bardzo suchych. Na lato byłoby wręcz idealny! Jednak nie rozprowadza się tak szybko i trzeba się chwilę z nim pobawić, by dokładnie wsmarować krem w skórę.
Do tego opakowanie produktu jest eleganckie i solidnie wykonane co zawsze plusuje u mnie podczas wyboru kosmetyku.


Skład
Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglycerides (nośnik dla olei z frakcjonowanego oleju kokosowego), Isopropyl Palmitate (emolient), Cetearyl Alcohol (emolient), Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate (emolient), Glycerin (gliceryna), Cocos Nucifa (Coconut) Oil (olej kokosowy), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (masło shea), Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil (olej z konopii), Caffeine (kofeina), Panthenol (pantenol/prowitamina B5), Ethylhexylglycerin (naturalny konserwant), Dimethicone (emolient suchy), Xanthan Gum (zagęstnik), Phenoxyethanol, Dehydroacetatic Acid, Benzyl Alcohol (konserwanty), Parfum.

Ocena końcowa
Myślę, że latem mogłabym jeszcze raz kupić to masełko za taką cenę. Będę polować na promocje i z pewnością gdy tylko będzie okazja zaopatrzę się w jedno czy dwa opakowania na cieplejsze dni. Polecam skórom normalnym.

 

A czy Ty kiedykolwiek próbowłeś maseł Hello Nature? Może miałeś okazję spróbować innych kosmetyków marki Cece of Sweden? Co o nich myślisz, co możesz polecić?

You might also like:

20 comments:

  1. lubię kosmetyki pachnące miętą, wydają się być idealne na lato. :) też poszukam tego masła w promocji, żeby przetestować. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jeszcze nie miałam, ale lubię wszelkie masełka do ciała, więc i to chętnie bym wypróbowała :)

    ReplyDelete
  3. Szkoda, że zimą nie działa na skórę suchą tak jak należy, bo podobnie jak Ty, mam wtedy problemy ze swoją skórą. Ale na pewno wpiszę go na listę do wypróbowania latem.:)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam wszelkiego rodzaju masła do ciała, jednak jeszcze takiego z olejem konopnym nie miałam. Ciekawajestem, jak wpłynęłoby na moją suchą skórę.

    ReplyDelete
  5. Znam, cenię i bardzo lubię tę serię. Obecnie używam maski kokosowej i odżywki do włosów z jagodami akai. Jestem zadowolona z działania, choć zauważyłam, że włosy dużo szybciej się przetłuszczają. Cóż, każdy reaguje inaczej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ich produktów do włosów nie miałam jeszcze okazji sprawdzać, ale z pewnoscią kiedyś to zrobię. Bo widziałam, że składy mają przyzwoite, zapachy ciekawe no i etykiety przyciągają oko :D

      Delete
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie i nigdy jeszcze nie próbowałam ich produktów. Podoba mi się opakowanie, skład i etykietka tego produktu :) Z wielką chęcią go wypróbuję :)

    ReplyDelete
  7. Znam markę i również miałam okazję stosować ich masełko. U mnie całkiem fajnie się akurat sprawdziło i z nawilżeniem dawało nawet radę. Życzę Ci miłego dnia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko zależy jaką kto ma skórę. U innych będzie nawilżać super, u innych średnio, a czasami wcale. Fajnie, że u Ciebie się sprawdziło w 100% :D
      Dziękuję i również życzę miłego :)

      Delete
  8. Muszę chyba częściej zacząć odwiedzać Hebe. Coraz więcej ciekawych kosmetyków mają, a i promocje niczego sobie. Trafiłam tam ostatnio na świetny krem do rąk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam, bo faktycznie pojawia się tam coraz więcej fajnych produktów. Sama byłam zaskoczona ile dobrych kosmetyków można kupić u niech w promocjach, które nie są rzadkością :D

      Delete
  9. Bardzo lubię masła do ciała. A zimą to już w ogóle nie wyobrażam sobie pielęgnacji mojej skóry bez wszelkich maseł i balsamów. Tych nie znam ale chętnie wypróbuję :)
    Miłego wieczorku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, ja mam to samo. Zimą moja skóra jest o wiele bardziej sucha, dlatego również nie wyobrażam sobie wieczornej pielęgnacji bez balsamów czy maseł do ciała :) :)
      Również życzę miłego :D

      Delete
  10. Z olejem konopnym do tej pory testowałam tylko jeden produkt - był to szampon do włosów, który całkiem fajnie sprawdził się na mojej bujnej czuprynie. Jestem ciekawa jak takie masło do ciała by się u mnie sprawdziło, bo wiadomo, że co skóra to inne działanie.

    ReplyDelete
  11. Tego masła nie znam, ale miałam maskę do włosów tej marki, którą bardzo miło wspominam :) Trafiła nawet do moich ulubieńców i z chęcią kiedyś do niej wrócę :) Jeśli chodzi o to masło, to myślę, że zimą, moja sucha skóra czułaby po nim niedosyt, więc może lepiej skuszę się na nie latem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kiedyś muszę spróbować ich masek :D A co do masła, to faktycznie latem powinno sprawdzić się lepiej na suchej skórze :D

      Delete
  12. Use such products only at winter, when my skin so dry!

    lolazas.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. U mnie te masło do ciała super się sprawdziło, jak skończę opakowanie odrazu kupuje drugie:)

    ReplyDelete
  14. Jest całkiem ciekawe, zwłaszcza jak za 13 zł ;)

    ReplyDelete
  15. Mam podobne masło do ciała z olejem konopnym, ale marki Efektima :)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger