Estée Lauder x Victoria Beckham wyszła druga kolekcja! Zobacz, co możesz w niej znaleźć.



I don't need to say who is Victoria Beckham, but I have to say that she just launched a new second makeup collection and today I'd like to show you what she has in this fall 2017 collaboration with Estée Lauder.

In the collection we can find some of the eyeshadow palettes, eye foils, lipsticks, bronzers, higlighters, eye kajals, creme blushes, lip pencils, skin perfecting powders, lip glosses and illuminating creme that is part brightening primer, part luminous moisturiser.

All of the products are available individually or in sets that are inspirated by names of big cities. Every single set is amazing and contains interesting different products.
Packagings are very elegant and looks so luxurious. Unfortunately the prices are also luxury, but it's Estée Lauder ;)
--------------------
Nie muszę mówić kim jest Victoria Beckham, ale muszę poinformować, że właśnie dziś wyszła nowa, druga, jesienna kolekcja kosmetyków do makijażu Pani Beckham i Estée Lauder.

W kolekcji znajdziemy paletki cieni, cienie foliowe, pomadki, błyszczyki, bronzery, rozświetlacze, kredki do oczu, kremowe róże, pudry upiększające oraz rozświetlający krem stanowiący jednocześnie nawilżacz i bazę pod makijaż.

Każdy z produktów dostępny jest oddzielnie, ale można je również kupić w zestawach, których nazwy inspirowane są wielkimi miastami.
Opakowania są eleganckie, wyglądają naprawdę luksusowo i kobieco. Niestety ceny również są luksusowe, ale przecież to Estée Lauder, więc nie może być inaczej ;)




Oh God, I'm in love with this collection, but currently it's too expensive for me. Despite this I have some plans to create a few makeup looks inspirated by shades from this awesome collection.
What do you think about Estée Lauder x VB collaboration? Which set is your favourite? 
Miami is perfect for me!
--------------------
Jestem po prostu zakochana w tej kolekcji, ale niestety obecnie kosmetyki są troszkę za drogie, bym mogła kupić któryś z nich. Mimo to, mam w planach stworzenie kilku makijaży inspirowanych kolorami kolekcji.
A Ty co myślisz o współpracy Victorii Beckham i Estée Lauder? Który zestaw podoba Ci się najbardziej?
Ja uwielbiam Miami! 


Limited Edition Lit Beauty Box in Noir $1500          Limited Edition Trousse De Maquillage in Noir $700

26 comments:

  1. Nie wiedzialam ze ona poszla w kosmetyki. Cudne opakowania.

    ReplyDelete
  2. How many beautiful cosmetics!
    I can not decide which kit is the best;>

    ReplyDelete
  3. I've never heard about her make up line before... I will love to try it some day.I follow you,can we follow each other?

    https://elogiosamislocuras.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I want this so so bad 😍 You can only get it in London over here! X

    ReplyDelete
  5. omg, these look gorgeous! I wish I had the money to spare for the New York bundle.

    ReplyDelete
  6. A little out of my price range but WOW! I might be asking for some early christmas gifts!

    ReplyDelete
  7. Nie wszystkie kolory do mnie trafiają, ale kolekcja wygląda nieźle.

    ReplyDelete
  8. Nie wiedziałam o tej kolekcji! Sporo fajnych kosmetyków widzę :)

    ReplyDelete
  9. Kolekcja godna podziwu !!! Wszystko tak luksusowo wygląda :)

    ReplyDelete
  10. Piękna kolekcja, ale cenowo poza moją kieszenią :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety poza moją również, ale może kiedyś uda mi się kupić choć szminkę Black Cassis, ponieważ jest piękna! :D

      Delete
    2. Aż muszę poszukać jak cenowo wypada

      Delete
  11. wow! I want all:) haha
    Have a nice day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  12. I didn't even know she released this line but those items look so nice to use, if only I could buy it all!
    I like this post and your blog.

    -z
    https://zellelacdan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Piekne opakowanie magicznych kosmetykow, robi wrazenie <3

    ReplyDelete
  14. Nie wiedziałam że pani Beckham ma swoje kosmetyki. Przyznam, że sprawiają dobre wrażenie, a ich opakowania i kolory są miłe dla oka :D

    ReplyDelete
  15. Ale pięknie wyglądają, zainteresował mnie zwłaszcza zestaw II ;)

    ReplyDelete
  16. Taki zestaw z pewnością by mnie uszczęśliwił :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo mi się stylistyka tych kolekcji podoba! Póki co na nic się nie skusiłam. zobaczymy jak długo będę się bronić ;)

    ReplyDelete
  18. jak dla mnie genialna kolekcja, wygląda naprawdę efektownie:)

    ReplyDelete
  19. prześliczna jest ta kolekcja, szkoda że taka droga:(

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger