Kosmetyki z drogerii z dobrym składem | Demakijaż #1



Witajcie kochani. Wiem, że coraz więcej osób decyduje się na kosmetyki naturalne oraz te z dobrym składem. Ja również przeszłam na dobrą stronę i choć nie wszystko wymieniłam jeszcze na dobroczynne składniki, to w mojej łazience (i lodówce) króluje już naprawdę sporo świetnych produktów.
Tym postem chciałabym zapoczątkować nową serię na moim blogu, serię, która jest dla mnie ważna, ponieważ w ten sposób zgromadzę dla siebie, ale i dla Was listę kosmetyków z drogerii z dobrym składem.
Wiele z Was ma w swoim mieście galerie handlowe lub ulice, gdzie zazwyczaj znajdują się dwie lub trzy znane drogerie, dlatego w każdym poście przedstawię Wam kosmetyki, które udało mi się znaleźć w Rossmannie, Hebe, SuperPharm oraz Naturze.
Każdy post będzie również podzielony na poszczególne partie ciała oraz przeznaczenie kosmetyków. Dziś pokażę Wam kosmetyki do demakijażu Kolejno znajdą się u mnie produkty do mycia twarzy, hydrolaty i toniki, kremy do twarzy, olejki i sera, peelingi, maseczki i balsamy do ust. Następnie pojawią się żele pod prysznic i scruby do ciała, balsamy do ciała, kremy do rąk i do stóp. W końcu przyjdzie czas na szampony, odżywki i maski do włosów oraz sera na końcówki i olejki. Tak więc, zapraszam serdecznie, mam mandzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie :D


1. Biolaven Płyn micelarny z olejkiem lawendowym do wszystkich typów skóry
Zawiera olej z pestek winogron, pantenol oraz naturalny olejek eteryczny z lawendy.
Dostępność: Dogeria Natura Cena: 19.99 zł/ 200 ml

Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-glucoside, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Hydrolyzed Oats, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum.

2. Nacomi Olejek do demakijażu do cery normalnej i suchej.
Zawiera olej rycynowy, olej arganowy, olej z pestek winogron, olej inca inchi, olej marula, olej z rokietnika oraz olej jojoba.
Dostępność: Hebe Cena: 23.99 zł/ 150 ml
Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Argania Spinosa Kernel Oil, Hippophae Rhamnoides (Sea Buckthorn) Fruit Oil, Plukenetia Volubilis (Sacha Inchi) Seed Oil, Sclerocarya Birrea (Marula) Seed Oil, Parfum.

3. Equilibra arganowa woda micelarna do wszystkich typów skóry
Zawiera olej arganowy, kwas hialuronowy, wyciąg z gardenii.
Dosępność: Drogeria Natura Cena: 19.99 zł/ 200ml
Aqua (Water), Glycerin, Sodium Arganamphoacetate, Sodium Cocoyl Alaninate, Decyl Glucoside, Sodium Hyaluronate, Gardenia Florida Fruit Extract, Parfum (Fragrance), 1,2-Hexanediol, Glyceryl Laurate, Methyl Propanediol, Phenoxyethanol, Lactic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate.

4. Nacomi Olejek do deamkijażu do cery mieszanej.
Zawiera olej rycynowy, olej ze słodkich migdałów, olej z pestek z winogron, olej arganowy, olej rokietnikowy, wit.E
Dostępność: Hebe Cena: około 25 zł/ 100ml
Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Argania Spinosa Kernel Oil, Hippophae Rhamnoides (Sea Buckthorn) Fruit Oil, Plukenetia Volubilis (Sacha Inchi) Seed Oil, Sclerocarya Birrea (Marula) Seed Oil, Parfum.


5. Be Organic mleczko do dekijażu Jagody Goji&Acai do wszystkich typów skóry
Zawiera olej roślinny, olej jojoba, ekstrakt z owoców goji, ekstrakt z jagód acai, wit.E
Dostępność: SuperPharm Cena: 49.99zł/ 200ml
Aqua, Olus Oil,Isopropyl Palmitate, Glycerin, CaprylylCaprylate/Caprate, Cocoglycerides, Glyceryl Stearate, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2-Dipolyhydroxystearate, Hydrogenated Vegetable Oil, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Propanedoil, Tocopheryl Acetate, Parfum, Citric Acid, Sodium Stearoyl Glutamate, Dehydroacetic Acid, Sodium Phytate, Lycium Barbarum Fruit Extract, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Tocopherol,
Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Alcohol

6. Bielenda Botanic Formula płyn micelarny olejek z konopii+szafran do wszystkich typów skóry
Zawiera wodę różaną, ekstrakt z szafranu, ekstrakt z konopii
Dostępność: Drogeria Natura Cena: 19.99 zł/ 500 ml
Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Trehalose, Sodium Lactate, Betaine, Sodium Cocoyl Alaninate, Sodium Cocoamphoacetate, Crocus Sativus (Saffron) Flower Extract, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Extract, Sodium Hyaluronate, Lactic Acid, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Sodium Glycolate, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Sodium Dehydroacetate

7. Bielenda płyn micelarny Zielona Herbara do cery mieszanej
Zawiera olejek herbaciany, alantoinę, pantenol
Dostępność; Drogeria Natura, Rossmann, Hebe, SuperPharm Cena: około 17 zł/ 500 ml
Aqua (Water), PEG- 6 Caprylic/ Capric Glycerides, Panthenol, Potassium Azeloyl Diglycinate, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, 3-0- Ethyl Ascorbic Acid, Sorbitol, Allantoin, Disodium EDTA, Cetrimonium Bromide, Parfum (Fragrance), Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

8. Sylveco Lipowy płyn micelarny do wszystkich typów skóry
Zawiera ekstrakt z kwiatów lipy szerokolistnej, pantenol, alantoinę, ekstrakt z aloesu, kwas mlekowy, proteiny owsa
Dostępność: Drogeria Natura Cena: 21.99 zł/ 200 ml
Aqua, Tilia Platyphyllos Flower Extract, Decyl Glucoside, Glycerin, Panthenol, Allantoin, Hydrolyzed Oats, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Lactic Acid, Phytic Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid

9. Alterra chusteczki oczyszczające Bio aloe-vera do skóry suchej
Zawiera ekstrakt z aloesu
Dostępność: Rossmann Cena: 6.99 zł
Aqua, Coco-Glucoside, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Linalool, Geraniol, Limonene

10. Alterra chusteczki oczyszczające rumiankowe do skóry bardzo wrażliwej
Zawiera ekstrakt z aloesu
Dostępność: Rossmann Cena: 7.99 zł
Aqua, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Caprylyl/Capryl Glucoside, Citric Acid, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Levulinic Acid, Sodium Levulinate

11. EoLab Micellar Solution płyn micelarny do wszystkich typów skóry
Zawiera wodę morską, olej ze słodkich migdałów, proteiny ryżowe, olejek z lotosu, olejek różany
Dostępność: Drogeria Natura Cena: 16.99 zł/ 200 ml
Aqua, Glycerin, Sea Water, Organic Bidens Pilosa Extract, Hydrogenated Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hydrolyzed Rice Protein, Nelumbo Essential Oil, Rosa Damascena Oil, Sodium Cocamphoacetate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid


12. Bielenda Botanic Spa Rituals Śmietanka do oczyszczania kurkuma+chia do wszystkich typów skóry
Zawiera olejek z kokosa, olejek z awokado, ekstrakt z kurkumy, olej z nasion chia, olej roślinny, wit. E
Dostępność: Rossmann Cena: 19.99 zł/ 200ml
Aqua (Water), Tripelargonin, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Curcuma Longa Root Extract, Salvia Hispanica Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Olus Oil, Toopherol, Sodium Stearoyl Glutamate, Sorbitol, Sorbityl Laurate, Xanthan Gum, Citric Acid, Sodium Dehydroacetate, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool

13. Bielenda Botanic Spa Rituals Płyn micelarny opuncja figowa+aloes do wszystkich typów skóry
Zawiera pentanol, ekstrakt z opuncji figowej, ekstrakt z aloesu, alantoinę
Dostępność: Rossmann Cena: 19.99 zł/ 500 ml
Aqua (Water), Sodium Lactate, Sorbitol, Glycerin, Panthenol, Sodium Cocoyl Alaninate, Opuntia Ficus-Indica Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, allantoin, Sodium Hyaluronate, Sodium Dehydroacetate, Benzyl Alcohol


14. Bielenda Botanic Spa Rituals Śmietanka oczyszczająca opuncja figowa+aloes do wszystkic typów skóry
Zawiera olej z ochrzechów babassu, olej ryżowy, ekstrakt z opuncji figowej, sok aloesowy, wit. E
Dostępność: Rossmann Cena: 19.99 zł/ 200ml

Aqua, Tripelgaronin, Ethyhexyl Stearate, Orbignya Oleifera Seed Oil, Glycerin, Oryza Sativa Bran Oil, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alochol, Opuntia Ficus- Indica Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Tocopheryl Acetate, Sodium Stearoyl Glutamate, Sorbitol, Sorbityl Laurate, Xanthan Gum, Citric Acid, Sodium Dehydroacetate, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

15. Bielenda Botanic Spa Rituals Płyn micelarny kurkuma+chia do wszystkich typów skóry
Zawiera pantenol, ekstrakt z kurkumy, ekstrakt z nasion chia
Dostępność: Rossmann Cena: 19.99 zł/500ml
Aqua (Water), Glycerin, Sodium Lactate, sorbitol, Sodium Cocoyl Alaninate, Panthenol, Curcuma Longa Root Extract, Salvia Hispanica Seed Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, sodium Dehydroacetate, Benzyl Alcohol

16. Aloesove płyn micelarny do wszystkich typów skóry
Zawiera organiczny aloes, pentanol, wyciąg z miłorzębu japońskiego, olej lniany, kwas mlekowy, olejek z mięty pieprzowej, olejek z kwiatów pomarańczy, olejek rozmarynowy, olejek z owoców jałowca, olejek z liści eukaliptusa
Dostępność: Drogeria Natura Cena: 19.99 zł/ 200ml
Aqua, Coco-Glucoside, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Linum Usitatissimum Seed Oil, Lactic Acid, Cocamidopropyl Betaine, Mentha Piperita Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Juniperus Communis Fruit Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Limonene

17. Orientana Odżywczy bio olejek do demakijażu do wszystkich typów skóry
Zawiera olej słonecznikowy, olej ze słodkich migdałów, olej sezamowy, olej ryżowy, olej neem, wit. E, kumarynę
Dostępność: Drogeria Hebe Cena: 56.69 zł/ 150ml
Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Oryza Sativa Bran Oil, Azadirachta Indica Seed Oil, Tocopherol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Coumarin, Linalool

18. Miya Cosmetics mySUPERskin lekki olejek do demakijażu do skóry wrażliwej
Zawiera olejek ze słodkich migdałów, olej z pestek moreli, olejek z nasion malin, olej abisyński, wit.E
Dostępność: Rossmann Cena: 34.99zł/ 140ml
Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Decyl Oleate, polyglyceryl-3 Diisostearate, Sorbitan Laurate, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Rubus Idaeus (Raspberry), Seed Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, tocopheryl Acetate, Parfum (Fragrance), Limonen


W piątek wrzucę Wam demakijaż #2 (14 produktów). Chciałam wszystko upchnąć w jednym poście, ale nie ukrywam, że z powodu pracy oraz nauki nie miałam czasu rozpisać dla Was drugiej części posta na składy, ceny oraz dostępność. Mam nadzieję, że nie jest to problem i wybaczycie mi :D

Pamiętajcie, że wyrażam zgodę na zapisanie sobie zdjęć z produktami i przechowywanie ich np. na komputerze czy telefonie do użytku własnego. Każdy z Was może mieć zdjęcia z postów "Kosmetyki z drogerii z dobrym składem" pod ręką podczas zakupów :D

Używaliście już któryś z podanych produktów? Co o nich sądzicie? Dajcie znać w komentarzach :)


34 comments:

  1. Znam większość produktów. Bardzo cieszy mnie fakt, że w drogerii jest coraz więcej kosmetyków z dobrym składem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie również. W Naturze pojawia się coraz więcej kosmetyków, które do tej pory trzeba było kupować w sklepach eko czy bio lub internecie :D

      Delete
  2. Miałam kiedyś ten płyn z Biolaven, ale moim zdaniem ma zbyt intensywny zapach. Bardzo polecam olejek do demakijażu From a friend- ma świetny skład i nie zatyka porów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, tego olejku nie znam. Czy można go kupić w drogerii? Jeśli tak, to gdzie i jaka jest jego cena? :D

      Delete
  3. Świetny pomysł na wpis, osobiście jestem słaba w czytaniu składów, a dzięki taki wpisom można się dowiedzieć które kosmetyki warto zakupić.

    ReplyDelete
  4. Odżywczy bio olejek do demakijażu z Orientany mnie zaciekawił

    ReplyDelete
  5. Sporo z zaprezentowanych przez Ciebie kosmetyków znam i lubię: płyny Biolaven i Sylveco są super, ale to lipowy płyn u mnie wygrywa. Z Alterry używam czasami chusteczek do demakijażu, nie dość, ze łagodne dla oczu to jeszcze mega skuteczne, nie muszę trzeć oczu aby usunąć makijaż. Z Ecolab znam mnóstwo kosmetyków, również do pielęgnacji ciała

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja lubię używać chusteczek Alterry przy makijażu. Fajnie sprawdzają się do otarcia buzi z osypanych cieni czy brokatków. Zawsze przydają się też do czyszczenia dłoni podczas malowania, chociaż przyznam, że ostatnio używałam ich do demakijażu dość mocnego makijażu, bo zabrakło mi wacików i dały radę :)

      Delete
  6. Mam te produkty z bielendy do włosów ;) tylko inną serie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do włosów nie używałam Bielendy. Jaką serię obecnie używasz i jak się u Ciebie sprawdza? :)

      Delete
  7. Jak widać jest w czym wybierać ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, a w piątek będzie jeszcze więcej produktów do demakijażu do wyboru :D

      Delete
  8. z wyżej pokazanych używałam tylko biolaven, który ma dość intensywny zapach, ale jakoś specjalnie mi to nie przeszkadzało :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biolaven jeszcze nie używałam, ale lubię intensywne zapachy, oczywiście nie przesadzone, bo potrafią podrażniać oczy ;)

      Delete
  9. Świetny pomysł na posty, czekam na kolejne ;)
    Zapraszam także do siebie na nowy jesienny post - KLIK

    ReplyDelete
  10. bardzo fajny pomysł na post :) już wiem co warto wziąć pod uwagę podczas następnych zakupów w drogerii :)

    ReplyDelete
  11. ja bardzo lubię kosmetyki z bielendy <3

    ReplyDelete
  12. Sporo z nich znam, ale głównie z drogerii internetowych.

    ReplyDelete
  13. Ciekawe produkty serię botanic z bielendy muszę przetestować osobiście. :)

    ReplyDelete
  14. Wspaniały post, baaardzo potrzebny :) Ja uwielbiam z Biolaven żel do mycia twarzy - nim od razu zmywałam makijaż, działał genialnie bez wcześniejszego używania płynu do demakijażu itp :) Także serdecznie polecam tę metodę dla leniuchów :P Cudowny blog, zostaję u Ciebie na dłużej, pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  15. Używałam kiedyś płynu z Biolaven a na stale gości u mnie Lipowy płyn micelarny Sylveco ;)

    ReplyDelete
  16. Biolaven i Sylveco znam i lubię :) Zaciekawiłaś mnie tą listą, mam ochotę wypróbować niektóre z nich :)

    ReplyDelete
  17. Część z pokazanych przez Ciebie kosmetyków miałam okazję już poznać. Ja nie do końca znam się na składzie wiec nie zawsze zwracam na niego uwagę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również cały czas poznaję nowe składniki. Ekspertką nie jestem, ale zaczęłam się tym interesować dla dobra mojej cery. Zapraszam Cię więc na wpisy z serii z komsetyki z drogerii. Będziesz wiedziała na jakie produkty z dobrym składem zwracać uwagę :D

      Delete
  18. Pordukt numer 1 od Biolaven jest boski! Miałam okazję go testowac jakiś czas temu i byłam bardzo z niego zadowolona. Uważam, ze to jeden z lepszych, które do tej pory stosowałam. Miałam również lipowy płyn Sylveco i takze sprawdził się u mnie. Poza tym obydwie firmy mi odpowiadają, tak jak ich kosmetyki. Chętnie wypróbowałabym resztę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tego z Biolaven nie miałam, ale nie ukrywam, że jest na mojej liście do przetestowania. Wydaje mi się, że nie zrobi krzywdy mojej cerze :D

      Delete
  19. Niestety, żaden z tych produktów nie jest mi znany. Mam inne niezawodne kosmetyki do demakijażu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Które kosmetyki do demakijażu polecasz? :D

      Delete
  20. Z Bielendy uwielbiam płyn micelarny 'kokos i aloes'. Chętnie skuszę się na inne warianty :)
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    ReplyDelete
  21. Tytuł posta spodobal mi się od razu a więc zabrałam się do czytania z chęcią. Do drogerii często zaglądam a więc warto wiedzieć co warto zakupić. Skkladowo tez nie jestem bardzo efektywna z wiedzy a tutaj świetna ściąga

    ReplyDelete
  22. Świetny pomysł na post :D Pomógł mi ze zdecydowaniem się na kosmetyki, które chciałam zamówić, a ciągle odkładałam to na kiedy indziej. Teraz, gdy wiem że mają dobry skład, to koniec przekładania! Jestem strasznie ciekawa tej serii Bielendy Botanic Spa Rituals - ją chyba też muszę "przypadkowo" wrzucić do koszyka :D

    ReplyDelete
  23. Jestem ciekawa tych kosmetyków z bielendy, muszę je kupić:)

    ReplyDelete
  24. Nie znam tych kosmetyków :) Możewy próbuję je w najblizszym czasie.. Teraz, latem wybieram kremy bb - https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/najlepszy-krem-bb. Nie lubię ciężkich podkładów podczas upałów - wszystko spływa i tworzą się plamy.

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger