Recenzja: Bielenda | masełko do ust Soczysta Malina


To me Bielenda is one of the best Polish cosmetic brand. I was looking for something new for my lips and when I've seen a little cute packaging of Juicy Raspberry Lip Butter on sale I knew that I should try it out. If you want to know my opinion about this little boy, just keep on reading :)
--------------------
Dla mnie Bielenda to jednak z najlepszych Polskich marek. Szukając czegoś nowego dla moich spierzchniętych ust, zauważyłam w promocji małe słodkie opakowanie Masełka do ust o zapachu soczystej maliny. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się, czy balsam dał radę moim przesuszonym wargom, to zapraszam na dalsza część posta :)
 


• Product: Bielenda Lip Butter Juicy Raspberry/ Bielenda Masełko Do Ust Soczysta Malina
• Price: about €2/ około 7,50 zł
• Where to buy: Empik.com | Iperfumy.pl

Product Info
Lip Butter JUICY RASPBERRY effectively nourishes and regenerates delicate skin on your lips, prevents it from drying and carcking. Intensively regenerating ingredients such as shea butter, cocoa butter, and vitamine E make your lips healthy and soft.
--------------------
Masełko do ust SOCZYSTA MALINA skutecznie pielęgnuje i regeneruje delikatny naskórek ust, likwidując uczucie spierzchnięcia, ściągnięcia i suchości. Zawartość intensywnie regenerujących i odżywczych składników sprawia, że skóra ust szybko się odnowi, odzyska miękkość i zdrowy wygląd. Delikaty, naturalny, malinowy odcień oraz cudowny zapach świeżych malin uczyni stosowanie przyjemnym, a Ty zakochasz się w nim od pierwszej aplikacji.


Action

It was only 0.85 EUR on sale and if you don't care about petrolatum this is a butter for you! I didn't expect any spectacular effects, but I'm impressed that it works for my dry lips.
I had some lip balms with petrolatum base and now I know that my lips just like this ingredient. Maybe ingredients here are not too natural but we have shea butter beewax, cacao seed butter, raspberry fruit extract and vitamine E which are good moisturizers.
I use it a few times a day applying it with my finger (application by fingers is fine for me). Also apply a thick layer on the night to have a really soft lips in the morning.
I'm not sure if it regenerates my lips, but it just moisturizing them and leaves it soft with cute delicate red/pink shade. Smells nice and sweet, just like a fake raspberry.
Bielenda also contains this product in balm version that you can find here.
Standard price is about 2 EUR.
--------------------
Masełko kupiłam na promocji w Rossmanie za około 3,50 zł nie oczekując spektakularnych efektów. Jestem pod wrażeniem, że masełko jest w stanie nawilżyć moje bardzo suche usta.
Miałam już kilka balsamów na bazie wazeliny i teraz wiem, że moje usta po prostu lubią ten składnik.
Może skład masekła nie jest bardzo naturalny, ale znajdziemy w nim masło shea, wosk pszczeli, masło kakowe, ekstrakt z maliny oraz witaminę E, które świetnie nawilżają.
Masła używam kilka razy dziennie aplikując je palcem (ta forma aplikacji mi nie przeszkadza). Na noc nakładam grubą warstwę, dzięki czemu rano moje usta są mięciutkie i miłe w dotyku.
Nie jestem pewna czy balsam odżywia moje usta, ale pozostawia je gładkie nadając im delikatny, słodki, rózowy odcień. Pachnie ładnie, słodko, jak sztuczna malina.
Bielenda posiada również wersję w tubce, którą nakładacie bezpośrednio na usta bez babrania się paluszkiem.
Standardowa cena to około 7,50/8 zł.


Ingredients
Isohexadecane, Petrolatum (Nota N), Aqua (water), Lanolin, Polyglyceryl-3-Diisostearate, Microcrystalinne Wax, Butyrosspermum Parkii (Shea Butter), Glycerin, Sucrose, Cera Alba (Beewax), Parfum (Fragrance), Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Propylene Glycol, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Tocopheryl Acetane, Cetearyl Alcohol, Sodium Saccharin,
Hydrogenated Polyisobutene, Palmitic Acid, Potassium Sorbate ,Sodium Benzonate, Ethylparaben, Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), (CI 15850) D&C Red No.7 Lake, Citral.

Final Thoughts
It's cheap and easy to aplly. It contains a lot of product (15g), but I don't know if I will buy it again. It's just nice moisturizer but I'm looking for something more regenerative.

Do you like butters like this one? What's your favourite moisturizer right now. Maybe you could recommend me something in a good price?
--------------------
Masełko jest tanie i łatwe w aplikowaniu. W opakowaniu mamy go sporo, bo aż 15g, ale nie wiem czy kupię je ponownie, ponieważ jest to przeciętny, ładnie pachnący nawilżacz, a ja jednak wymagam również regeneracji ust.

Używałeś kiedyś tego masełka lub balsamu w tubce? Jaki jest obecnie Twój ulubiony nawilżacz do ust? Może mógłbyś polecić mi coś regenerującego w dobrej cenie? 

28 comments:

  1. Sama bym się poczęstowała takim masełkiem :)

    ReplyDelete
  2. Dla mnie takie masełka są niestety zbyt słabe, lubię takie, które bazują na tłustych olejach - dopiero wtedy moje usta są miękkie i zregenerowane :) Co do opakowania - takich w słoiczku używam tylko w domu - reszta w tubce albo w sztyfcie :) Polecam nacomi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio zainteresowały mnie kosmetyki Niacomi, więc prędzej czy później kupię ich masełko lub sztyft o ile mają w ofercie :)

      Delete
  3. apetyczne masełko, recenzja mnie "kupiła" i chętnie go kupię

    ReplyDelete
  4. Bardzo lubię kosmetyki Bielendy , ale akurat maselek do ust nie używam. Nie lubię mieć na ustach jakiejkolwiek tłustej powloczki - dopuszczam jedynie okazyjnie szminkę, ale tylko na większe imprezy i wyjścia.

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia! Ja średnio przepadam za kosmetykami o smaku/zapachu jedzenia, z balsamów używam EOS, jego słodki zapach jest akurat bardzo delikatny :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
  6. Nie miałam masełka Bieledny, zazwyczaj używam pomadek :)
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  7. Wydaje mi się , że keidyś je mialam ale chyba gdzieś mi sie zapodziało ...

    ReplyDelete
  8. Z Bielendą mam różnie, czasem lubię ich kosmetyki, innym razem mniej. To masełko było dla mnie takim średniakiem (dostałam je w prezencie), bo nie bardzo lubię formę produktu do ust w takim opakowaniu. Zapach kojarzy mi się nieco z malinową mambą i nie był zły. Nawilżenie nie powalało (bo znam lepsze produkty), ale też nie było najgorsze. Za cenę promocyjną rzeczywiście warto wypróbować, bo standardowa nie jest już tak kusząca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście po starej cenie bym nie kupiła, ale niecałe 4 zł, zawsze można wypróbować. Co do masełka mam dokładnie takie odczucia jak Ty - nawilżenie nie powala, ale też nie jest najgorsze :)

      Delete
  9. Naprawdę zapach jest taki malinowy? Zawsze boję się sztucznych odmian ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety czuć jednak tę sztuczność w zapachu :)

      Delete
  10. uwielbiam to masełko, przepięknie pachnie:)

    ReplyDelete
  11. Niby to tylko taka mała rzecz, to tylko balsam do ust, a jakie można piękne zdjęcia zrobić :* Ja jestem w szoku, zdjęcia po prostu sztos. Uwielbiam <3 A ja serdecznie zapraszam do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a ja również zrewanżuję się obserwacją <3 :* :)

    ReplyDelete
  12. Chętnie kupię jak gdzieś znajdę :)

    ReplyDelete
  13. Firmę bielenda bardzo lubię jednak to masełko nie kusi mnie jakoś specjalnie, pewnie dlatego że sporo produktów do ust czeka jeszcze w zapasach :D Ale np. masło do ciała o tym zapachu chętnie bym wypróbowała :)

    ReplyDelete
  14. uwielbiam te masełka! są naprawdę świetne i mega pięknie pachną.
    masz cudownego bloga, pozwolę sobie zaobserwować :)

    trochę mnie

    ReplyDelete
  15. Przyda się teraz na okres jesienno-zimowy :)

    ReplyDelete
  16. Bielenda ma fajne maseczki. Co do pomadek- blisstex lub carmex?

    ReplyDelete
  17. Sama nie wiem, czy skład mnie przekonuje?

    ReplyDelete
  18. Pięknie pachnie, mam peeling i masło do ciała z tej serii, cudo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, nawet nie wiedziałam, że masełko do ust pochodzi z serii :D

      Delete
  19. muszę wypróbować więcej produktów pielęgnacyjnych z tej serii:)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger