Makijażowy tutorial: Czerwone half cut crease z szampańskim różem


Witam serdecznie kochani. W końcu odważyłam się rozpocząć serię nad która długo się zastanawiałam, czyli makijażowe tutoriale. Sama często korzystam z takich tutoriali i łapię dzięki nim inspirację. Mam nadzieję, że i Wy znajdziecie u mnie trochę inspiracji, a posty pomogą Wam w odtworzeniu dziennych, jak i tych bardziej szalonych makijaży. 
Oczywiście mój pierwszy wpis być może nie jest idealny, musicie mi wybaczyć, ale mam nadzieję, że z wpisu na wpis zdjęcia oraz użyte produkty ulegną poprawie i będą bardziej różnorodne.
Na pierwszy rzut przygotowałam dla Was bardzo łatwe half cut crease z rozświetlającym, szampańskim różem oraz kreską.



1. Pierwszą rzeczą jest wstępne wypełnienie brwi przy pomocy Wibo Feather Brow Creator w kolorze Dark Brown oraz najciemniejszego cienia z paletki Kobo Matt Eye Shadow Set. Następnie wyrysowuję (czyszczę) dół brwi cienkim, płaskim, syntetycznym pędzelkiem i korektorem Golden Rose HD Concealer.

2. Na powiekę nałożyłam bazę z tego samego korektora i przypudrowałam pudrem transparentnym z Golden Rose.

3. Następnie na załamanie powieki nakładam czerwony cień z palety Makeup Revolution Newtralss 3 i blenduję w górę oraz tworze lekko zaokrąglone kocie oko.

4. Na powiekę nakładam puchatym, ale bardziej płaskim pędzelkiem dwie warstwy brązowego cienia z tej samej paletki i blenduje go z czerwienią.

5. Puchatym czystym pędzelkiem i jasnym cieniem rozcieram granice ceni.

6. Kolejnym krokiem jest odcięcie half cut crease. Odcinam go korektorem GR HD i na nakładam na bazę z korektora połyskujący szampańsko-różowy cień z palety MUR Iconic Vitality. Na to dodaję odrobinę połyskującego złota, a granice matowego cienia i half cut crease delikatnie zacieram brązem, którego używałam wcześniej.

7. Maluję czarną kreskę i mokrą chusteczką wycieram niepotrzebny cień, by powstał kształt kociego oka.

8. Dolną powiekę uzupełniam czerwonym cieniem, dokładam na niego brąz, rozcieram, by ładnie się połączyły. Krawędzie blenduję czystym pędzelkiem z odrobiną jasnego cienia, a wewnętrzny kącik rozświetlam cieniem w kolorze różu oraz odrobiną rozświetlacza Lovely w różowym odcieniu. Na linię wodną nakładam biała kredkę. Tuszuję rzęsy, przyklejam sztuczne Kiss... i gotowe!
Na koniec uzupełniam braki w brwiach, które zawsze widzę po wykończeniu makijażu.



Chociaż wydaje się to dość skomplikowane wcale takie nie jest, a pewne elementy można zastąpić i przyśpieszyć makijaż. Wcale nie musisz używać dodatkowo rozświetlającego złota na powiecie, a kącik rozświetlić możesz tym samym szampańsko-różowym cieniem, który położyłam na odcięcie. Sztuczne rzęsy też nie są obowiązkowe :D

Czy chcielibyście zobaczyć następnym razem? Na jaki tutorial macie ochotę?

20 comments:

  1. Muszę przyznać, że piękna kreska! Mega precyzyjna! <3

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ostatnio dużo eksperymentuję z kolorem na powiece więc na pewno się przyda :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Podobają mi się bardzo takie makijaże, ale boję się zrobić coś podobnego na sobie :)

    ReplyDelete
  5. Cześć błyszcząca najbardziej mi się podoba

    ReplyDelete
  6. Muszę przyznać, że Twój makijaż robi wrażenie. Szkoda, że jak nie umiem tak pięknie malować powiek. Zazdroszczę talentu i fachu w ręku. Trzeba mieć smykałkę by wyczarować takie cudo na powiece. Efekt jest rewelacyjny, a make up idealny na wielkie wyjście :)

    ReplyDelete
  7. Pierwszy raz słyszę o half cut crease, ale muszę przyznać że wygląda cudownie i bardzo podziwiam Cię, że masz tak dużą wprawę w robieniu makijażu! Kiedyś próbowałam zrobić sobie klasyczny cut crease, ale niestety nic z tego nie wyszło i poprzestałam na jednej próbie - być może powinnam spróbować ponownie? Na tutorialach wydaje się to dość proste ale w praktyce jest znacznie trudniejsze, więc tym bardziej jestem zachwycona że tak ładnie ci wyszło <3 Ach, no i idealne połączenie kolorków!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    ReplyDelete
  8. Piękny makijaż bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  9. Super makijaż, ja nie umiem robić half cut crease ani tym bardziej klasycznego cut crease więc chętnie podpatrzę co i jak ;) ps perfekcyjna kreska!

    ReplyDelete
  10. Taki makijaż jest bardzo w moim stylu :) Sama dzisiaj mam trochę lżejszą wersję Twojego makijażu, taką bardziej delikatniejszą :) Ta kolorystyka jest szczególnie dobra dla kobiet o delikatnej urodzie, o włosach blond.

    ReplyDelete
  11. Bardzo podobają mi się takie delikatne propozycje makijażowe. A kreska to mistrzostwo świata! :)
    Pozdrawiam serdecznie, dołączam do grona czytelników
    Aleksandra

    ReplyDelete
  12. Śliczny makijaż i bardzo fajnie napisany tutorial. Mimo wszystko jednak sądzę, że nie potrafiłabym takiego zrobić. Zupełne ze mnie beztalencie no i maluję się na tyle rzadko, że kompletnie nie mam żadnej wprawy. :/

    ReplyDelete
  13. Ja w kwestii robienia makijażu jestem zielona. Więc takie tutoriale są mile widziane! Chętnie wypróbuję i zobaczę czy mi wyjdzie. Trzymaj mocno kciuki!

    ReplyDelete
  14. Ładny makijaż, lubię cutcrease i kocham różowe makijaże, więc bardzo podoba mi się ta propozycja :)
    Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    ReplyDelete
  15. Chciałabym umieć robić takie kreski na oku :)

    ReplyDelete
  16. Ja niestety jestem kompletnym antytalenciem makijażowym. Twoje oczy pomalowane są slicznie i taka równa kreska

    Zapraszam na moj nowy blog www.agatea.pl

    ReplyDelete
  17. Piękny makijaż :) co prawda to nie są moje kolory ale cut crease to ciekawy patent. Koniecznie muszę wypróbować a na pewno będzie okazja ;)

    ReplyDelete
  18. Lubię tutoriale, zawsze można się czegoś nauczyć! Piękne oko, ale chciałabym zobaczyć całą twarz w takim makiajżu!

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger