Pielęgnacyjne nowości ostatnich miesięcy, czyli jakich recenzji możecie spodziewać się w najbliższym czasie


Witam ponownie moi kochani. Jak się czujecie? Jak zdrowie? Mam również nadzieję, że każdy z Was pracuje i nie macie z tym większych problemów. Ja na chwilę obecną mam sporo wolnego czasu, aczkolwiek pogoda nie rozpieszcza.Dawno nie wrzucałam Wam nowości jakie się u mnie pojawiły, a sporo tego. Wielu kosmetyków nie miałam jeszcze okazji nawet otworzyć, więc sama jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą. Zapraszam więc na szybki przegląd pielęgnacji. Pojutrze wrzucę Wam nowości z kolorówki ;D

1. Be Bio Naturalny Balsam do ciała z granatem i jagodami goji oraz chia plus kwiat kwitnącej wiśni - balsamy miałam okazję poznać dzięki sklepowi Bee.pl i już niedługo poznacie moja opinię na ich temat :D

2. Avif maska nawilżająca i przeciwstarzeniowa - obie maseczki to maski na płachcie, które dorwałam w Biedronce za grosze. Jeszcze czekają na swoją kolej. Pojawiły się już kolejne maski w Biedrze, które chcę przetestować. Jeśli jutro będą jeszcze dostępne, to z pewnością je kupię.

3. Bielenda Bio Vitamin C maska rewitalizująca przeciwzmarszczkowa - mam również kremik z tej serii i bardzo się z nim lubię. Uwielbiam witaminę C w kosmetykach, więc mam nadzieję, że maska się sprawdzi.

4. Bielenda Eco Nature maseczka detoksykująco-matująca - świetna, fajnie odświeżająca cerę maseczka! Zużyłam już dwa opakowania i na pewno kupię kolejne. 

5. Fito Kosmetik Ałtajska biała glinka - bardzo często używam glinek, ale biała ałtajska jest u mnie nowością. Pokochałam sposób na mycie twarzy oraz peelingowanie jej glinka połączoną z pianką do oczyszczania cery.

6. Fito Kosmetik krem Acne Control - uwielbiam używać ten kremik do mieszania przy wieczornej pielęgnacji z kremem pielęgnacyjnym. Fajnie łagodzi zmiany na buzi.

7. Bielenda Bio Vitamin C krem pod oczy - całkiem przyjemny kremik. Ogólnie lubię kremy pod oczy od Bielendy, są lekkie i przyjemnie się je aplikuje.

8. Faceboom peeling do ust - od dawna brakowało mi peelingu do ust w mojej kosmetyczce. Uwielbiam tę markę, więc nie mogłam się nie skusić.

9. Faceboom intensywnie nawilżający balsam do ust - oczywiście balsam jak i peeling mają dobre składy, a na promocji nie kosztują dużo <3
 
10. Bielenda Fresh Juice Sok z arbuza - powiem Wam, że uwielbiam te płyny micelarne. Świetnie oczyszczają twarz, są przyjemnie odświeżające i można je dostać w zapasach w niższej cenie, niż gdybyśmy kupowali produkt w dużej, plastikowej butelce.

11. Biovax regeneracyjna maska Japońska wiśnia i mleko migdałowe - maska do włosów ma świetny, naturalny skład i do tego bardzo ładnie pachnie. Używam jej już jakiś czas, ale nadal nie mam zdania na jej temat, bo sama nie wiem czy puszy, czy nie puszy mi włosów.

12. Eos balsam do ciała z ekstraktem z wanilii, masłem shea i olejem awokado - kupiłam ten balsam tylko dlatego, że był na dużej wyprzedaży i dałam za niego całe 5 zl. Żal było nie przetestować. Niestety zapach jest okropny, bardzo męczący, perfumowany :C

13. Claresa Nail Care Plant Power Elixir odżywka do paznokci - musiałam kupić coś odżywczego do paznokci i kupiłam tego oto gagatka. Odżywka zawiera aż 80% naturalnych składników!

14. Mydlarnia cztery szpaki hydrolaty z nagietka lekarskiego, róży damasceńskiej i dziurawca zwyczajnego - mydlarnie znam, ale nigdy wcześniej nie miałam okazji niczego od nich spróbować. Dzięki sklepowii Bee. pl już niedługo opowiem Wam więcej o tych hydrolatach :)

15. Bania Agafii Taiga Vitamins neutralizujące serum do skóry głowy - serum kupiłam przy okazji odwiedzając stacjonarnie drogerie Pigment. Nie wiem jeszcze nic na jej temat, nie sprawdzałam opinii, ale skład ma super, dlatego mam nadzieję, że się polubimy.

16. N.A.E Energia krem nawilżający na dzień - kremik zakupiłam za grosze na wyprzedaży w Rossmannie. Ma przyjemny skład, ale wydaje się być dla mnie trochę za ciężki, jednak planuję używać dwa lub 3 razy w tygodniu jako dodatkowe nawilżenie. Fajnie jeśli się sprawdzi, jeśli nie wykorzystam go do rąk, czy stóp.

17. Natura Siberica wegański odżywczy krem do rąk na bazie hydrolatu z rokitnika - kremik mam w miniaturowej, torebkowej wersji, który również otrzymałam od sklepu Bee.pl. Jeszcze nie zdarzyłam go użyć, ale podoba mi sie jego skład.

18. Bielenda Eco Sorbet Ananas pianka do mycia twarzy z witaminą C - po prostu kocham witaminę c, dlatego od razu skusiłam się na te piankę. Do tego ma świetny skład oraz inne warianty. Jeśli tylko mi się sprawdzi, to chętnie kupię pozostałe kosmetyki z serii.

19. Gift of nature regenrujący balsam do ciała do skóry suchej - nadal szukam dobrego balsamu z porządną pompką. Raczej nie inaczej, tutaj pompka również siadła bardzo szybko. Zapach balsamu również nie powala.

20. Maui Volcano Ash nawilżający balsam do ciała z pyłem wulkanicznym - ten produkt również dorwałam na dużej wyprzedaży w Rossmannie. Normalna jego cena przekracza mój budżet jaki poświęcam na balsamy do ciała, ale za 15 zł, bo za tyle go kupiłam chętnie spróbuję :D

21. Eweline Glycol 5% tonik do twarzy z kwasem glikolowym i mlekowym - moje małe odkrycie za grosze. Oczywiście produkt kupiony na promocji w Hebe. Szczerze mówiąc, to nie przepadam za produktami Eveline, ale to już kolejny kosmetyk od nich, który mnie do siebie przekonał. Oby tak dalej :D

No więc na dziś to tyle moi drodzy. Mam nadzieję, że będziecie chętnie wpadać na mojego bloga i sprawdzać opinie na temat tych oraz innych produktów. Oczywiście nie zabraknie również porad pielęgnacyjnych oraz makijażowych :)
Do zobaczenia pojutrze w poście z nowościami z kolorówki, pozdrawiam :D


17 comments:

  1. Widzę tutaj kilka ciekawych =, fajnych rzeczy. Mam ten peeling do ust z faceboom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jak Ci się sprawdza? Bo ja jeszcze nie próbowałam, ale jak tylko zrobię zdjęcia na bloga, to od razu biorę się za testowanie :D

      Delete
    2. Świetnie wygładza i zmiękcza usta, zdecydowanie mój numer jeden w pielęgnacji. Tym bardziej jak używa sie matowych pomadek to trzeba przyłożyć się do pielęgnacji ust. :)

      Delete
    3. mi z kolei jakoś zupełnie nie pasuje... szybko znika z ust i niedostatecznie i nietrwale je nawilża. Pachnie pięknie i łatwo się rozprowadza ale jakoś rzuciłam go w kąt :(

      Delete
  2. Dużo fajnych kosmetyków :) miałam jedynie ten balsam EOS tylko wersję różową i bardzo miło go wspominam :)

    ReplyDelete
  3. Miałam maseczkę z serii Bielenda Bio Vitamin i była świetna 😊

    ReplyDelete
  4. Dużo tego -)Nic z tych rzeczy nie miałam.

    ReplyDelete
  5. O ile tego. Z czekam zatem na opinię :)

    ReplyDelete
  6. Jestem ciekawa tych masek z Bielendy :D
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. Dużo bardzo ciekawych kosmetyków :) czekam na recenzje :)

    ReplyDelete
  8. Świetne kosmetyki. Wyczaiłam kilka które mnie najbardziej zainteresowały :)

    ReplyDelete
  9. akurat produkty Face Boom kompletnie mnie nie korcą;p

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam glinki od FitoKosmetik :)

    ReplyDelete
  11. Super wpis. Same ciekawe produkty znalazły się w tym zestawieniu

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger