Pędzle Hebe Professional | pierwsze wrażenie


Hebe is a famous drugstore in Poland. There you can find a lot of more expensive and cheaper cosmetics, perfumes etc. Today I'd like to show you my opinion on their new make up brushes. I was so excited when I saw them. I could touch them before the purchase, so I decited to buy a few of these brushes. If you are interested in my opinion, just keep on reading <3
------------------
Przy ostatnich większych zakupach w Hebe w oko wpadły mi nowe pędzle. Byłam zaskoczona, ponieważ obok stojaka z pędzlami stoi również stojak z główkami pędzelków, których włosie można dotknąć. Podeszła do mnie również jedna z Pań wizażystek i pokazała mi kilka pędzli wraz z rączką. Po niekrótkiej chwili namysłu musiałam kupić kilka z nich. Jeśli jeszcze nie widzieliście tych pędzli, albo dopiero przymierzacie się do kupna i chcielibyście wiedzieć jak sprawdziły się u mnie, to zapraszam na dalszą część posta <3



FACE BRUSHES


F02
F02 is an exquisite angled brush which is perfect for blushers, bronzers and highlighters. Personally I love to use it for my bronzer. I didn't use it to highlight my cheekbones yet. Sweeps cheek colour seamlessly onto the skin and gives soft shade which you can build. This brush is so soft and I love to use it for a everyday soft looks. 
------------------
F02 jest skośnie ściętym pędzlem, który perfekcyjnie nadaje się do nakładania róży, bronzerów i rozśietlaczy. Osobiście uwielbiam używać go do nakładania bronzera. Nie używałam go jeszcze do rozświetlania kości policzkowych, ale używając go do różu dawał bardzo delikatny efet, który tak samo jak bronzer można stopniować według uznania. Pędzel jest bardzo miękki, dlatego używam go do lekkich, codziennych makijaży. 




F04
This very soft tapered shade brush, which is perfect for highligher and contouring, but I love to use it to set my powder under the eyes and base on my lids. 
------------------
Jest to bardzo miękki pędzelek z kształcie jajka, idealnie nadający się do rozświetlacza i konturowania, jednak ja uwielbiam używam go do gruntowania mojego pudru pod oczami i bazy na powiekach.



EYE BRUSHES


E03
This is flat, but fluffy eyeshadow brush. It's good to put the shadow on the lids, but also I love to use it to smoothe and define my eye colour.
------------------
Jest to płaski, ale puchaty pędzelek do nakładania cienia na cała powiekę jak i pod łuk brwiowy. Również uwielbiam używać go do delikatnego rozcierania cienia w załamaniu powieki. 



E04
E04 is an essential eye shadow brush for precise shading and blending of eye shadow. 
------------------
E04 jest precyzyjnym pędzelkiem do nakładania i rozcierania cienia w kącikach oczu.



E05
Yes, it's small blending brush, which is great to blend eyeshadows on the small eyes. Of course it's soft and blends well.
------------------
Tak, to nieduży pędzelek do blendowania, który świetnie sprawdza się przy małych oczach. Oczywiście jest miękki i rozciera cienie bardzo ładnie.
 



E06
One of my favourite brush in this collection. Pefect for blending shadow under the eyes and close to the lashline.
--------------------
Jeden z moich ulubionych pędzelków z tej kolekcji. Idealny do rozcierania cieni pod oczami oraz blisko linii rzęs. 




So, I wanna say I'm so happy that I've bought these brushes. They're so soft but dense enough. They also don't smell and irritate my sensitive skin. All of them have synthetic hair which is easy to clean. I've cleand these brushes for 4 or 5 times and I can say that they don't loos the hair. Brushes dry up quite fast. I have only 6 brushes, but there you can find 18 professional brushes in the collection. 
In my opinion they are worth to buy, especially if you are looking for a good quality in good price. They costes from 3 EUR to 8.75 EUR.
I don't know if I will buy other brushes, because I'd like to try many, many brands yet, but I truly recommend you these brushes :)

What do you think about these brushes? Would you like to have them? 
------------------
Tak więc, jestem bardzo zadowolona tych pędzli. Są miękkie i wystarczająco gęste. Nie śmierdzą i nie podrażniają mojej wrażliwej skóry. Pędzelki mają włosie syntetyczne i są bardzo łatwe do czyszczenia. Schną całkiem szybko. Kupiłam tylko 6 z nich, ale w całej kolekcji znajdziemy aż 18 profesjonalnych pędzli do makijażu oka i twarzy. 
Moim zdaniem są warte kupna, szczególnie jeśli szukacie dobrych pędzelków w dobrej cenie. 
Kosztują od 11.99 zł do 34.99 zł. Co ciekawe wyprodukowany zostały przez firmę Jeronimo Martins, która produkuje głównie dla Biedronki, ale trochę produktów tej firmy znajdziemy też własnie w Hebe. 
Nie wiem czy kupię inne pędzle z tej serii, ponieważ chciałabym wypróbować wiele innych marek, ale szczerze polecam te pędzle :) 

Jak podobają się Wam nowe słodkości od Hebe? Kto z Was ma już te pędzelki i jak się u Was sprawdzają ?

47 comments:

  1. Szkoda, że nie mam w pobliżu Hebe :/

    ReplyDelete
  2. O, nie widziałam, że Hebe ma swoje pędzle. Będę musiała przyjrzeć się im bliżej, bo taki F02 by mi się przydał :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. F02 jest świetny i ma fajną cenę, więc polecam jak najbardziej :)

      Delete
  3. u mnie w mieście nie mam Hebe :(

    ReplyDelete
  4. Ja mam 2 zestawy pedzli , dostalam w prezencie i równiez jestem z nich zadowolona,ale te są tez ladne :)

    ReplyDelete
  5. Jak byłam ostatnio w Hebe rzuciły mi się w oczy, ale stwierdziłam że pewnie sa niewiele warte, ale po Twojej recenzji może sięgnę po kilka sztuk do oczu, bo do twarzy mam swoich ulubieńców i cięzko by było ich zamienić :)Faktem jest że wyglądają bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładnie się prezentują ale dosyć niedawno kupiłam zestaw z Zoeva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mimo wszystko również kupię trochę pędzelków Zoevy, ponieważ nadal powiększam swoją kolekcję :)

      Delete
  7. Ostatnio jest szał na te pędzelki, jutro jadę je pooglądać do Hebe, bo u nas niestety te drogerie tylko w centrum Krakowa są :/ Niby nie mam tak daleko, ale jednak tramwajem trzeba się te 20 minut tłuc. Już wolałabym sobie zrobić spacerek parkiem w tym czasie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może będzie warto dla tych pędzelków przejechać te 20 minut :D :D

      Delete
  8. These brushes look great, love that the hair is synthetic as I am vegan and don't want to buy brushes made from animal hair. Love the photos too, thanks for a fantastic post!

    ReplyDelete
  9. ja mam cały zestaw pędzli, które dostałam od męża i teraz nawet na inne nie patrzę, bo jak dla mnie mam tego za dużo, ale fajnie, że te pędzelki jak na taką cene super się spisują :)

    ReplyDelete
  10. Wow, that sounds like a really nice set of brushes. I want to get one for myself after reading this.

    ReplyDelete
  11. Ja mam nadmiar pędzli, ale przyznam, że te prezentują się naprawdę dobrze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chyba nigdy nie będę miała nadmiaru hehe :D Obecnie wszystkie gorsze jakościowo pędzle chciałabym wymienić na te z najwyższej półki, a starsze może oddać mamie :)

      Delete
  12. z nieba mi spadłaś :) byłam ostatnio w Hebe i moją uwagę zwróciły te właśnie pędzle :) bałam się zaryzykować, ale teraz śmiało dorzucę je do koszyka podczas zakupów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorzuć, nie ma się co bać. Bardzo fajne pędzelki. Zawsze na próbę możesz kupić jeden lub dwa i sama przekonasz się, że warto :)

      Delete
  13. These brushes look fantastic! I need to pick some new ones up.

    ReplyDelete
  14. A ja nie mam żadnych pędzli z Hebe ;) Większość to Hakuro ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja za to Hakuro mam mało, bo tylko 4 lub 5, ale może w przyszłości kupię jeszcze kilka od nich :)

      Delete
  15. These look great. I am always wanting to try out new brushes, even though I have so many already lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha same here. I'm a fan of new brushes <3

      Delete
  16. super recenzja1 :) pędzel F02 i E06 kupiłam jakiś czas temu siostrze mojego chłopaka i jest bardzo zadowolona z nich :) więc sama chyba również się skuszę, skoro widzę, że Tobie również tak się spodobały :)

    ReplyDelete
  17. I love the variety of brushes available and the fact that they are so soft is a bonus as well. I definitely need to add more brushes to my collection x

    ReplyDelete
  18. Ooh nice! I actually need a new set of brushes. Or..maybe I just WANT a new set of brushes? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha I think we always NEED something new, not only want :D :D :D

      Delete
  19. These are beautiful, and I love that they have so much hair. I hate the thin ones almost as much as the ones that shed! I'll have to bookmark this for the next time I need new ones.

    ReplyDelete
  20. I am just impressed constantly by the sheer amount of work that women have to do to keep themselves looking amazing. I cannot even begin to understand all of the ins and outs.

    ReplyDelete
  21. These brushes look lovely. I have some similar ones at home.

    ReplyDelete
  22. Drugstore make-up isn't at all bad! I love that they're affordable and that they're just as good as the well-known brands around. I think it's nice that you were able to find brushes that are reliable.

    ReplyDelete
  23. Glad you found awesome brushes. It's great to shop at drugstores for affordable make-up. I usually just go for Maybelline and L'Oreal. This sounds like a lovely brand.

    ReplyDelete
  24. I really need a whole new set of brushes. This has come to me at the perfect time - thanks!

    ReplyDelete
  25. I'm glad you found some awesome brushes. Great review - I'm always asking my daughter for makeup help.

    ReplyDelete
  26. I have become obsessed with different makeup brushes! These look SO fun!

    ReplyDelete
  27. I need to buy some new brushes. But I'll be honest I usually buy cheap ones, not fancy ones like these.

    ReplyDelete
  28. good review on the item, awesome to know its a good one comeing from the professionals.

    ReplyDelete
  29. Those are some nice looking brushes. It's been a long time since I bought a good professional set of brushes. It's passed time for me to do that.

    ReplyDelete
  30. Those are nice brushes! Would you knoe what kind of hair does it made of?

    ReplyDelete
  31. Oh wow these brushes look incredibly soft. I'd love to try them someday.

    ReplyDelete
  32. mam F04 i również lubie go do rozświetlacza i gruntowania pudru pod oczami ;) ale też czasami używam go to różu

    ReplyDelete
  33. Takie drobne sprostowanie. Pędzli nie wyprodukowała firma Jeronimo Martins, bo ta portugalska firma niczego nie produkuje ;). Jeronimo Martins jest właścicielem zarówno sieci Biedronka, jak i drogerii Hebe.A pędzle wyprodukowała firma Inter Vion z Warszawy specjalnie dla Jeronimo Martins pod marką Hebe. Oczywiście wyprodukowała te pędzle w Chinach, jak większość pędzle różnych firm ;). Właśnie kupiłam pędzel do pudru i ust. Jeszcze nie probowałam, ale w dotyku ten do pudru jest bardzo miękki i przyjemny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, dziękuję za poprawienie, bo rzeczywiście masz rację a dopiero dziś zobaczyłam Twój komentarz :)
      Pędzle jak na razie spisują się świetnie, a post będę musiała koniecznie poprawić :D

      Delete
  34. Może dam się skusić na te pędzle :)

    ReplyDelete
  35. A tylee razy się nad nimi zastanawiałam będąc w Hebe! Akurat potrzebuję czegoś nowego do oczu i bronzera :)

    ReplyDelete
  36. uwielbiam te pędzle, są naprawdę wytrzymałe:)

    ReplyDelete
  37. ja jestem bardzo zadowolona z tych pędzli:)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger