Fit Me | Matte+Poreless podkład do cery normalnej i tłustej


Do I love Maybelline? I don't know, but I know that today I wanna talk about Maybelline Fit Me! Matt+Poreless Foundation for normal to oily skin. If you are interested what I think about this drugstore foundation, just keep on reading <3 

------------------
Czy uwielbiam markę Maybelline? Sama nie wiem, ale wiem, że dziś chciałabym przedstawić Wam moją opinię na temat podkładu Maybelline Fit Me! Matt+Poreless dla skóry normalnej i tłustej <3



Product Info
Mattifies and refines pores with blurring micro-powders for poreless looking skin. Matches skin tone and texture with natural, seamless finish.
--------------------
Gładkość i doskonały wygląd z podkładem Fit Me! Idealny do normalnej i tłustej skóry.; kontroluje połysk nie zatykając porów. Pozostawia skórę nieskazitelną. 



Action
I decided to buy this foundation because of matt and light formula. I saw that they also have a good Fit Me! Concealer and powder, so when I saw this foundation at store on sale I was ready to try it out.
At first, I always have a problem with perfect colour of foundationa and this Fit Me in 105 in almost perfect. There's so many shades from ultra light to really dark, so everyone can choose something similar to its skin tone, but there's one minus, it oxidize into an orange on me (especially in really hot days)!
As I said before it has a light formula, I think it's medium coverage, so if you have so many rednesses you definitely will need a concealer under your foundation.
Unfortunately it can't stick to my oily nose as I would like. To get a good coverage without rubbing off during powder contouring I have to put on 2-3 thin layers of concealer on the middle of nose. Then use a lot of mattifying powder.
It's not really mattifying foundation. For me it has a light matte finish with delicate dewy satin. I like this finish, it looks just good and blend like a dream.
It doesn't feel too heavy on the skin, but in a hot day it can look cakey if you put more that one layers of this product.
Thirldy I think it just clogs up my pores what's the worst information about this foundation.
-----------------
Zdecydowałam się kupić ten podkład, ponieważ już wcześniej czytałam o jego lekkiej formule i delikatnie matowym wykończeniu.
Po pierwsze, zawsze ma problem z odpowiednią tonacją podkładu, a Fit Me 105 jest całkiem pasującym do mnie kolorem, lecz niestety oksyduje w ciemniejszą pomarańczkę (szczególnie w upalne dni)!
Podkład rzeczywiście ma lekką formułę o delikatnie matowo-satynowym wykończeniu. Skóra wygląda na odpowiednio nawilżoną. Podkład nie zakryje nam wszystkich zaczerwienień, dlatego osobiście na większe niedoskonałości nakładałam również korektor.
Fit Me bardzo ładnie się blenduje, nie robi na buzi ciasteczka (pod warunkiem, że za oknem nie ma 30 stopni), ale niestety mam wrażenie, że zatyka moje pory, przez co zmuszona byłam go odstawić.
Miałam też problem przy nakładaniu pudrowego konturowania na nos. Podkład ścierał się i odsłaniał zaskórniki, co nie wyglądało estetycznie.   
 


Ingredients
AQUA / WATER / EAU, CYCLOHEXASILOXANE. NYLON-12, ISODODECANE, ALCOHOL DENAT., CYCLOPENTASILOXANE, PEG-10, DIMETHICONE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE. PEG-20, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE. DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PHENOXYETHANOL, MAGNESIUM SULFATE, DISODIUM STEAROYL, GLUTAMATE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, TITANIUM DIOXIDE. METHYLPARABEN, ACRYLATES COPOLYMER, TOCOPHEROL, BUTYLPARABEN, ALUMINUM HYDROXIDE, ALUMINA, SILICA, GLYCERIN
[+/- MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES] F.I.L. D166390/3
 

Final Thoughts
It's cheap foundation, but I think I will never back to this. I heard about Fit Me concealr and powder, and I'm gonna try these products out. Currenttly it's not approved by Karolinka's Beauty blog, but maybe it will be work with more dry skin than mine.

How about you, did you ever use this foundation? What's your opinion?
------------------
Jest to tani podkład, ale myślę, że nie wrócę do niego szybko. Słyszałam wiele o korektorze i pudrze z serii Fit Me i pewnie kiedyś je wypróbuję. Na tę chwilę podkładu nie polecam, ale być może Matte+Poreless będzie lepiej sprawował się na nieco bardziej suchej buźce niż moja.


A czy Ty kiedykolwiek używałeś tego podkładu? Co o nim sądzisz?



You might also like:
My Summer Make-up Routine
L'Oreal True Match Foundation&Concealer review MY HIT!

19 comments:

  1. nie lubię go, u mnie wcale nie matowi skóry, a pory stają się mega widoczne... :(

    ReplyDelete
  2. też ostatnio robiłam jego recenzje, mi on pasuje idealnie ;)

    obserwuje i liczę na to samo ;)

    fancyem.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Lubię go, ale muszę go mieszać z innymi podkładami, bo nałożony solo mnie nie zachwyca ;/

    ReplyDelete
  4. Mi bardzo ciężko jest znaleźć odpowiedni podkład dla siebie, ponieważ jak mi się któryś spodoba to jest dla mnie za ciemny. Rozejrzę się, może znajdę coś dla sobie z podkładu, który proponujesz.

    Mój blog, zapraszam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja za to mam problem, że odcieniem żaden do mnie nie pasuje. Wszystkie są zbyt pomarańczowe, albo zbyt beżowe, albo zbyt ziemiste :C

      Delete
  5. Thanks for your comment on my blog dear!
    I'm following you back:)
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. Dla mnie ten kolor jest za ciemny, a jak zapycha to nawet nie mam co próbować, właśnie o tej serii mieszane opinie czytałam.

    ReplyDelete
  7. Nie dla mnie on, tym bardziej że zapycha :(

    ReplyDelete
  8. Nie używałam go i chyba po niego nie sięgnę. Wolę mineralne kosmetyki :)
    Obserwuję i czekam na rewanż :)

    ReplyDelete
  9. O tym podkładzie nie słyszałam :D

    ReplyDelete
  10. Jestem z niego całkiem zadowolona, co prawda loreal infallible matte wypadł ciut lepiej, no ale ten jest atrakcyjniejszy cenowo :)

    ReplyDelete
  11. mam ten sam kolor, pierwszy raz zdarzyło się, że drogeryjny podkład jest dla mnie dobry kolorystycznie :) ale to dzięki temu, że udało mi się opalić tego lata :) na mojej mieszanej skórze działa dobrze, choć mimo przypudrowania szybko się ściera...

    ReplyDelete
  12. A jaj o uwielbiam :) Nic mi nie oksyduje, nie ciemnieje, nie zapycha. Bardzo dobrze kryje moje czerwone policzki mega fajnie wygląda na buzi. No ale co skóra to opinia :D

    ReplyDelete
  13. Kupiłam go skuszona wieloma pozytywnymi opiniami, ale dla mnie jest niestety o wiele za ciemny i oksyduje. DO tego przez to, że zawiera alkohol wysusza mi skórę i nie wygląda na niej estetycznie :C Szkoda, bo myślałam, że może będzie to świetny podkład na co dzień - nieco lżejszy i nieobciążający. Podobno korektor z tej serii jest lepszy :D

    ReplyDelete
  14. Lubię go, ale nie jest ideałem. Też u mnie nieco ciemniej (na szczęście nie na pomarańczowo) i ten jaśniejszy odcień był przed latem minimalnie za ciemny. Szkoda, że nie ma u nas wszystkich kolorów, bo za granicą są jeszcze jaśniejsze.

    ReplyDelete
  15. miałam go wypróbować ale chyba zostane przy swoim nie zastąpionym 123 perfect:)

    ReplyDelete
  16. Aktualnie używam tego produktu i muszę stwierdzić że nie matuje mojej skóry :(

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger