Recenzja: Kobo | Magic Corrector Mix korektory do twarzy + jak używać kolorowe korektory


Kobo is one of the best and the cheapest Polish cosmetics brand, which you can buy very often in Natura Drustores on sales. Normally I'm not into their cosmetics, but when I see -40% sales I just must try out some of Kobo products. Today I want to show you a Magic Corrector Mix palette which is not my favourite one.
-------------------
Kobo jak pewnie wiecie jest jedną z tańszych i lepszych Polskich marek, której produkty kupicie w Drogerii Natura i spotkać je można w świetnych promocjach, nawet -40%. Nie jestem wielką fanką ich produktów, wciąż je poznaje, dlatego kiedy widzę fajne przeceny, to z chęcią wybieram interesujące mnie kosmetyki. Dziś chciałabym podzielić się opinią na temat paletki korektorów Magic Correrctor Mix, która nie należy do moich ulubieńców.
 


• Product: Kobo Professional Corrector Mix palette
• Price: €5/ 19.99 zł
• Where to buy: Drogerie Natura | Koboprofessional.pl

Product Info
This is a magic set of correctors which are necessary to restore the perfect color of the skin. Perfect for stage and photo makeup. Great to highlight and cover up the imperfections of the skin.
----------------------
Magiczny zestaw korektorów niezbędny do przywrócenia idealnego kolorytu skórze. Niezastąpiony w makijażu scenicznym i fotograficznym. Rozświetla, pokrywa niedoskonałości skóry. W czterech najważniejszych kolorach – do mieszania lub stosowania pojedynczo.


How To Use The Colors
White – this is a concealer designed for highlighting areas on your face. Dab a little on your upper cheek bones, right under your eyes, blending outward towards your ears. You can also use it under your brow bone for a subtle brow highlight, down the middle of your nose and in your cupid’s bow for a perfectly highlighted face.

Pink (also orange or red)
 – this is a concealer designed for brightening around the eye area and masking signs of fatigue.

Green
 – the colour green neutralizes the colour red, which is why green concealers are wonderful for getting rid of any redness on your face. Just dab a bit of green corrector on you red spots or red scars and cover with your favourite foundation.

Purple (also lilac or lavender) – this is the best concealer for eliminating any unwanted yellow undertones on your skin. I usually use this concealer to cover the bruises of my actresses.

--------------------
Biały – jest to korektor przeznaczony do rozświetlania twarzy. Wystarczy nanieść produkt na szczyty kości policzkowych, pod oczy, blendując w stronę uszu. Również warto nakładać biały korektor na środek czoła, nosa, brody, oraz łuk kupidyna, by jeszcze ładniej rozjaśnić środek twarzy.

Różowy (również pomarańczowy lub czerwony) – jest to korektor przeznaczony do rozjaśniania cieni pod oczami i maskowania zmęczenia.

Zielony
 – jest to korektor przeznaczony do maskowania wszelkich zaczerwienień na naszej twarzy. Wystarczy nałożyć odrobinę na zaczerwienienia i pokryć podkładem, by nasza twarz nabrała jeszcze bardziej jednolitego kolorytu.

Fioletowy (również lawendowy) – jest to korektor, który najlepiej eliminuje żółte tony na skórze. Ja zazwyczaj używam tego korektora do zakrywania ewentualnych siniaków na ciele moich aktorek.


Action

At first, this is oily product, which I don't really like. My skin just hate minerals oils and first ingredient in this palette is exactly minel oil, next we have UV filter and again petrolatum. Also we have beewax which can clogg the pors as well. It's too much for me! 
I can't use all of the colures from this palette – colour which I'm using in everyday makeup is a pink to hide my undereyes shades. Sometimes I also add a bit of white to highlight, but the concealers are too heavy to use them all the time. Sometimes purple is also helpfull in my job, but I'll never use it on oily or mixed skin, maybe I'll try it out on extremaly dry skin. Fact is that they cover really nice, but they are a bit too hard to blend, because of heavy consistency.
--------------------
Po pierwsze, produkt jest dość tłustawy, co od początku mi się nie spodobało. Moja skóra nie cierpi olei mineralnych, a tutaj pierwszym składnikiem jest dokładnie olej mineralny, następnie mamy filtr UV i ponownie petrolatum. Korektory zawierają też wosk pszczeli, który również może zapychać pory. Zdecydowanie za dużo zapychaczy jak dla mnie! 
Niestety przez to nie używam wszystkich kolorów z palety – korzystam jedynie z fioletu do maskowania cieni pod oczami. Czasami miksuje go z bielą, by dodatkowo rozjaśnić okolice pod oczami, ale korektory są zbyt ciężkie, by nosić je w takiej ilości codziennie. W pracy od czasu do czasu korzystam jeszcze z fioletu, do maskowania sińców na skórze. Faktem jest, że korektory ładnie kryją, nie rolują się, ale przez swoją konsystencję są trochę trudne do rozblendowania. Raczej nie będę stosować tej palety na tłustych, czy mieszanych cerach moich aktorek, choć może kiedyś wypróbuję go na ekstremalnie suchej buźce. 

Ingredients
Mineral Oil, CI 77891, Petrolatum, Hydrogenated Polyisobutene, Beeswax, Talc, Mica, Ozokerite, Hydrogenated Polyisobutene, VP/Hexadecene Copolymer, Octyldodecanol, Paraffin, Ethylparaben, Polyethylene, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, α-Isomethyl Ionone, Tocopheryl Acetate, [+/- CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 12085, CI 15985:1, CI 19140:1, CI 77742, CI 77007, CI 73360, CI 77289]


Final Thoughts
Just so fast -  it's not my favourite palette and I will never buy it again. It's not approved by Karolinka's Beauty Blog.

Did you ever use Kobo Magic Corrector Mix? What do you think? Would you like to try this out? Please tell me what is your favourite color-correcting palette :) 
-------------------
W dwóch słowach - nie jest to moja ulubiona paleta i nie kupię jej ponownie. Osobiście nie polecam tych korektorów.

A Ty używałeś kiedykolwiek tej palety? Co o niej sądzisz? Miałeś ochotę ją wypróbować? Jaka jest Twoja ulubiona paleta z kolorowymi korektorami? :) 

18 comments:

  1. Tez nie lubię korektorów w tej formie, zwłaszcza że mam cerę mieszaną.
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.pl

    ReplyDelete
  2. czyli korektor nie dla mnie :) obserwuję

    ReplyDelete
  3. Oj, to szkoda, bo ja też nie przepadam za tłustymi korektorami.

    ReplyDelete
  4. Niestety też nie moja bajka. Ale opis masz super, szacun!

    ReplyDelete
  5. U mnie odpada. Tłusta cera rządzi się swoimi prawami :-)

    ReplyDelete
  6. jestem bardzo ciekawa tego produkty, zawsze ciekawił mnie w 'naturze':)

    ReplyDelete
  7. Nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała :) Fajnie, że jest taka całościowa paletka na różne problemy :)

    ReplyDelete
  8. ja mam taką paletkę w brązowej wersji kolorystycznej, ale ciężko mi sie używa takich produktów do codziennego makeupu i tak leży

    ReplyDelete
  9. Te paletki Kobo ciesza sie duza popularnoscia, ja jakos ich jeszcze nie mam ale podoba mi sie ze nie sa tylko w 1 wersji kolorystycznej :D

    ReplyDelete
  10. Właśnie ta tłusta konsystencja jest najgorsza, bardzo estetyczny blog :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    ReplyDelete
  11. Jak kiedyś będę w naturze chętnie mu się przyjrzę ;P Fajna recenzja :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    ReplyDelete
  12. Moja przyjaciółka używała tego korektora, ale jakoś się u niej nie sprawdził. Sama chętnie wypróbuję, bo cena zachęcająca :)

    ReplyDelete
  13. ja mam zestaw do konturowania twarzy i tez jest cieżki jak nie wiem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam tego zestawu, ale w sklepie również wydawał się ciężki, dlatego z pewnością nie kupię :)

      Delete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger