Moja letnia rutyna makijażowa


Hi my beauties! We have summer and during this weather I try to use lightweight products that are confortable to wear and long-lasting as well. I love shiny cosmetics which can get me a nice glow on the face. Today I'd like to show you what products I'm using to achive my everyday fast make-up look.
------------------
Cześć kochani! Mamy środek lata, dlatego podczas upałów staram się używać lekkich produktów, które są praktycznie nie wyczuwalne na buzi, a jednocześnie nie spłyną po godzinie. Latem uwielbiam rozświetlające kosmetyki, które nadadzą mojej twarzy ładnego "glow" i rozpromienią moją skórę. Dziś chciałabym pokazać Wam, jakich kosmetyków używam w najgorętsze dni do codziennego, szybciutkiego makijażu. 




1. Nivea Post Shave Balm ($6.49/7.65/22.99 zł)
Ultra | Kruidvat | Rossmann
2. Maybelline Fit Me Foundation (£6.99/9.99/28.49 zł)
Boots | Kruidvat | Rossman
3. Kobo Loose Powder (€6/23.99 zł)
Natura
4. Arbonne Glow on Bronzer ($38.00/108 zł)
Arbonne.com
5. Makeup Revolution Girl Panic (£6.00/30 zł)
Superdrug | Ladymakeup
6. Astor Perfect Stay ( about 3.75/ około 15 zł)
Makeup.pl
7. Rimmel Volume Colourist ($8.49/14.99/37.99 zł)
Ultra | Kruidvat | Rossmann


What is your Summer makeup reoutine. I really would like to know what products you love to use <3
------------------
A jaka jest Twoja letnia makijażowa rutyna? Z chęcią poznam produkty, które lubisz używać <3

You might also like:
Sleek MakeUP i-Divine Enchanted Forest Palette review
Pierre Rene Lose Powder in 00 review
L'Oreal True Match Foundation&Concealer MY HIT! review

37 comments:

  1. Super produkty <3
    Infinita-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Używałam balsamu Nivea jako bazy, ale nie byłam zachwycona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedy mój chłopak musiał już kupić balsam po goleniu, zaproponowałam mu ten z myślą, że sama go wypróbuję i po obejrzeniu kilku youtuberów używających tego balsamu, spróbowałam i pozytywnie mnie zaskoczył :)

      Delete
  3. Znam tylko podkład, ogólnie bardzo mi się podoba, ale niestety ten odcień 105 jest dla mnie za ciemny :C Szkoda, że w Polsce nie są dostępne jaśniejsze kolory :C

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja się cieszę ze 105, bo dla mnie jest prawie idealny i w dodatku w tonach żółtych. Mimo wszystko, szkoda, że nie możesz znaleźć w serii FIT ME swojego koloru.

      Delete
  4. rimmela lubię! :D
    ja rzadko w ogoole maluję się w letnie dni! szkoda mi cery :)
    Czasem lekko maznę coś na rzęsach, poprawię brwi i naniosę krem na dzień na twarz :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    ReplyDelete
  5. Fit me u mnie najlepiej sprawdza sie wiosna i to moj hit <3

    ReplyDelete
  6. Nivea for men? Thats a first for me, I'll definitely give that a go! :) Thanks for sharing that tip, definitely more cheaper that foundation base.

    ReplyDelete
  7. This looks so good! I'll have to try

    ReplyDelete
  8. Thanks for sharing your make-up routine. You look so pretty - fresh and simple! Those products look great too

    ReplyDelete
  9. Lovely photo! Would want to try Rimmel products even more!

    ReplyDelete
  10. Kusi mnie ten podkład odkąd tylko pojawił się w drogeriach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam, szczególnie jeśli tak jak ja znajdziesz go na promocji za 17 zł i odcień będzie Ci odpowiadał :)

      Delete
  11. Wonderful products. My routine is a serum, glycerine as moisturiser toped with sunscreen. Then brow pencik and a lippie

    ReplyDelete
  12. I don't really wear a lot of makeup - if I'm going out I may do eyeliner and mascara and some mineral powder.

    ReplyDelete
  13. Bardzo przyjemny zestaw, pomadka ma śliczny kolor :)

    ReplyDelete
  14. Świetne produkty, z chęcią bym wypróbowała ten bronzer, bo wygląda genialnie

    ReplyDelete
  15. The products look worth checking out .Already planning on the nivea product .It has glycerine you said!

    ReplyDelete
  16. Thanks for sharing your make-up routine. You look really pretty and fresh ! I don't really wear a lot of makeup but I will probably test the Nivea product.

    ReplyDelete
  17. this summer it's all about lipgloss, mascara and powder for me.o like your routine,thanks for sharing

    ReplyDelete
  18. zaskoczyłaś mnie tym balsamem z nivea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również byłam zaskoczona, kiedy poznałam podwójne działanie tego balsamu :D

      Delete
  19. Bardzo lubię kosmetyki z KOBO, pudru używałam jest świetny :)

    ReplyDelete
  20. Ja obecnie nie używam żadnego podkładu, pudru itd.. Stawiam na podkreślone brwi, makijaż oka i ust. Wtedy mam pewność, że nie popłynę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja niestety nie mogę pozwolić sobie na totalny minimalizm makijażowy ze względu na pracę oraz stan skóry :)

      Delete
  21. Z tego wszystkiego używam palety z MUR. Podkład stosuję mineralny, ale latem w bardzo małej ilości. Do tego koniecznie krem z filtrem :)

    ReplyDelete
  22. Miałam kiedyś ochotę na ten tusz z Rimmel, ale wybrałam ostatecznie coś innego.

    ReplyDelete
  23. The glow on bronzer is my jam!! Xx

    ReplyDelete
  24. Moim letnim odkryciem jest serum - baza pod makijaż Nspa i mascara Bourjois. Po użyciu bazy makijaż nie spływa nawet w największe upały - a mascara robi mi takie rzęsy, jakich jeszcze nigdy nie miałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio zastanawiałam się nad maskara od Bourjois i pewnie za jakiś czas wypróbuję jedną z nich :)

      Delete
  25. I have to think about something new! THX...

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger