Miesiąc bez piwa challenge


With the beginning of August I decided to start a new challenge. It's really individual for me, but maybe you will join me.
I wanted to look good for a summer, lost a few kilograms and train a little bit more intensive, but becaouse of many bad days my body isn't ready.

Summer is a great time for drinking with friends, partying and eating not so healthy food, but remember beer has so many kalories - about 300 kcl/ 550ml. Try to drink 2-3 beers - wow, it's a lot of extra calories and fat.
--------------------
Z początkiem Sierpnia zdecydowałam się rozpocząć nowe wyzwanie, które jest dla mnie dość indywidualne, ale może ktoś z Was będzie chciał dołączyć do mnie.
Planowałam do wakacji zrzucić trochę kilogramów i przyłożyć się do nieco bardziej intensywnych ćwiczeń, jednak przez wiele niefortunnych dni nie udało mi się zrealizować swoich planów.

Lato jest idealnym czasem na picie alkoholu z przyjaciółmi, imprezowanie czy jedzenie niezdrowych produktów, ale pamiętajmy, piwo ma bardzo dużo kalorii - około 300 kcl/550mł. Spróbuj wypić 2-3 piwa, a przybędzie Ci sporo nie potrzebnych kilogramów. 


So officially let's start with one month no beer challenge to prepare our bodies for a winter. Do more exercises as well and eat even more healthy!

And check out my instagram page where you can see what I'm eating and if I follow through my resolve.
@karolinkasbeauty
How about you? Are you gonna join me? :D
-----------------
Tak więc oficjalnie zacznijmy miesiąc bez alkoholu, aby przygotować nasze piękne ciałka na zimę. Ćwiczmy więcej oraz jedzmy jeszcze lepiej!

I nie zapomnijcie obserwować mnie na instagramie, gdzie możecie zobaczyć co jem i jak mi idzie z postanowieniem.
@karolinkasbeauty
A Ty dołączasz do mnie? :D

15 comments:

  1. Ja od maja zaczęłam chodzić na siłownie, więc już coś zaczęłam robić. Najgorzej mi idzie ze zmianami nawyków żywieniowych.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, zmiany w żywieniu są trudne, dobrze coś o tym wiem, ale nie warto zmieniać wszystko z dnia na dzień. Najlepiej stopniowo ograniczać słodycze, zmniejszać porcję i włączać więcej warzyw i owoców oraz każdego dnia pić coraz więcej wody. W końcu organizm sam przestawi się na zdrowy tryb życia :P)

      Delete
  2. Na cale szczescie za piwem nie przepadam ;) powodzenia <3

    ReplyDelete
  3. Ja piwa prawie nie piję :D za to przydałby mi się miesiąc bez słodyczy, które nie są robione w domu ;) postaram się to zrobić we wrześniu ;)

    ReplyDelete
  4. Jak dobrze kojarzę to ty przecież masz ładną figurę :) ale życzę ci wytrwałości :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może do najgrubszych nie należę, jednak mała oponka po dłuższych zimowych wakacjach została. Chciałabym zgubić kilka kg i wyćwiczyć mięśnie, by być zadowolona ze swojego ciała i móc założyć w następne lato krótką bluzeczkę :)

      Delete
  5. Jezu - uwielbiam piwo i to jest największy problem przy utracie kilogramów. Trzymam kciuki! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również je lubię, szczególnie smakowe, które ma jeszcze więcej kalorii :D

      Delete
  6. Ja też nie piję piwa, to nie dla mnie. :) Powodzenia w osiągnięciu celu!;*

    Obserwuję!;*

    ReplyDelete
  7. Ja zawsze po piwie mam brzuch jakbym była w trzecim miesiącu ciąży i to jest najgorsze haha:)
    Zycze powodzenia w osiągnieciu celu;)

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger