Recenzja: Marion | maska oczyszczająca z aktywnym węglem bambusowym


• Product:
 Marion Detox Active Bamboo Charcoal Facial Cleansing Mask
• Price: about 
0,50/ około 2-2,50 zł

• Where to buy: Cocolita | Ezebra 

This is a mask time! As every month I'm talking about a mask and today I want to talk about Marion Detox Active Bamboo Charcoal Facial Cleansing Mask.
--------------------
Czas na maskę! Jak każdego miesiąca staram się przekazywać Wam opinię na temat maseczek jakich używam, dlatego dziś chciałabym porozmawiać o masce oczyszczającej z aktywnym węglem bambusowym firmy Marion.

Product Info
Instantly improves the condition of facial skin, restoring its freshness and vitality.

The innovative formula includes Asian white peopny and active bamboo carbon, which effectively absorbs toxins and contaminants from the skin’s surface, unblocking pores. It evens out the colour of complexion and prevents the occurrence of pimples.

How does Asian white peony work like: Asian white peony is known for its soothing and calming properties. It is an anti-oxidant, which means it reduces the negative influence of free radicals caused by pollution.
-------------------
Maska oczyszczająca błyskawicznie poprawia kondycję skóry twarzy, przywracając jej świeżość i witalność.

Innowacyjna formuła zawiera Azjatycką białą peonię oraz aktywny węgiel bambusowy, który skutecznie absorbuje toksyny i zanieczyszczenia z powierzchni skóry, odblokowując pory. Wyrównuje koloryt cery i zapobiega powstawaniu wyprysków.


Jak działa Azjatycka biała peonia: Azjatycka biała peonia znana jest ze swoich właściwości kojących i wyciszających. Jest przeciwutleniaczem, dzięki czemu redukuje negatywny wpływ wolnych rodników, wywołanych przez zanieczyszczenia.


Action
Mask cleans my skin and unblock pores, but it can't cleans bigger blackheads from around my nose or chin. Pores looks smaller and the skin seems to be lighter and fresh. I can say it's true that this mask instantly improves the condition of the facial skin.
I'm not sure if it can prevents the occurrence of pimples because my skin is still in pretty bad condition.
The worst thing about this product is that after using a face peeling it burns my face for a moment. Ok, I have a sensitive skin so I don't know if my skin is too irritated right now or it's a fault of a citric acid inside.
Smells quite intensive and it's easy to apply and to remove as well.
--------------------
Maska rzeczywiście oczyszcza buzię i odblokowuje pory, jednak nie radzi sobie z większymi zaskórnikami, które mam dookoła nosa czy na brodzie. Pory są pomniejszone a skóra wydaje się być nieco jaśniejsza i świeża. Muszę przyznać, ze producent miał rację mówiąc o natychmiastowej poprawie kondycji skóry – po użyciu twarz wygląda po prostu czyściej i jaśniej.
Nie jestem pewna czy produkt zapobiega powstawaniu wyprysków, ponieważ obecnie moja skóra jest w złej kondycji.
Niestety, po nałożeniu na oczyszczoną uprzednio twarz peelingiem zaczyna ona piec, co nie jest zbyt przyjemne. Tak, mam skórę wrażliwą, ale sama nie wiem czy to wina zawartego w składzie kwasu cytrynowego czy mojej zbyt podrażnionej skóry.
Pachnie dość intensywnie, jest łatwa w zaaplikowaniu i zmyciu.


Ingredients
Aqua, Kaolin, Glycerin, Magnesium Aluminum Silicate, Charcoal Powder, Trehalose, Betain, Panthenol, Paeonia Lactiflora Root Extract, Phenoxyethanol, Glycereth - 18 Ethyhexanoate, Glycereth - 18, Xantam Gum, Parfum, Allantoin, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Diazolidinyl Urea


Final Thoughts
I think that it's not the worst mask in this price tag. It's only about 0.40/0.50 EUR what is magical price for this action. There you can find whole DETOX series and you can buy a face peeling, facial cleanser or cleansing nose plasters. I'm don't know yet if I will try out the rest of series, because currently I know nothing about their ingredients, but who knows, maybe next time I will write about nose plaster with active carbon :)

Did you ever hear about Marion brand or this Detox series? What's is your favourite cleansing mask right now?
---------------------
Myślę, że jeśli chodzi o ten przedział cenowy, to nie jest to najgorsza maska. W serii DETOX znajdziemy również takie produkty jak peeling, żel do mycia twarzy czy oczyszczające plasterki na nos. Jeszcze nie wiem czy wypróbuję inne kosmetyki z tej serii, ponieważ nie znam dokładnych składów, a to na nich najbardziej mi zależy.
Maskę polecam szczególnie osobą z ograniczonym budżetem :)

A czy Wy kiedykolwiek używaliście tej maseczki lub korzystaliście z innych produktów, które ma w swojej ofercie seria Detox? Czy są one warte przetestowania?

You might also like:
Multibiomask Clam&Clean review
DermoMask Night Active Exfoliacja with 3% of Almond Acid and 2% of Ellagi-C

21 comments:

  1. hej hej mam do Ciebie pytanko, można się z Tobą skontaktować przez jakiegośmaila lub inny portal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, możesz napisać na olzak240@gmail.com lub na moim fanpage na facebooku, który znajdziesz na górze pod napisem "follow me" :) :)

      Delete
  2. Miałam ich maski w innych wersjach, dobrze się sprawdziły. Ta seria również mnie kusi nie tylko maseczki :)

    ReplyDelete
  3. lubię kosmetyki z węglem, obecnie używam pianki do mycia, kremu i maski :D zauważyłam że MArion wprowadziło ciekawe kosmetyki z tej linii, z chęcią poszukam ich w drogerii

    ReplyDelete
  4. Widzę, że panuje ostatnio moda na te produkty z aktywnym węglem. Kilka firm wprowadziło teraz na rynek maseczki i żele do mycia twarzy właśnie z węglem i w intensywnie czarnym kolorze :) Ja kupiłam sobie takie maseczki z Bielendy i jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzą. Szkoda, że te z Marion troszkę cię szczypały, ale może to ta Twoja wrażliwa skóra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najprawdopodobniej tak, ponieważ sporo masek mnie szczypie, a nawet od czasu do czasu krem nawilżający z witaminą E :)

      Delete
    2. Dużo marek wprowadziło kosmetyki z węglem roślinnym. W tych Marionowych widzę go wysoko w składze, natomiast w maseczce z Perfecty brakuje go, mimo, że producent obiecuje cuda na kiju :(

      Delete
    3. Z Perfecty nie miałam maski węglowej, ale pewnie jej nie spróbuję :)

      Delete
  5. Nigdy nie używałam :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ciekawa maseczka, chciałabym ją przetestować :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Szkoda, że Marion jest tek ciężko dostępne w moim mieście.

    ReplyDelete
  8. Lubie weglowe maski tych jeszcze nie testowalam ;)

    ReplyDelete
  9. Nie znam tej maski i, szczerze mówiąc, jakoś nigdy nie natknęłam się na nią w drogeriach. Ale kosmetyki Marion lubię, więc myślę, że za tę cenę warto się taką saszetką zainteresować. Nawet delikatny efekt jest dobry za te niecałe 3 zł ;) Jak gdzieś ją znajdę to chętnie wrzucę do koszyka ;)

    ReplyDelete
  10. Myślę, że przy dłuższym zastosowaniu poradziłaby sobie i z większymi zaskórnikami skoro po jednym razie radzi sobie z mniejszymi :)

    ReplyDelete
  11. Ja lubię węglowe maseczki z Bielendy - o tych słyszę pierwszy raz!

    ReplyDelete
  12. Mam tę maskę ale azjatycką muszę się w końcu zmobilizować i ją zrobić :) Ciekawa jestem jak u mnie będą efekty.

    ReplyDelete
  13. jeśli chodzi o maseczki to uważam, ze one w ogóle albo działają od razu i na chwilę, albo to jest działanie z czasem. A jeśli chodzi o zaskórniki to mi się wydaje iż cokolwiek wymyślą to nigdy nie będzie działać w stu procentach. Tak na prawdę one są bardzo głęboko osadzone pod skóra i ciężko się ich pozbyć.
    Podoba mi się blog i to, ze piszesz - i to na prawdę dobrze - go w wersji angielskiej. pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi się, że na zaskórniki najlepsza jest wizyta u specjalisty, który pomoże nam oczyścić je dogłębnie. Jeśli chodzi o maski, to faktycznie większość z nich nie ma mocy, by wejść głęboko w skórę i dokładnie je oczyścić, jednak ważne jest by dbać na co dzień o zewnętrzną część skóry, by wyglądać dobrze, świeżo i by nasz makijaż miał gładką czystą bazę do przyczepienia się na calutki dzień :)

      Delete
  14. Miałam produkty tej firmy, ale tych maseczek nie znam ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    ReplyDelete
  15. Nigdy jej nie używałam ale przy następnym zamówieniu na pewno kupię mój blog

    ReplyDelete
  16. Nie znam tej maski. Ale jak ją gdzieś spotkam, to z ciekawości wypróbuję. :)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger