4 Summer Essentials For A Chic Wardrobe In 2017


If you want to be trendy you should have some essentials of summer 2017. So, let's talk about 4 tredns in 2017.
------------------
Jeśli chcesz być na czasie z ostatnimi modowymi trendami 2017 roku, powinieneś mieć w swojej szafie kilka podstawowych rzeczy modnych tego lata. Porozmawiajmy więc o 4 trenach 2017.


 
STRIPES
Sensiblestylista.com | Millatawast.com
It's nothing new in the fashion, but still very wearable this summer. This classical print was seen on the spring 2017 runways what currenttly is a new trend in summer wardrobs. Yes, you can wear stripes of different sizes and colors in the same outfit!
------------------
Paski nie są niczym nowym w świecie mody, jednak nadal mają się świetnie w 2017. Ten klasyczny wzór widziany był na wybiegach wiosną 2017 roku, co sprawiło, paski idealnie wkomponowały się w trendy tego lata. Tak, w jednym outficie można łączyć paski o różnych rozmiarach i kolorach!

SHOP THE TREND:
Hm.com Us.vip.com | Hm.com | Zara.com 

 OFF THE SHOULDER TOPS
Cuturezilla.com | Yuliasi.blogspot.ru
Once again, off the shoulder tops are on the top. They look so sexy and chic. This is one of the most femine top you can have in your wardrobe this summer. Off the shoulder tops looks great with anyoutfit and there's always countless ways to style them - denim or silk skirts or just with jeans
--------------------
Ponownie topy z odkrytymi ramionami są na topie. Wyglądają bardzo seksownie i moim zdaniem jest to jedna z najbardziej kobiecych rzeczy jaką możesz mieć tego lata w swojej szafie. Topy z odkrytymi ramionami łączyć można do woli - z dżinsowymi lub jedwabnymi spódnicami, czy choćby z jeansami.

SHOP THE TREND:
Pullandbear.com | Topshop.com | Pullandbear.com | Bershka.com 

MAXI DRESSES
This is my favourite trend ever. I love maxi floral and sexi dresses. They always feel so comfy. It's always eeasy to throw on the nice sandals or a pair of sexy heels to make great summer day or night outfit without have a worry about the the rest.
-----------------
Długie sukienki są moim ulubionym trendem nie od dziś. Uwielbiam nosić długie wzorzyste sukienki, ponieważ zazwyczaj są bardzo wygodne i łatwo połączyć je z seksownymi szpilkami czy sandałami. Taki outfit będzie wyglądał świetnie nie tylko w słoneczny dzień, ale i przy wieczornym wyjściu.

SHOP THE TREND:
Hm.com | Asos.com | Hm.com | Asos.com 

SATIN DUSTERS COATS
Mywhitet.com | Touchofdawne.com
It's something new for me, becaouse I don't have any satin dusters, but when I saw this trend the first time I just said I need one of the rose gold or white flower duster coat in my wordrobe.I think it's perfect during hot but humid day when you need to add an extra layer to your outfit, but you don't want to add anything thick.

And what's your favourite summer trend?
--------------------
Ten trend jest dla mnie nowością, ponieważ nie mam żadnego satynowego płaszczyka w swojej szafie, ale kiedy zobaczyłam jak świetnie wyglądają od razu zakochałam się w płaszczykach w kolorze różowego złota czy białych pokrytych kwiatami. Myślę, że płaszczyki sprawdzą się kiedy w ciepły dzień potrzebujemy zabrać coś, by osłonić ramiona, jednak nie chcemy brać zbyt grubego sweterka.

A jaki jest Twój ulubiony letni trend?

SHOP THE TREND:

16 comments:

  1. Jakoś nie śledzę trendów. Paski to u mnie norma, ale te dwie maxi są śliczne! Muszę znaleźć jakąś dla siebie. Jestem niska i mogę mieć z tym problem :(

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam te trendy! Kocham nosic paski, swietnie sie w nich czuje. Te cieniutkie płaszcze swietnie wygladaja, a na ciuchy z odkrytymi ramionami czaje sie juz Taak dlugo i nie moge znalezc niczego co bedzie mi pasowało. A maxi sukienke mam jedna i chce powiększyć swoja kolekcje. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    ReplyDelete
  3. Trendy, które przypadły mi do gustu :)
    Satynowy płaszczyk? Jeszcze takiego nie mam w swojej garderobie.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nie śledzę zbytnio trendów, ale podobają mi się te stylizacje ;)

    ReplyDelete
  5. Ten kombinezon w paski jest świetny! Pozostałe rzeczy też bardzo stylowe :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Też nie słyszałam wcześniej, że satynowe płaszczyki są teraz trendy, dobrze wiedzieć. :D Moim ulubionym trendem sezonu są falbanki oraz paski. <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  7. Beautiful!!!!
    Hello i'm a new follower, do you want to follow me?
    http://recensioni-mamycapfini.blogspot.it/

    ReplyDelete
  8. Ten kombinezon w paski jest genialny :) Sama chętnie bym taki sobie sprawiała :)

    ReplyDelete
  9. O, fajnie że napisałaś o takich trendach bo przyznam szczerze, że wiedziałam tylko o bluzkach z odkrytymi ramionami, a reszta w ogóle nie obiła mi się o uszy :) Bardzo podoba mi się moda na noszenie tych satynowych płaszczyków - widząc coś takiego na wieszaku, na pewno nie zdecydowałabym się na zakup, jednak na osobie prezentuje się naprawdę dobrze :D A co do sukienek maxi, to one chyba nigdy nie wyjdą z mody bo są mega kobiece i ładnie podkreślają kształty - muszę sobie w końcu jakąś sprawić :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    ReplyDelete
  10. Nie miałam pojęcia, co jest modne tego lata, ale czułam, że coś jest w bluzkach z odkrytymi ramionami, bo widywałam je w każdym możliwym sklepie. Ale i tak żaden z trendów mi nie podpasował :(

    ReplyDelete
  11. Przyznam, że nie podążam jakoś ślepo za trendami, a kupuję zazwyczaj to, co wpadnie mi w oko ;) Akurat w tym przypadku podoba mi się wszystko :D

    ReplyDelete
  12. Znalazłam kilka fajnych ubranek ;)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam te trendy <3
    świetne inspiracje
    https://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Najbardziej z tych trendów podobają mi się topy z odkrytymi ramionami, jak dla mnie są świetne!:)

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam sukienki w paski:) Mam już ich pare:D

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger