Recenzja: Pierre Rene | puder sypki w kolorze 00


Yes, I love transparent powders, they are perfect for my favourite "baking" method. From some time I'm using a Loose Powder from Pierre Rene and today I'd like to tell you what I think about this rice powder.
--------------------
Tak, uwielbiam pudry transparentne, są one idealne do wykonywania tzw. wypiekania (baking). Od dłuższego czasu do utrwalenia makijażu w strefie T używam Loose Powder od Pierre Rene i dlatego dziś chciałabym podzielić się z Wami swoją opinią na temat tego pudru.




• Product:
Pierre Rene Loose Powder in 00 Rice Powder
• Price: £12.50/ €5/ 19.99 zł
• Where to buy: Pierrerene.co.uk
| Pierrerene.pl | Ladymakeup.pl

About Company
Pierre Rene is a company with long-term experience in the cosmetic sector. For over 20 years they have been helping women to bring out their natural beauty. Their cosmetics are successfully sold in over 35 countries in the world

Pierre René Professional cosmetics combine caring and nourishing properties; they effectively reduce levels of allergens they contain. Ergonomics of packaging, a large number of shades and modern design guarantee comfort of use. They want their products to meet the requirements of modern Women in the sense of fashion, appearance, functionality and, finally, the effectiveness of action.
Advantages of Pierre Rene Professional products were appreciated and received the Qultowy Kosmetyk (Cult Cosmetic) or Perła Rynku Kosmetycznego (Cosmetic Market Pearl) marks.
--------------------
Pierre René jest firmą z wieloletnim doświadczeniem w branży kosmetycznej. Od ponad 20 lat pomagają kobietom wydobyć ich naturalne piękno. Ich kosmetyki sprzedawane są w ponad 35 krajach na całym świecie. W trosce o wysoką jakość oferowanych produktów firma na stałe współpracuje z najlepszymi za świecie producentami opakowań oraz mas kosmetycznych z Włoch, Niemiec, Francji, Szwecji oraz Hiszpanii.

Kosmetyki Pierre René PROFESSIONAL łączą właściwości pielęgnacyjne i odżywcze, skutecznie ograniczają w nich poziom substancji alergizujących. Ergonomia opakowań, mnogość odcieni oraz nowoczesny design gwarantuje komfort użytkowania. Firma pragnie, by ich produkty spełniały wymagania współczesnej Kobiety w sensie mody, wyglądu, funkcjonalności czy wreszcie skuteczności działania.

Product Info
Loose powder ensures perfect natural effects which last for hours and look impeccable. It reduces the shine, mattifies the skin and evens out the skin tone. The mineral-based formula guarantees comfort of use and appropriate moisture levels. It leaves the skin smooth and ensures a satin finish of the makeup. It does not dry the skin.
--------------------
Puder sypki zapewnia idealny, naturalny efekt utrzymujący się nienagannie przez wiele godzin. Redukuje świecenie, matuje cerę oraz wyrównuje jej koloryt. Formuła oparta na minerałach gwarantuje komfort stosowania oraz utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia. Pozostawia na skórze uczucie gładkości i zapewnia satynowe wykończenie makijażu. Nie wysusza skóry.
 


Action
Currently it's one of my favourite powders in lower price. Looks quite natural on the skin, but it looks better and more natural after using a setting spary or rose water. It mattifies my oily skin for about 4 hours what is not bad for my type of skin. Looks good under the eyes, but if you put too much for your baking it can looks a bit cackey. It gives more coverage, so my skin is more smooth as a producer claims. It doesn't dry the skin.
-------------------
Obecnie jest to jeden z moich ulubionych tańszych pudrów. Na twarzy wygląda dość naturalnie, pod warunkiem, że wklepiemy niedużą ilość oraz nie nałożony zbyt dużej ilości przy metodzie wypiekania. Jeszcze lepiej wygląda spryskany setting sprayem lub wodą różaną. Matuje moją tłustą skórę na około 4 godziny, co według mnie i tak jest dobrym wynikiem. Daje dodatkowe krycie, przez co moja skóra wygląda na gładszą, tak jak obiecuje producent. Nie zauważyłam, by wysuszał.


Ingredients
TALC, ETHYLHEXYL PALMITATE, ZINC STEARATE, ORYZA SATIVA STARCH, SILICA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, DEHYDROACETIC ACID, BHT, PARFUM, [MAY CONTAIN (+/-): CI 77891, MICA, CI 77491, CI 77492, CI 77499] NO. 01, 03 INGREDIENTS: TALC, MICA, ETHYLHEXYL PALMITATE, ZINC STEARATE, SILICA, METHYL- PROPYL- BUTYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, DEHYDROACETIC ACID, BHT [MAY CONTAIN (+/-)]: CI 77891, MICA, CI 77491- 77492- 77499, CI 77288, CI 77289, CI 77007, CI 77742, CI 77510, CI 75470, CI 15850 ( RED 7 LAKE), CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 19140, CI 42090, CI 73360, CI 45380, PARFUM (FRAGRANCE)



Final Thoughts
When your are on budget or you just want to buy something cheaper, you can totally choose this rice powder in 00. Great value for money, I'm sure I will buy the next package and I will try some their other cosmetics :)

Do you know this powder or a brand? What is your fav loose powder right now? :)
--------------------
Kiedy macie ograniczony budżet lub poprostu macie ochotę kupić coś tańszego, śmiało polecam ten puder w kolorze 00. Jakość jest całkiem dobra i często kupimy go w promocji w Naturze. Myślę, że kupię kolejne opakowanie i z chęcią wybiorę inne kosmetyki Pierre Rene.

Znacie ten puder? Co o nim sądzicie? Jaki jest obecnie Wasz ulubiony puder transparentny? :)

24 comments:

  1. Nie mam pudru transparentnego, ale wiem, że tego na pewno wypróbuję! Jestem baaaardzo przekonywujaca ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    frydrychm.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mam ten puder i fajnie się sprawdza :) Ogólnie kosmetyki Pierre Rene zdają u mnie egzamin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam również róż tej marki i jest całkiem przyjemny, choć średnio jestem przekonana do podkładów :)

      Delete
  3. Znam markę, ale produktu nie. Sama również nie używałam tego typu produktów. Ciekawe jak by się sprawdził na mojej cerze

    ReplyDelete
  4. A kochana mam pytanie. Jak na zdjeciach wychodzi? Nie bieli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Delikatnie może bielić, aczkolwiek ja zawsze dokładam w "wypieczone" miejsca odrobinę jeszcze innego pudru - żółtego lub w odcieniu skóry. Nie zauważyłam też by powodował efekt flashback na zdjęciach :)

      Delete
  5. Niestety z tego pudru nie byłam zadowolona, zbyt mocno bielił

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak puder może bielić, ale mi ten efekt nie przeszkadza, ponieważ zazwyczaj nakładam na rozjaśnione części twarzy jeszcze inny puder, który poprawia kolor :D

      Delete
  6. Już kilka razy mu się przyglądałam w drogerii. Będę musiała w końcu wypróbować :D

    ReplyDelete
  7. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale uwielbiam transparentne pudry bo nie trzeba się męczyć z doborem koloru :P Fajnie, że się u Ciebie dobrze spisał, chociaż dla mnie 4-godzinne zmatowienie to średni wynik - może zrobiłam się ostatnio, zbyt wymagająca? xD Od siebie mogę polecić puder z Innisfree. Spośród wszystkich, które dotychczas miałam, ten matowi na najdłuższy okres czasu ^-^

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam dość dziwą cerę, bo tłustą i jednocześnie suchą, dlatego jak dla mnie 4 godziny to całkiem dobry wynik, choć wiadomo, że zapewne kupię w przyszłości pudry, które matują na dłużej, ale w tym przedziale cenowym jest ok (szczególnie kiedy można kupić go na promocji) :)
      Dzięki za polecenie, z pewnością poczytam o tym pudrze :D

      Delete
  8. ciekawy wpis :) może sama przetestuje

    ReplyDelete
  9. nie miałam jeszcze tego pudru, ale myśle że czas go przetestować.:)

    ReplyDelete
  10. Mam ten puder i lubię, chociaż moim zdaniem fajniejsze są te Ecocera :D

    ReplyDelete
  11. Słyszałam sporo dobrego o tej marce

    ReplyDelete
  12. ja czesto siegam po matująca wersje w kamieniu pudru ryżowego,fajnie wykancza makijaż.

    ReplyDelete
  13. Sypki puder transparentny z My secret też jest tani i skuteczny - polecam :) Tego z Pierre Rene jeszcze nie miałam okazji używać... Jeszcze ;)

    ReplyDelete
  14. Z tą firmą nie mam zbyt dobrych relacji jednak kusi mnie ich kobaltowy tusz do rzęs ;)

    ReplyDelete
  15. Trochę irytuje mnie fakt, że ta marka się promuje jak Avon czy tym podobne (jakies spotkania, zaproszenia, ulotki, stoiska, wiadomosci na messenger) i źle mi sie kojarzy ale moze się kiedyś przekonam po takich recenzjach. :)

    ReplyDelete
  16. Ja nadal nie testowałam nic z tej firmy, aczkolwiek w drogerii podchodzę do półek z kosmetykami tej firmy, ale jak na razie nic nie kupiłam .

    Mój blog, zapraszam

    ReplyDelete
  17. Nie używałam tych pudrów, mam swoje sprawdzone i jakoś ciężko mi testować nowe, zwłaszcza ze moja skóra nie zawsze dobrze je przyjmuje.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. Miałam ten puder i byłam zadowolona :)

    ReplyDelete
  19. Właśnie kończę ten puder :-) Jest całkiem w porządku. Nieźle się sprawdza przy moim pudrowaniu na mokro. Jednak nie do końca jestem zadowolona z tego jak wygląda pod oczami.

    ReplyDelete
  20. Mam ten puder, nie zrobił na mnie dobrego pierwszego wrażenia, ale w najbliższych dniach dam mu drugą szanse i może wtedy się dogadamy :)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger