Recenzja: Yope | Mleko owsiane naturalna odżywka i szampon


Cześć kochani. Byłam bardzo pozytywnie nastawiona do marki Yope. Zawsze kojarzyła mi się z dobrymi składami mydełek w płynie do rąk. Gdy w promocji udało mi się zgarnąć zestaw do włosów Mleko owsiane, byłam pewna, że produkty będą idealne do codziennej pielęgnacji włosów. Niestety, jak to się mówi - nie oceniaj po okładce. W moim przypadku ładne opakowanie i znana marka nie przełożyły się na pozytywne odczucia. Jestem wręcz wkurzona i mam obawy przy każdym nałożeniu szamponu na włosy. Niżej dowiecie się dlaczego.

Informacje o produkcie
Bogate w witaminy, flawonoidy, sole mineralne i związki mineralne organiczne wyciągi z limonki, awokado, kozieradki, figi i melona koją i pielęgnują skórę głowy, wzmacniają i zmiękczają włosy, ułatwiają ich rozczesywanie i przyspieszają wzrost. Do szamponu dodaliśmy też odżywcze mleko owsiane, nawilżający składnik uzyskany z cukru kukurydzianego oraz aminokwasy z pszenicy, które przyciągają wilgoć i wnikają do wnętrza włosów. Powstała łagodna formuła, idealna do codziennego stosowania. Delikatnie myje, nie obciąża włosów, pozostawia je miękkie, lśniące i elastyczne.

Mleko owsiane dba o utrzymanie włosów w dobrej kondycji. Zawarte w nim proteiny chronią przed uszkodzeniami, odżywiają i poprawiają elastyczność, dzięki czemu włosy są mniej łamliwe. Aminokwasy z pszenicy przyciągają wilgoć, wnikają do wnętrza włosów i nawilżają je od środka. Recepturę wzbogaciliśmy organicznymi wyciągami: z limonki (odświeża i tonizuje), figi (wzmacnia i chroni włosy), melona (nawilża), awokado i kozieradki (odżywiają). To wszystko, czego włosy normalne potrzebują do codziennej pielęgnacji, by utrzymać dobrą formę.



• Produkt: Yope Mleko owsiane szampon i odżywka
• Cena: 19.99 zł / 170 ml/ 300 ml
• Gdzie kupić: Yope.me | Drogeriapigment.pl | Ekobieca.pl | Superpharm.pl

Działanie
Niestety szampon bardzo mnie rozczarował. Ma nieco rzadką konsystencję, więc wydawać by się mogło, że będzie łatwy w zmyciu. A tu wielkie zaskoczenie - szampon bardzo trudno się zmywa. Przy moich włosach za ramiona mam bardzo duży problem z usunięciem szamponu. Co bym nie robiła włosy są tłuste, ciężkie i oklapnięte. Wyglądają tragicznie. Jedynym sposobem, który ratuje sytuacje jest rozwodnienie szamponu w kubeczku.
Niestety włosy na drugi dzień są już tłustawe. Nigdy nie miałam takiej sytuacji z innymi szamponami. Yope słabo się pieni, przez co mam wrażenie, że nie domywa skóry włosów.
Bez odżywki włosy są splątane i niezbyt przyjemne w dotyku.
Zapach jest też trudny do opisania. Pomijając fakt, ze mam problemy z opisywaniem zapachów, to tutaj jest on po prostu dziwny. Trochę słodki, może lekko waniliowy, ale perfumowany. Nie jest on ani nie znośny, ani na tyle przyjemny, by się nim pozachwycać. Nie pozostaje długo na włosach.
Plus za skład, opakowanie z pompką, które lubię oraz łagodny detergent myjący.

Odzywka jest dość rzadka, przez co potrafi przelać się przez palce. Moim zdaniem opakowanie jest dość nie poręczne. Mokre ręce mają problem z otwieraniem opakowania, do tego wygina się co utrudnia sprawę. Zamykanie buteleczki to również niełatwa sprawa.
Ogólnie powiedziałabym, że odżywka jest taka zwykła. Oczywiście nie będę w 100% obiektywna w stosunku do tego produktu, ponieważ ja odżywkę wcieram we włosy i dosłownie po kilku sekundach spłukuję. Nie mam czasu na 2-3 minutowe czekanie z odżywką na włosach. Z tego powodu wolę też na co dzień maski, ponieważ mają silniejsze działanie przez te kilka chwil. Wracając jednak do Yope, daje on radę wygładzić włosy. Są miękkie i łatwiejsze w rozczesaniu.
Skład również jest przyjemny, ale raczej nie zdecyduję się na kolejny zakup Mleka owsianego.
Zapach ma praktycznie identyczny jak szampon.


Skład
Szampon: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Wheat Amino Acids, Citrus Aurantifolia Fruit Extract, Persea Gratissima Fruit Extract, Ficus Carica Fruit Extract, Trigonella Foenum-Graecum Seed Extract, Glyceryl Caprylate/Caprate, Propanediol, Avena Sativa Kernel Extract, Xanthan gum, Parfum, Sodium Benzoate, Citric Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Potassium Sorbate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Hexyl cinnamal, Linalool

Odżywka: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Glycerin, Wheat Amino Acids, Citrus Aurantifolia Fruit Extract, Persea Gratissima Fruit Extract, Ficus Carica Fruit Extract, Trigonella Foenum Graecum Seed Extract, Polyglyceryl-3 PCA, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Parfum, Lactic Acid, Avena Sativa Kernel Extract, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Xanthan Gum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Hexyl cinnamal, Linalool

Ocena końcowa
Niestety produkty nie zrobiły na mnie dobrego wrażenie. O ile odżywka jest w sumie ok, o tyle szamponu mam dość i marzę by już się skończył. Patrząc na składy innych produktów do włosów od Yope żałuję, że nie wybrałam innego zestawu, np. Orientalnego ogrodu. No cóż, sama nie wiem czy dam jeszcze szansę innym produktom. Być może skuszę się na odzywki, bo cena promocyjna jest naprawdę przyjemna. Mimo wszystko nadal mam ochotę na produkty do nawilżania ciała oraz mycia rąk.

A kto z Was używał kosmetyków do włosów od Yope? Jakie macie wrażenia? Czy Mleko owsiane również tak bardzo nie przypadło Wam do gustu?

28 comments:

  1. Ja niestety często kupuje oczami a pozniej klapa. Szkoda, ze sie u Ciebie nie sprawdziły

    ReplyDelete
  2. Już gdzieś natknęłam się na te kosmetyki, chyba nawet widziałam je u jakiejś blogerki na blogu. Sama nie miałam okazji jeszcze stosować tych produktów. Może to i lepiej, skoro u Ciebie nie zdały egzaminu jak trzeba. Wiem teraz na przyszłość czego unikać i za to cenię sobie szczere recenzje na blogach :-)

    pozdrawiam Cię Olga :)

    ReplyDelete
  3. Ja miałam tylko ich mydło, ale chyba niewiele straciłam ;)

    ReplyDelete
  4. Mam już dość naturalnej pielęgnacji na włosach, jeśli już, to wolę Rene Furterer, albo podobne. Ta mnie w ogóle nie przekonuje do wypróbowania :)

    ReplyDelete
  5. Nie miłe doświadczenie z kosmetykiem.

    ReplyDelete
  6. Moje wysokoporowate włosy kochają wyciągi pozyskiwane z owsa i obojętne czy w formie olejku, ekstraktu czy właśnie mleka :D Pierwszy raz zwróciłam na to uwagę przy okazji stosowania esencji do włosów z Whamisy, a potem przy kilku innych produktach które miały go w składzie.
    Marka YOPE ma świetne składy więc będę musiała zainteresować się odżywką i szamponem z tej serii, chociaż czytając Twoją opinię może się jeszcze zastanowię. Myślę, że najpierw sięgnę po próbki - mam nadzieję, że są dostępne :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    ReplyDelete
  7. Jakos nigdy nie mialam okazji poznac marki Yope, ale mysle ze w konczu przyjdzie na to czas. Choc moje wlosy nie lubia naturalnych kosmetykow to z tej marki kusza mnie mydla do rak ;D

    ReplyDelete
  8. Nie znam tej marki, ale nie czuję się zachęcona :-) Dobrze, że piszesz szczerze swoje zdanie, bo opakowanie mają szałowe. Ja jednak nie mam cierpliwości do szamponów i jeśli dobrze się nie zmywa, to nie dla mnie.

    ReplyDelete
  9. Z produktami marki Yope poznałam się kilka lat temu i jestem w nich zakochana. Testowałam kilka i każdy z nich świetnie się u mnie sprawdził :) Podoba mi się ich fajny skład :) Ostatnio miałam od nich krem do rąk goździkowy :D

    ReplyDelete
  10. Bardzo ciekawy produkt, pora go wypróbować ;)

    ReplyDelete
  11. Marka Yope ma super produkty, szczególnie mydła mają cudowny zapach. Szampony są trochę ciężkie do zmycia, ale na moich włosach się sprawdziły.

    ReplyDelete
  12. Dobrze, że natknęłam się na Twoją recenzję. Będę omijać te produkty.

    ReplyDelete
  13. L'intarsio nell'orologeria è l'arte di usare il legno rolex replica colorato per creare quadranti. La maggior parte delle orologi replica persone pensa che i quadranti in legno siano ricavati replica rolex da solidi blocchi di legno con ulteriori pezzi di legno aggiunti in seguito. Alcuni pensano addirittura che il legno fosse replica Rolex colorato artificialmente. Il processo effettivo è molto più complicato e richiede tempo. La repliche rolex maggior parte dei colori viene ottenuta utilizzando legni naturali e solo i colori più estremi utilizzano imitazioni rolex coloranti. Ciò significa che è necessario acquistare vari legni per ottenere l'effetto finale. rolex falsi Inoltre, l'immagine viene in genere creata utilizzando più pezzi di legno Rolex replica di piccole dimensioni e non è ricavata da un singolo blocco. Questo video ti consentirà di apprezzare meglio il lavoro svolto in questi replica orologi squisiti quadranti in legno.

    ReplyDelete
  14. Ja właśnie szukam jakiegoś dobrego, naturalnego szamponu. Nie mogę na taki natrafić...
    Hmm.. nigdy wcześniej nie slyszałam, jakie właściwości ma mleko ryżowe. W swojej kosmetyczce staram się natomiast mieć rzeczy z aloesem. I one sprawdzają się mega świetnie. ;-)

    Mój kanał

    ReplyDelete
  15. o masakra, danwo nie miałam szmaponu któego nie da się zmyć, bym się chyba załamała.... tym bardziej, że moje włosy dość łatwo obciążyć, bo nakładam na nie baaardzo dużo...
    a co do odżywki też wole maski, ostatnio już nawte przestałam się rozglądać za nimi tlyko od razu maski biorę ;D

    ReplyDelete
  16. Nigdy nie słyszałam o produktach tej marki. Opakowanie wygląda bardzo ekskluzywnie. Ciekawe czy byłyby w stanie zastąpić moje ulubione kosmetyki do pielęgnacji z aloesu.
    https://www.aloevera.net.pl/

    ReplyDelete
  17. Jak dla mnie to produkty z Yope są genialne! Właśnie kupiłam żel pod prysznic i jestem nim zachwycona!!

    ReplyDelete
  18. To trzeba powiedzieć - w tym roku Yope wymiata i dla mnie nie ma konkurencji

    ReplyDelete
  19. Jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych

    ReplyDelete
  20. Wypróbuj sobie te produkty do ciała mydła i balsamy są naprawdę okej a jeśli chodzi o włosy to zdecydowanie polecam markę anwen.

    ReplyDelete
  21. Jak dla mnie mydła Protex są lepsze od Yope, ale to tylko moje odczucia :)

    ReplyDelete
  22. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  23. Jest teraz wybór jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji włosów. Można wybierać jakie się tylko chce. W sumie to bardzo indywidualna sprawa, kwestia kto ma jakie włosy, jakie potrzeby. Też na https://allegro.pl/produkt/keratyna-do-wlosow-do-brasil-encanto-100-ml-113f9503-6a85-49f6-b60f-fdca0c88b6d3 trafiłam ostatnio na taki zestaw, gdzie są zestawy kosmetyków z keratyną. Tak jak czytam skład i opis to powinny te kosmetyki fajnie działać na włosy. Będę musiała sobie takie zamówić, tym bardziej że już za długo używam tych co mam teraz. Kosmetyki też od czasu do czasu trzeba zmieniać.

    ReplyDelete
  24. Yope to ostatnio zdominował rynek. W każdym domu się go widzi �� Ja także uwielbiam go używać ��‍��

    ReplyDelete
  25. Ta odżywka to odżywka proteinowa. I stosowanie jej orzy każdym mycju raczej świetnych efektów nie przyniesie.

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger