Recenzja: Tołpa Dermo Face, physio. | żel do mycia twarzy i oczu


Hi loves, how are you? I hope you're ok and you are ready to read my next review. If you read my blog regularly you should know that I'm a fan of Polish Tołpa face wash gels. Today I'd like to talk about another one that it's perfect for sensitive skin like mine. Check out this Tołpa Dermo Face, physio. face and eyes wash gel.
--------------------
Cześć kochani, jak się macie? Mam nadzieję, że wspaniale. Jeśli czytacie mojego bloga regularnie, powinniście wiedzieć, że uwielbiam żele do mycia twarzy od Tołpy. Dziś mam dla Was recenzję kolejnego z nich, a mianowicie żelu Tołpa Dermo Face, physio. do mycia twarzy i oczu, który świetnie sprawdza się na wrażliwej skórze takiej jak moja.



• Product: Tołpa Dermo Face, physio. face and eyes wash gel
• Price: about €6.25/ około 25 zł
• Where to buy: Drogerie Hebe | Makeup.pl | Empik.com

Product Info
This is hypoallergenic face and eye wash gel that soothes irritations and refresh the skin. Doens't contains SLS, PEG's, silicones, parabens, synthetic pigments and allergens. Recommended for ultra sesitive, normal and mixed skin.
--------------------
Hipoalergiczny żel do mycia twarzy i oczu, który łagodzi podrażnienia oraz odświeża. Nie zawiera SLS, peg-ów, silikonów, parabenów, sztucznych barwników oraz alergenów. Zalecany dla skóry bardzo wrażliwej, normalnej i mieszanej. 


Action
Currently it's my favourite face wash gel. It's very sensitive for my eye and doesn't irritete them, so I can wash my lids with this product without burning.
This is not so strong cleanser, so it works better with electric facial cleansing brush. Doesn't irritate my skin, refresh and smells nice.
Skin is smooth, cleansed, but not dry after using.
--------------------
Obecnie jest to mój ulubiony żel do mycia twarzy. Jest bardzo łagodny dla moich oczu i nie podrażnia ich, więc z łatwością można stosować go w okolicy gałki bez obawy o pieczenie.
Nie jest to bardzo mocny oczyszczacz, dlatego lepiej działa wraz z elektryczną szczotką do oczyszczania twarzy. Nie podrażania skóry, odświeża i pachnie przyjemnie.
Po użyciu (ze szczotką, jak i bez) skóra jest gładka, czysta, ale nie ściągnięta czy sucha.
 


Ingredients
Aqua, Glycerin, Hydroxyethyl Urea, Polysorbate 20, Disodium Cocoamphodicetate, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Peat Extract, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.

Final Thoughts
Of course I recommend this product and I will definatelly back to Tołpa Dermo Face, physio.
Did you ever try Tołpa's products? What is your faveourite cleanser right now?
--------------------
Oczywiście polecam ten produkt i z pewnością wrócę do żelu Tołpa Dermo Face, physio.
Czy używałeś już tego żelu? Jakie są Twoje odczucia na jego temat? Może lubisz inny produkty do mycia buzi od Tołpy?

You might also like:

Farmona Skin Crystal Care face wash gel and micellar liquid review
Tołpa Simply. Mycie Twarzy. Łagodny żel-pianka do mycia twarzy|Tołpa Simply.Gentle facial gel-foam review
Tołpa Green Łagodny żel do mycia twarzy i oczu| Tołpa Green Gentle face and eyes wash gel review

19 comments:

  1. Jeszcze z Tołpy nie miałam okazji używać żelu do mycia twarzy. Bardzo ciekawa propozycja.

    ReplyDelete
  2. Nie jestem fanką ich kosmetyków i raczej się nie skuszę ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie jakoś nie kuszą ich kremy, choć przyznam, że ostatnio mam mała chrapkę na lekki sorbet, który pojawił się w Biedronce. Być może byłby odpowiedni dla mojej skóry jako baza pod makijaż :D

      Delete
  3. Niestety nie znam tego żelu :)
    Aktualnie używam jakiejś nowości z Synchroline i sprawdza się nieźle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam wypróbować ten żel, jak i inne od Tołpy. Ja za to nie znam marki Synchroline :D

      Delete
  4. Kurcze, dużo dobrego słyszałam o kosmetykach Tołpy, a w sumie jeszcze nie próbowałam żadnego. Może w końcu się skuszę? Problem (nie-problem) polega na tym, że moja cera współpracuje bardzo ładnie i nie mam z nią większych kłopotów, więc nie czuję potrzeby kosmetycznych poszukiwać. :D W całej karierze może dwa kosmetyki mi zaszkodziły - to znaczy seria Under Twenty, która tak wysuszała, że aż mi skóra zaczęła schodzić i jakiś tonik do twarzy z Avonu. Ale zachęciłaś mnie tym postem, może przy następnych zakupach się skuszę na ten żel. :)
    Pozdrowienia!

    Kasia z Herbacianych myśli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli nie masz większych problemów ze skórą, to myślę, że ten żel jak i inne z Tołpy, będą dla Ciebie odpowiednie. Teraz w Biedronce (i chyba jeszcze w Lidlu) możesz dostać różne żele (niestety akurat nie ten) w bardzo fajnych cenach, bo po jakieś 10-12 zł, więc warto wypróbować :D
      Under Twenty jest faktycznie okropne, używałam w dzieciństwie :D

      Delete
  5. super, że napisałaś o tym kosmetyku. na pewno wypróbuję

    ReplyDelete
  6. a ja mam jeden żel do mycia twarzy i jest to laroce posay i używam jak moja cera zaczyna świrować :) na codzień nie lubię, bo mnie większość przesusza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z La Roche Posay mam tylko krem na pryszcze, żeli nie próbowałam, ale moja skóra świruje codziennie, więc może dla mnie były dobry :D

      Delete
  7. Great information. It sounds like this brand could be a nice wear.

    ReplyDelete
  8. Nie wiem czemu ale mi nie do końca pasują ich produkty większość jakie testowałam nie wywarła na mnie większego wrażenia po prostu się nie sprawdziła. Może Kiedyś coś od nich wypróbuję ale na pewno jeszcze nie teraz :)

    ReplyDelete
  9. zapowiada się ciekawie. Ale ja raczej stosuję scruby czy maski. One najlepiej sprawdzają się na mojej skórze twarzy.

    Hej, u mnie pojawiła się ankieta dotycząca bloga. Obiecuję, ze odpowiedzenie na pytania nie zajmie Ci więcej niż trzy minuty, a bardzo mi w ten sposób pomożesz. Dlatego zapraszam Cię serdecznie na nowy post, w którym ją znajdziesz. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również stosuję peelingi i maski, ale do codziennego oczyszczania skóry konieczny jest u mnie żel bez dodatków ścierających :)
      Postaram się wypełnić :)

      Delete
  10. Słyszałam od kilku osób bardzo dobre recenzje na jego temat!

    ReplyDelete
  11. świetny jest ten produkt, uwielbiam tą marke:)

    ReplyDelete
  12. Miałam go kilka razy i bardzo miło wspominam, jak i całą tę serię.

    ReplyDelete
  13. Nigdy nie używałam produktów Tołpy, ale może się skuszę na niego :)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger