8 zamienników drogich pomadek, które powinieneś znać

Do you like makeup dupes? If yes or if you're on budget, but you love lipsticks and you can't stop buy them, check out my new post where I'll show you 8 expensive lipstick dupes. Also check out my post with 5 makeup dupes you should know.
-------------------
Jeśli lubisz tańsze pomadki, lub właśnie oszczędzasz, ale nie możesz zrezygnować z kupna nowych kolorów do kolekcji, to zapraszam na nowy post, gdzie przedstawię Ci 8 zamienników drogich pomadek. Zapraszam również na post 5 makijażowych zamienników, które powinieneś znać.



This is not colour for everyone, but if you are a lipstick freak like me, you should know Spirit Lake by Mermaid Salon. If you don't have enough money Lottie London has a perfect dupe. 
-------------------
To nie jest kolor dla każdego, ale jeśli tak samo jak ja jesteś szminkowym freakiem, to z pewnością powinnaś znać pomadkę Spirit Lake od Mermaid Salon. Jeśli nie możesz sobie pozwolić na to cudo, to Lottie London będzie idealnym zamiennikiem. 



Lilac isn't my favourite colour, but If you love this kind of colours but you can't buy Lilac Moon by Gerard Cosmetics, you should check out lipstick by Rubby Kisses.
--------------------
Kolor liliowy nie należy do moich ulubionych, jednak jeśli Ty uwielbiasz ten kolor, ale nie możesz kupić pomadki Lilac Moon od Gerard Cosmetics, to polecam sprawdzić szminkę od Rubby Kisses.

No Tea No Shade is just amazing. I love this colour by Jeffree Star, but if you don't want to spend more than 15 euro per lipstick, you should check out O Miley by Slay Cosmetics.
-------------------
No Tea No Shade to cudny kolor od Jaffree Stara, który uwielbiam. Jeśli Ty też jesteś w nim zakochana, ale nie chcesz wydawać więcej niż 50 zł na pomadkę to sprawdź O Miley od Slay Cosmetics.

If you are a fan of Kat Von D lipsticks, but you also want to try something good but cheaper, check out amazing Milani Amore Matte Lip Creme in Obsession.
--------------------
Jeśli jesteś fanem pomadek od Kat Von D, ale chcesz wypróbować coś równie fajnego i tańszego, to sprawdź cudną pomadkę Milani Amore Matte Lip Creme w kolorze Obsession.

What an amazing colour. I'm in love with Berry Me 2 and I'd like to buy it, so of you also like it and you're looking for a dupe here it is Nyx Matte Lip Cream in Seoul.
---------------------
Co za piękny kolor. Jestem wręcz zakochana w Berry Me 2, więc jeśli Tobie również podoba się ten kolor to mam dla Ciebie odpowiednik od Nyxa.


Mac is classic and price is still high, so If you like Viva Glam shade and you need something simillar just check out Naked by Milani.
--------------------
Mac to już klasyka, a cena nadal jest wysoka, dlatego jeśli podoba Ci się odcień Viva Glam, to sprawdź pomadkę w odcieniu Naked od Milani.

 I love this orange, perfect for summer! I really like Too Faced packaging, but Nyx has also pretty nice shade which is called Orange County.
--------------------
Uwielbiam pomarańcz na ustach latem! Opakowanie Too Faced bardzo mnie przyciąga, jednak Orange County od Nyxa wygląda równie ładnie.

For me Calabasas by Jeffree Star is perfect shade for everyday makeup look, so if you also think like me and you still don't have this kind of shade in your collection check out nice dupe by Colourpop

So which shade is your favourite? Do you buy makeup dupes? Which lipstick whould you like to see in next Lipstick Dupes post? :) 
--------------------
Dla mnie Calabasas od Jeffree Stara to perfekcyjny odcień na co dzień, więc jeśli Ty również tak myślisz i nie masz jeszcze takiego odcienia w swojej kolekcji to koniecznie sprawdź fajny zamiennik od Colourpop.

Który z odcieni jest Twoim ulubionym? Czy kupujesz zamienniki droższych produktów? Zamiennik jakiej pomadki chciałbyś zobaczyć w kolejnym poście Lipstick Dupes? :) 

You might also like:

16 comments:

  1. Bardzo podoba mi się zróżnicowanie kolorów pomadek :)

    ReplyDelete
  2. Żaden z tutejszych odcieni nie jest "mój" :)

    ReplyDelete
  3. nie wiem jak to możliwe, że ich nie znałam,.. super post

    ReplyDelete
  4. Fuksje i ostatni kolor wyglądają naprawdę ładnie :) Fajnie, że mają tańsze zamienniki :)

    ReplyDelete
  5. Kocham wszelkie produkty do ust, zwłaszcza gdy są piękne i tanie. Super post. Znalazłam coś dla siebie ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam w klubie kochana, również uwielbiam wszelkie produkty do ust <3

      Delete
  6. O tak ❤️❤️ Post idealny dla mnie :) uwielbiam ;) kolor liliowy przypadł mi do gustu ❤️

    ReplyDelete
  7. Świetny post z zamiennikami!
    Niektóre kolory bardzo mnie urzekły 💕
    Obserwuje! Mam nadzieje ze u mnie również ci się spodoba !

    ReplyDelete
  8. Fajne zestawienie :) Kolorystyka co prawda nie moja, ale zawsze można porównać :)

    ReplyDelete
  9. Przydatne - te kolory mnie zachwycają, dotychczas tylko eksperymentowałam z powiekami, ale to zestawienie jest super :)

    ReplyDelete
  10. Trzeci kolor podoba mi się najbardziej :)
    Fajnie,że mają tańsze zamienniki.

    ReplyDelete
  11. Większości tych marek nie znam..

    ReplyDelete
  12. Wszystkie kolory cudne, a już Pomarańcz od Too Faced mnie powalił na kolana:D

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger