Wszystko o elektrycznych szczotkach do oczyszczania twarzy + recenzja szczotki Calypso Beauty Brush

Hallo sweets. I think you know that electric facial cleansing brush is not a trend, but it's genius discovery that helps to clean our skin deeper. I also use a brush and I see a lot of benefits, so today I'd like to talk about brushes and share my opinion on Calypso Beauty Brush.

What is a facial cleansing brush and why it's worth to use it
Facial cleansing brush is an electric brush that helps us to remove makeup and dead skin. Brush works deeper than your hands, therefore skin started to look healthier and smoother.
Benfits of using a sonic brush:
- remove makeup and dirt deeply,
- clean out our pores and make them smaller,
- exfoliate the epidermis,
- makes the skin soft and healthy looking.


When you shouldn't use a sonic brush
- when you got a vascular or atopic skin,
- when your skin is really dry and irritated,
- when you got a dermatitis, allergies or inflammation of follicle.  
  
How to use and clean the brush
Wet your skin and the brush with warm water before each use. Aplly you favourite facial cleansing gel and move the brush in circular motions about 30 seconds.

Clean with warm water after each use and dry out with paper towel.

The best brushes on the market



     Foreo Normal Luna 2 €202,98                       Braun Face 
€99,99                                      Remington Reveal €59                                     

       
    Philips Visapure €125                                   Clarisonic Mia Fit  €207                                Philips VisaPure Mini €69   


• Product: Calypso Beauty Brush
• Price: €24
• Where to buy: Rossmann.pl | Spontex24.pl

Product Info
Calypso Beauty Brush is a clever cleansing rotating brush for both your body and face. The brush has 4 interchangeable heads, including body brush, a face brush, a face sponge and pumice.
- Body and face brush – The body and face brush gently cleanse your body (legas, arms etc.) and face.
- Face sponge – allows you to gently cleanse your face, massage your skin and gently aplly your usuall beauty cream.
- Pumice – the pumice is for use on hard skin (balls of feet, elbows etc.).


Action 
Unfortunately this brush is not my favourite oneIt cleanse the face, but it's not good for sensitive skinThe bristles of the brush are hard, even if I use a warm water before using. The brush works loud and it's quite heavy, but I've never used any other brushes, so I can't say if it's normal. 
In the package we have a 4 brushes. I don't use them all, beacuse I'm just too lazy to massage my body with a big head. I'm also not convinced to the sponge and I prefer to use my hands to aplly the cream. I used a pumice, but my feet started to look so white and I stopped to use it because as a foot fetish model my feet have to look great every single day. 

Final Thoughts 
This is my first brush, but I know that I will buy another one. My dream is Philips VisaPure, but If I couldn't buy VisaPure I will choose a Remington Reval.
If you are looking for a cheap brush and you got a normal skin I can recommend you Calypso Beauty Brush, but if your skin is sensitive like mine and you don't like loud electronics, it's not for you.



Witam słodziaki. Myślę, że każdy z Was wie już, że elektryczna szczotka do oczyszczania buzi nie jest tylko trendem, a odkryciem, które pomaga nam dogłębnie oczyścić skórę. Używam takiej szczotki regularnie i widzę wiele korzyści płynących z zainwestowanych w nią pieniążków. Dziś chciałabym porozmawiać trochę o szczotkach oraz podzielić się opinią na temat Calypso Beauty Brush. 

Czym jest szczotka do oczyszczania twarzy i dlaczego warto jej używać
Szczotka do oczyszczania twarzy, to elektryczne urządzenie, które pomaga oczyścić twarz z makijażu oraz innych zanieczyszczeń głębiej i dokładniej niż potrafią zrobić to nasze dłonie. Dzięki technologii sonicznej, która wykonuje nawet 300 ruchów oscylacyjnych na sekundę skóra staję się bardziej miękka i wygląda zdrowiej.
Korzyści z używania szczotki sonicznej:
- usuwa makijaż i brud głębiej niż dłonie,
- oczyszcza dogłębnie pory i złuszcza naskórek,
- masuje skórę, dzięki czemu poprawia się krążenie,
- skóra staje się miękka i nabiera zdrowego koloru oraz blasku.

Kiedy nie powinno używać się szczotki
- w przypadku skóry naczynkowej i atopowej,
- kiedy skóra jest bardzo sucha i podrażniona,
- w przypadku egzemy, zapalenia mieszka włosowego lub alergii.


Jak używać i czyścić szczotkę
Namocz skórę oraz szczotę ciepłą wodą i rozprowadź na buzi swój ulubiony produkt do mycia twarzy. Następnie wykonuj masaż twarzy okrągłymi ruchami przez około 30 sekund.
Oczyść szczotkę pod ciepłą wodą po każdym użyciu i osusz czystym, papierowym ręcznikiem.


Najlepsze szczotki jakie w tej chwili można kupić na rynku, znajdziecie na zdjęciu wyżej (The best brushes on the market).


• Produkt:
Calypso Beauty Brush
• Cena: około 99 zł
• Gdzie kupić: Rossmann.pl | Spontex24.pl

Informacje O Produkcie
Calypso Beuaty Brush to inteligenta szczotka oczyszczająca do twarzy oraz ciała. Szczotka posiada 4 wymienne końcówki – szczotka do twarzy, do ciała, gąbeczka i pumeks.
- Szczotka do twarzy i ciała – delikatnie oczyszcza twarz oraz ciało (nogi, ramiona itp.)
- Gąbeczka – pozwala na delikatne oczyszczanie i masowanie twarzy oraz aplikowanie ulubionego kremu
- Pumeks - pumeks pozwala na złuszczenie twardego naskórka (z pięt, łokci i tp.)

Działanie
Niestety szczotka nie należy do moich ulubionych. Oczyszcza buzię i przy regularnym używaniu stała się ona bardziej miękka, ale nie jest ona odpowiednia dla skóry wrażliwejWłosie szczotki jest twarde, nawet po namoczeniu w ciepłej wodzie, więc bardzo wrażliwe skóry może po prostu podrażnićDziała dość głośno i jest nieco ciężka, ale że nie miałam nigdy innej szczotki, nie jestem w stanie powiedzieć, czy to norma, czy też wada Calypso. 
W opakowaniu mamy 4 wymienne główki, ale raczej ich nie używam, ponieważ jestem zbyt leniwa, by masować szczotką ciało. Co do gąbeczki, to nie jestem do końca pewna czy aplikowanie kremu w ten sposób jest higieniczne. Użyłam raz pumeksu, ale niestety moje stopy zrobiły się białe, wystraszyłam się i więcej nie skorzystałam z tej opcji złuszczania naskórka. Jako modelka fetyszu stóp muszę mieć dobrze wyglądające stopy na co dzień i nie mogę pozwolić sobie na jakikolwiek problem ze skórą w tym miejscu.

Końcowe Przemyślenia
Jest to moja pierwsza szczotka, ale wiem, że wymienię ją inną. Obecnym marzeniem jest Philips VisaPure, ale jeśli budżet nie pozwoli to skuszę się na Remingtona Reval.
Jeśli szukasz taniej szczotki i masz skórę normalną, to być może szczotka się u Ciebie sprawdzi. Jeśli masz skórę wrażliwą, to niestety nie polecam Ci tej szczotki.


You might also like:

26 comments:

  1. Mam jedną szczoteczkę, ale raczej rzadko po nią sięgam :) bardzo ciekawią mnie te luna bo są o wiele delikatniejsze niż ta z włosiem

    ReplyDelete
  2. takie szczoteczki to świetna sprawa, tylko trzeba być konsekwentnym w ich używaniu

    ReplyDelete
  3. Nigdy nie próbowałam tego typu gadżetu. Niestety mam wrażliwa skore :( i wszystko mnie podrażnia :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na rynku są też szczoteczki z włosiem przeznaczonym do skóry wrażliwej (sama mam zamiar taką kupić), jednak osoba ze skórą wrażliwą sama musi przetestować, czy jej nie podrażni :)

      Delete
  4. ja swoją szczoteczkę odłożyłam gdzieś w kąt, muszę do niej powrócić:)

    ReplyDelete
  5. Kiedyś myślałam o zakupie takiej szczotki, ale po przeczytaniu wielu opinii w internecie stwierdziłam, że to jednak tylko trend, a nie wygoda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Według mnie to nie tyle trend, co sprzęt, który rzeczywiście pomaga w utrzymaniu buzi w czystości. Niestety szczotkę trzeba myć, wymieniać główkę, baterie, więc do jeśli ktoś nie ma czasu, lub po prostu lubi szybko umyć buzię, to elektryczna szczoteczka raczej nie będzie mu odpowiadać :)

      Delete
  6. Mnie jakoś te szczotki nie przekonują, tak samo jak wszystkie beauty blendery itp. Jednak kosmetyki, które nakładam na twarz np. peeling, żel, podkład wolę nakładać rękami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bardzo cieszę się, że gąbeczki są dostępne na rynku, ponieważ u mnie właśnie sprawdzają się one o wiele bardziej niż pędzle do podkładów, ale rękami również potrafię nałożyć, kiedy żadna z gąbeczek nie jest czysta lub nie mam czasu na jej mycie :)

      Delete
  7. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem takiej szczotki. Myślę, że w końcu się skuszę, bo sporo osób zachwala je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sporo osób zachwala, bo warto używać takiej szczotki. U mnie rzeczywiście się sprawdza i głębiej oczyszcza niż dłonie, dlatego chcę zainwestować w nieco lepszą szczotkę niż Calypso :)

      Delete
  8. Jakoś nie jestem przekonana do takich szczotek. Miałam kiedyś taką różową, soniczną, ale moja cera się chyba z takim sposobem oczyszczania nie lubi. Ba, moja twarz nie toleruje nawet tradycyjnych peelingów ;) Jest zbyt delikatna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli Twoja skóra jest bardzo delikatna i nawet standardowe peelingi ją podrażniają to faktycznie szczoteczka elektryczna z włosiem może nie być najlepszym pomysłem, ale może warto sprawdzić szczotki soniczne takie jak Foreo. Powinny działać o wiele delikatniej :)

      Delete
  9. te szczoteczki zrobiły furrorę :p ja jednak jakoś nie mam poczucia, że muszę ją mieć w swojej łazience.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopóki nie wypróbowałam również nie byłam pewna, czy ta szczotka na pewno pomoże mi utrzymać buzię w czystości i czy nie jest to zbędny gadżet. Teraz wiem, że było warto :)

      Delete
  10. Te szczoteczki są super. Kurcze, tak bardzo mnie kuszą, że będę musiała wypróbować :)
    kochana, obserwuję Cię tu na blogu i na instagramie. Będę wpadać częściej! :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  11. chciałabym mieć bardzo taką szczotkę, niestety cena nie kusi;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, mi udało się kupić te szczotkę w Carrefour za 40 zł w promocji. Szukaj przecen lub poszukaj w internecie sklepów zagranicznych, gdzie możesz znaleźć wiele tanich, dobrych urządzeń :)

      Delete
  12. Lubię takie sprzęty :) Ta szczoteczka jest podobno fajna,dużo osób ją chwali.

    ReplyDelete
  13. thanks for sharing this lovely post dear,love this Brush..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    ReplyDelete
  14. Nie miałam nigdy żadnej szczoteczki :)

    ReplyDelete
  15. Ja również nigdy nie miałam takiej szczotki, trochę się obawiam przy mojej skórze z naczyńkami pękającymi od byle czego...

    ReplyDelete
  16. To jest gadżet do pielęgnacji, który używany w odpowiedni sposób może korzystnie wpłynąć na stan naszej skóry ale bez wcześniejszego zasięgnięcia jakiejkolwiek wiedzy może wyrządzić nam też krzywdę. Albo się lubi albo nie widzi się sensu jak to z tymi gustami jest. Posiadam jedną szczoteczkę elektryczną od ponad roku a drugą do testów od miesiąca i nie powinny chodzić głośno (u mnie ta tańsza jest głośniejsza zdecydowanie) :)
    Jeśli chodzi o szczoteczki jest jeszcze różnica pomiędzy nimi a to temat rzeka! Troszkę rozwinęłam informacji u mnie na blogu więc zapraszam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, z pewnością szczotki różnią się od siebie, jednak ja nie zwracam na to większej uwagi (robię to raczek tylko jeśli chodzi o szczotkę, która ma krótkie silikonowe wypustki lub długie, miękkie włosie. Zwracam też uwagę na to do jakiego rodzaju skóry przeznaczona jet główka).
      Oczywiście warto zasięgnąć wcześniej informacji, zanim kupimy szczotkę, bo tak jak mówisz może poprawić ona stan naszej skóry, ale i faktycznie go pogorszyć.
      Chętnie sprawdzę Twojego posta, może dowiem się czegoś nowego :) :)

      Delete
  17. Ja mam słomiany zapał, więc u mnie by leżała :)

    ReplyDelete
  18. fajna jest ta mała szczotka z philipsa;)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger