Recenzja: Organic Shop | maska do włosów Avocado&Honey i cukrowy scrub do ciała Lemongrass&Sugar


I'm totally in love with these 2 little nuggets! I'm pretty sure that you have to check out my opinion on them, because they're really worth the attention, and if you don't know Organic Shop yet, just keep on reading :D

About The Company
Organic Shop is one of the most popular organic and natural cosmetic brands in Russia and some other countries as Ukraine, Belarus, Kazakhstan and Poland. The brand’s philosophy is “Simple, pure, natural”. All its products are based on simple combinations of natural plant ingredients (organic extracts, vegetable oils and essential oils).
Beauty products by Organic Shop are free of potentially harmful chemical ingredients such as parabens, SLS, SLES, silicones, synthetic fragrances, preservatives and colourants. They contain certified organic plant oils and extracts. All products are manufactured in Russia, but high-quality plant ingredients are imported from all over the world.


Organic Avocado&Honey Hair Mask


• Product: Organic Shop Organic Honey&Avocado Hair Mask Express Repair
• Price: €2.75
• Where to buy: Perfumesco.pl | Cocolita.pl | Mintishop.pl


Action
At first, I really love the scent of this mask. It smells amazing, like honey with milk. After fist using I wasn't so happy with the effect and now I can say that the best way to use this mask is put it on the half of the hair skipping the scalp. It's really thick and it's a bit hard to remove, but it makes my hair super shiny and smooth. In my opinion the best effect is on the third day. I works good as an everyday conditioner and a 30 minutes mask. I love how my hair looks like after regular using, they are soft and easy to brush out.

Ingredients 
Aqua with infusions of Organic Persea Gratissima Oil, Honey Extract, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hydrolyzed Keratin, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid


Ogranic Lemongrass&Sugar Body Scrub


• Product: Organic Shop Organic Lemongrass&Sugar body scrub
• Price: €2.75
• Where to buy: 
Mintishop.pl | Perfumesco.pl | Kosmetykomania.pl

Product Info
Sugar Body scrub is enriched with lemongrass oil. Gently exfoliates, smoothe and moisturize the skin.

Action
I'm not a big fan of citric scents, but this scent is amazing! It's not a typical citric scent, smell so fresh, perfect. It's thck, but it's easy to use. Exfoliate really good, leaves my skin pretty clean and smooth. Doesn't irritate my sensitive skin what is a big plus about this scrub. We can find a lot of sugar inside, but it's quite qentle. I love it! 

Ingredients
Sucrose, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Cymbopogon Citratus Leaf Oil, Cocamidopropyl Betaine, Aqua, Parfum, Limonene, Linalol, Geraniol, Citral CI 77288


Final Thoughts
I'm really in love with these products. When I'll go to Poland I definitely buy their products again. They got a lot of amazing masks, scrubs, wash gels with amazing scents and ingredients and I need try out them all.

Have you ever heard about this Russian brand? What do you think about their products?


Jestem totalnie zakochana w tych dwóch maluchach! Jestem pewna, że jeśli jeszcze nie znacie tych produktów, to z pewnością powinniście sprawdzić moją opinię, ponieważ marka Organic Shop jest na prawdę godna uwagi :D

Kilka Słów Na Temat Marki
Organic Shop to jedna z najpopularniejszych w Rosji, Kazachstanie, Polsce, na Białorusi oraz Ukrainie organicznych i naturalnych marek kosmetyków do włosów i ciała. Filozofia marki brzmi „Prosty, czysty i naturalny skład”. Wszystkie produkty bazują na prostych kombinacjach naturalnych składników (organicznych ekstraktach, olejach roślinnych i olejkach eterycznych).
Produkty Organic Shop są wolne od parabenów, SLS, SLES, silikonów, syntetycznych zapachów, konserwantów i barwników. Wszystkie produkty wytwarzane są w Rosji, ale wysokiej jakości składniki importowane są z całego świata.

Organic Shop Organic Express Repair Maska Awodako I Miód


• Produkt: Organic Shop Organic Express Repair Maska awokado i miód
• Cena: 10,99 zł
• Gdzie kupić: Perfumesco.pl | Cocolita.pl | Mintishop.pl


Informacje O Produkcie
Maska do włosów na bazie organicznego oleju z awokado i miodu wykazuje intensywne działanie pielęgnacyjne i regenerujące. Przywraca uszkodzonym włosom zdrowy i ładny wygląd, odbudowuje je i wzmacnia.


Działanie
Po pierwsze, uwielbiam zapach tej maski. Pachnie słodko, jak mleko z miodem. Szczerze mówiąc po pierwszym użyciu nie byłam zadowolona z efektu, ponieważ włosy były przyklapnięte, ale maska nałożona od połowy głowy w dół daje świetne efekty. Omijam skalp oraz grzywkę, dzięki czemu moje włosy stały się błyszczące i gładkie, ale nie napuszone i oklapnięte. Moim zdaniem najlepsze odżywienie widać na trzeci dzień po użyciu. Przy regularnym stosowaniu włosy stały się bardziej miękkie, sypkie i bardzo łatwe w rozczesywaniu. Maska jest bardzo gęsta i dość trudna w zmyciu, jednak jeśli masz z rana chwilę czasu, to sprawdzi się również w roli codziennej 2 minutowej odżywki. Składniki (ingredients) znajdziesz wyżej. 

Organic Shop Scrub Cukrowy Do Ciała Trawy Prowansalskie 


• Produkt: Organic Shop Scrub cukrowy do ciała Trawy Prowansalskie
• Cena: 10,99 zł
• Gdzie kupić: Mintishop.pl | Perfumesco.pl | Kosmetykomania.pl

Informacje O Produkcie

Scrub do ciała „Organic lemongrass&sugar” na bazie naturalnego cukru, wzbogacony jest w olejek z trawy cytrynowej. Delikatnie oczyszcza i złuszcza skórę, koi i wygładza skórę.


Działanie
Nie jestem wielką fanką cytrusowych zapachów, jednak w tym przypadku zapach jest cudny, bardzo orzeźwiający. Scrub jest gęsty, ale łatwy w użyciu. Złuszcza bardzo dobrze, zostawiając skórę czystą i gładką oraz miękką. Nie podrażania mojej skóry, co jest wielkim plusem. Produkt zawiera sporo drobinek cukru, jednak nadal jest delikatny. Uwielbiam go! Skład (ingredients) znajdziesz wyżej.

Końcowe Przemyślenia
Zakochałam się w tych produktach i gdy tylko będę miała okazję zrobić zakupy w Polsce, to zdecydowanie zaopatrzę się w ich produkty. Marka ma w asortymencie sporo ciekawych masek do włosów, scrubów i żeli pod prysznic o pięknych zapach i składnikach. Koniecznie muszę wypróbować je wszystkie.

A Ty znasz produkty marki Organic Shop? Które z nich próbowałeś i co o nich myślisz?

24 comments:

  1. Marke kojarzę a na razie od nich miałam krem do ciała o pysznym zapachu czekoladowym.

    ReplyDelete
  2. Muszę poszukać, czy u mnie są dostępne, brzmi wspaniale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że będą u Ciebie dostępne, bo na prawdę warto wypróbować produkty tej marki :)

      Delete
  3. Bardzo lubię te peelingi do ciała. Innych kosmetyków nie miałam ale pewnie prędzej czy później do mnie trafią.

    ReplyDelete
  4. Peelingi do ciała i maski do włosów to nie moja bajka ;/

    ReplyDelete
  5. muszę w końcu spróbować, bo wiele dobrego o nich czytalam :)

    ReplyDelete
  6. Zaczęłam od żelu pod prysznic, ale kusi mnie więcej tych produktów. Uwielbiam ich zapachy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, ich zapachy są świetne, również uwielbiam :D

      Delete
  7. dużo pozytywnych opinii czytałam o tych produktach :D Muszę w końcu na sobie je przetestować :)

    ReplyDelete
  8. Jestem właśnie w fazie poszukiwania jakiejś dobrej odżywki. Powiedz mi jak z wydajnością tej maski? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że wydajność tej maski jest w porządku, ponieważ jest ona bardzo gęsta, dlatego nakładałam jej niewiele. Niestety za każdym razem kiedy nałożyłam jej więcej miałam problem ze zmyciem, dlatego nie polecam nakładać dużej ilości z rana, jeśli się spieszysz. Myślę, że wydajność zależy też od długości włosów. Ja mam trochę za ramiona i nakładałam maskę tylko od połowy włosów w dół omijając skalp i grzywkę :)

      Delete
  9. Poznałam tą firmę całkiem niedawno. Mam w domu Srub cukrowy i pachnie po prostu obłędnie. Po zastosowaniu skóra też bardzo dobrze reaguje i mięknie. Zresztą dla samego zapachu już warto kupić :) Ja jestem zakochana i jak tylko się skończy pędzę po następny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również uwielbiam zapachy tej marki, są cudne <3

      Delete
  10. jeszcze nie miałam okazji poznać, ale dużo osób chwali więc pewnie się skuszę :) ciekawa jestem zapachów :)

    ReplyDelete
  11. Miałam oba kosmetyki i przez nie właśnie bardzo polubiłam tę markę kosmetyków :D

    ReplyDelete
  12. Zużyłam już dwa peelingi tej marki (czekoladowy - bubel, mango - super) i w zapasie mam dwa kolejne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O mówisz, że czekoladowy to bubel? Szkoda, bo ja uwielbiam słodkie zapachy i chętnie wypróbuję czekoladowy :D

      Delete
  13. coś dla mnie, bo uwielbiam peelingi i wszelakie maski ;)

    ReplyDelete
  14. Muszę w końcu wypróbować kosmetyki Organic Shop - najlepiej właśnie maski do włosów.

    ReplyDelete
  15. Firma, ktora juz długo chodzi mi po głowe. Własnie naj rozwazam produkty od nich takie jak maseczki do włosow :3

    ReplyDelete
  16. Naprawdę interesujące produkty, ale przyznaję szczerze, że marki nie kojarzę ;)

    ReplyDelete
  17. zainteresowała mnie ta maska do włosów:)

    ReplyDelete
  18. Mam obecnie tą maskę do włosów, jest świetna. U mnie nie obciąża włosów i w końcu nie puszą się aż tak. A co do peelingu muszę go przetestować bo lubię takie zapachy

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger