5 tanich odpowiedników drogich kosmetyków, które musisz znać


Witam moi drodzy. Opowiadajcie co ciekawego robiliście w majówkę. U mnie było spore zamieszanie z powodu przeprowadzki i złego samopoczucia, przez co trochę zaniedbywałam blogowanie. W końcu jednak wzięłam się do roboty, bo ile można przekładać pisanie i szukać wymówek.
Zauważyłam, że lubicie posty z tańszymi odpowiednikami drogich kosmetyków, więc dziś mam dla Was kilka propozycji, które moim zdaniem są warte uwagi. Zapraszam również do sprawdzenia odpowiedników z poprzednich postów, które znajdziecie tutaj, tutaj i tutaj :D


Na początek mam dla Was odpowiednik pomadki ABH w kolorze Katheryn. Kolor jest piękny. Myślę, że o wiele tańszy Colourpop nie wiele różni się od Katheryn. Kolory są prawie identyczne!

Kiedyś szukałam maskary z malutką szczoteczką, która nadawałabym się malowania dolnych rzęs. Wpadłam wtedy na It cosmetics, jednak cena powala. Dziś znam też masakrę W'n'Wild, która w tym celu sprawdzi się równie dobrze.
Kto nie zna kultowej już pomadki Gloss Bomb. Mi udało znaleźć się odpowiednik koloru Fenty Glow, który na ustach wygląda niemal identycznie jak błyszczyk Revlon Rosy Future.

Makeup Revolution znane jest z inspirowania się drogimi paletami. I w palecie Revelation znajdziemy podobieństwo do pięknej i rozsławionej palety Huda Beauty Rose Gold Remastered.

Na koniec mała perełka, czyli odpowiednik olejkowej bazy pod podkład od Smashbox. Cena jest naprawdę wysoka, ale moim zdaniem olejkowa baza od Nyxa, chociaż bardziej uboga w oleje sprawdzi się równie doskonale co drogi Photo Finish Primer Oil. Może ktoś z Was miał okazję testować oba i chce powiedzieć więcej na ich temat? A niżej składy dla porównania.

Baza Smashbox: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Squalane, Tocopherol, Anogeissus Leiocarpus Bark Extract, Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract, Hordeum Vulgare (Barley) Extract\Extrait D'orge, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Calophyllum Inophyllum (Tamanu) Seed Oil, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Rosa Canina (Rose) Fruit Oil, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Cholesterol, Water\Aqua\Eau, Polysorbate 60, Linoleic Acid, Linalool, Tetrahexyldecyl Ascorbate

Baza Nyx: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glyceryl Caprylate, Propanediol, Hydrogenated Polydecene, Caprylyl Glycol, Tocopherol, Tocopheryl Acetate


Kto lubi odpowiedniki łapka w górę. Mam nadzieję, że i tym razem pomogłam i mogliście poznać kilka interesujących odpowiedników drogich kosmetyków ;D

20 comments:

  1. Ta pomadka zwala z nóg, a właściwie odcień - genialna! i bardzo chętnie wypróbuję zamiennik :) Ogólnie lubię tańsze zamienniki i musze przyznać, że często się sprawdzają :) To co tanie wcale nie oznacza od razu, że gorsze.

    ReplyDelete
  2. Rzadko kiedy siegam po drogie kosmetyki bo właśnie wole ich zamienniki. Aktualnie jestem w poszukiwaniu paletki do cieni i kurcze nie wiedziałam że revolUnion ma taką perełke. Chyba już wiem co mam zamówic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Revolution ma kilka takich zamiennikowych perełek. Polecam sprawdzić :D :D

      Delete
  3. Zawsze szukam tanich zamienników kosmetyków, które wpadły mi w oko 😊

    ReplyDelete
  4. Paletę Hudy mam, ale nie sądzę, by jakość odpowiadała wraz z tą od MUR, bo u mnie się one nie spisują.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście jakość nie będzie ta sama, bo i cena zupełnie inna, ale jeśli ktoś szuka taniej, podobnej kolorystycznie paletki do Hudy, to myślę, że MUR jest najlepszym rozwiązaniem :)

      Delete
    2. Mnie paletki tej marki zawiodły i pozbyłam się wszystkich, więcej nie sięgnę po nie, choć brokatowa mnie kusi :(

      Delete
  5. Szczególnie paletki cieni maja swoje tańsze odpowiedniki, które są naprawdę świetne jakościowo.

    ReplyDelete
  6. Przez to, że niestety nie mam jeszcze pracy i rodzice dają mi na utrzymanie się tak więc nie szaleję z zakupem drogich kosmetyków. Zwyczajnie mnie na nie nie stać. Ale widać po co tracić pieniądze skoro mamy tyle zamienników. Z wielką chęcią przyjrzę się tym tańszym kosmetykom przy okazji na zakupach w drogerii :) Taką paletkę i pomadkę chętnie bym zakupiła :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Szczerze, to wolę oryginały. Zamienniki jakoś nie spełniają moich oczekiwań.

    ReplyDelete
  8. Jestem przeciwna odpowiednikom. Nie lubię jak inne marki zżynają czyjeś pomysły!

    ReplyDelete
  9. Z tymi zamiennikami to różnie bywa. Czasami zamienniki mogą być lepsze od oryginału, ale czasami lepiej kupić tą droższą wersję. Kupiłam raz meteoryty od Guerlaina i nie żałuję wydanych pieniędzy w tym przypadku :D

    ReplyDelete
  10. Ja wole orginaly . ale te tansze zmienniki tez czasem fajne sa a czasem.nie .

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam takie posty, muszę kupić tą pomadke z Colourpop:)

    ReplyDelete
  12. Mam pomadkę Colourpop Bumble. Kolor jest piękny, ale sama szminka niestety bardzo sucho i nieestetycznie wygląda na ustach :(

    ReplyDelete
  13. Ja mam paletki MUR i nigdy nie oddam. Dla mnie to najlepsze paletki. Mam też Zoeve i nie różni się niczym od tańszych koleżanek.

    ReplyDelete
  14. Bardzo ciekawy pomysł na wpis i decydowanie przydatny dla czytelniczek. Zazwyczaj mocno się ograniczam w kupowaniu kosmetyków i ważna jest dla mnie cena. Nie może być zbyt wygórowana.

    ReplyDelete
  15. Zaciekawiła mnie ta baza olejowa. Od jakiegoś czasu czuję potrzebę zakupienia tego typu produktu, może więc się słyszę najpierw na tą bazę z Nyx :)

    ReplyDelete
  16. Piękny kolor tej pomadki z Colorpop i chyba się na nią skuszę :)

    ReplyDelete
  17. Niczego nie mam, ale fajnie, że nie trzeba wydawać dużej kwoty aby cieszyć się dobrymi produktami :)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger