Recenzja: BIELENDA | maseczka rewitalizująca z acerolą i krem rozświetlający pod oczy Bio Vitamin C + krem pod oczy z owsem Vegan Musli


Witam moi kochani. Ostatnio dopisuje mi humor, więc postanowiłam wziąć się za tworzenie. Mam spory zapas zdjęć i recenzji w głowie, które muszę spisać, dlatego mam nadzieję, że w najbliższym czasie będziecie do mnie wpadać :)
Na instagramie również postaram się być bardziej aktywna, więc i tam serdecznie Was zapraszam :D
Jedną z moich ulubionych, polskich marek kosmetycznych jest Bielenda. Uwielbiam ich maseczki, balsamy do ciała oraz prawie całą serię kosmetyków Faceboom, którą produkują.
Niedawno skończył mi się rozświetlający krem pod oczy oraz maseczka rewitalizująca z serii Bio Vitamin C od Bielendy, dlatego uznałam, że to idealny moment, by napisać dla Was krótką recenzję obu produktów.
Mam również szybkie porównanie kremu pod oczy Bio Vitamin C z acerolą i hydrolatem z cytrusów z lekkim wegańskim kremem z owsem z serii Vegan Muesli.

Informacje o produkcie
Rozświetlający krem pod oczy skutecznie rewitalizuje trudną w pielęgnacji, dojrzałą, cienką skórę wokół oczu. Krem zawiera aż 97% składników naturalnych. Opakowanie produktu posiada certyfikat SFC – w ten sposób marka pomaga dbać o lasy na całym świecie. Pudełko nie zawiera celofanu, więc mamy tu mniej plastiku.

Maseczka przeciwzmarszczkowa dla cery dojrzałej ma nam dać efekt nawilżonej, ładnie zrewitalizowanej i rozświetlonej cery. Zawiera antyoksydanty oraz hydrolaty z cytrusów, które pomagają wygładzać cerę.

Działanie
Zacznijmy od tego, że uwielbiam kosmetyki z witaminą C oraz hydrolatami. Mam cerę tłustą w kierunku normalnej, a przynajmniej tak mi się wydaje. Szybko się zapycha, mam sporo przebarwień oraz wypryski, dlatego od razu zainteresowała mnie ta seria.
Maska zamiast zwykłej wody zawiera hydrolaty z cytrusów, które wspomagają nawilżenie oraz tonizację cery. Znajdziemy tu również acerolę, która jest silnym antyoksydantem i pomaga w wygładzeniu skóry. Wzmacnia, odnawia i regeneruje naskórek. Śliwka kakadu znajdująca się w produkcie bogata jest w witaminę C oraz kwas foliowy, dzięki czemu stymuluje produkcję kolagenu i poprawia elastyczność naskórka.
Maseczka ma biały kolor, jest lekka, średnio gęsta a jej konsystencja przypomina nawilżający krem do twarzy. Łatwo się rozprowadza i zaaplikowana w małej ilości całkiem szybko się wchłania.
Maseczka ma bardzo delikatny zapach, wyczuwalna jest nuta cytrusowa, ale nie jest nachalna i nie pachnie kibelkiem
hehe. Myślę, że większość z Was polubi się z tym przyjemnym zapachem.
Maska rzeczywiście rozjaśnia delikatnie cerę. Po zmyciu maski i nałożeniu reszty pielęgnacji twarz jest odświeżona, gładsza, promienna i lekko satynowa w dotyku.
Widzę również delikatne napięcie skóry, co uważam za plus. Maseczka powinna sprawdzić się szczególnie osobom posiadających niewielkie zmarszczki.
Być może sam efekt jaki daje maska nie jest zbyt spektakularny po pierwszym użyciu, ale myślę, że używana min. 2-3 razy w tygodniu zdecydowanie poprawi nam koloryt cery i pomoże ją wygładzić.



• Produkt: Maseczka i krem pod oczy Bio Vitamin C
• Cena: 5.99zł/8 g | 24.99zł/ 15ml
• Gdzie kupić: Esklep.bielenda.pl | Hebe.pl

Krem pod oczy Bio Vitamin C vs. Vegan Musli
Krem pod oczy Bio Vitamin C tak samo jak maska z tej serii ma kolor biały i jest lekki. Jednak konsystencja jest bardziej gęsta, niż w przypadku kremu pod oczy Vegan Musli.
Bio Vitamin C ma jeszcze bardziej neutralny zapach, niż jego maseczkowa siostra. Tutaj praktycznie w ogólnie nie wyczuwam cytrusów.

Po zaaplikowaniu kremu skóra pod oczami staje się bardziej gładka, jakby satynowa i napięta. Krem daje też efekt delikatnego rozjaśnienia okolicy pod okiem, dlatego moim zdaniem świetnie sprawdzi się w roli bazy pod korektor.
Nawilżenie określiłabym jako średnie, więc może nie sprawdzić się u osób szukających treściwych kosmetyków pod oczy.
Kremik oprócz ekstraktu z aceroli i śliwki kakadu, zawiera również olejek kameliowy o działaniu przeciwzmarszczkowym i aloes, który jest koktajlem witamin A, E oraz C, dzięki którym wspomaga nawilżenie i ujędrnienie skóry.
Krem certyfikowany znakiem PETA – znaczy to, że jest wolny od okrucieństwa nad zwierzętami, za co mają u mnie ogromny plus. #crueltyfree

Krem Vegan Musli jest jednym z najlżejszych kremów pod oczy jakie miałam okazję próbować. Świetnie sprawdza się latem, ponieważ jest bardzo lekki, bardziej, niż witaminowy kumpel. Szybciutko się wchłania, nie jest tłusty i stanowi świetną bazę pod makijaż oczu. Nie zauważyłam by jakikolwiek korektor się na nim rolował.
Niestety nawilżenie jest na poziomie bardzo średnim, dlatego nie polecam go osobom wymagającym. Myślę jednak, że będzie to super propozycja dla nastolatek, czy osób z normalną skórą pod oczami. Osobiście nie mam dużych problemów z tą okolicą, dlatego krem dobrze się u mnie sprawdza.
W kremiku znajdziemy ekstrakt z owsa (generalnie ostatnio mam fazę na wszystko co owsiane hehe). Owies pomaga wygładzić oraz zmiękczyć naskórek. Charakteryzuje się dużą zawartością związków z grupy tokoferoli, głęboko wnika w naskórek, przywracając mu jędrność i elastyczność. Dodatkowo producent podaje nam, że składnik ten pochodzi z upraw ekologicznych. Mamy tu również łagodzące D – panthenol oraz alantoinę. Olej z kiełków pszenicy dostarcza nam sporą ilość witaminy E, który z łatwością odbudowuje płaszcz hydrolipidowy skóry, zapobiegając utracie wody.
Krem posiada certyfikat VIVA – znaczy to, że jest odpowiedni dla wegan i wegetarian. 


Skład
Krem pod oczy Bio Vitamin C
Citrus Limon (Lemon) Fruit Water, Aqua (Water), Citrus Aurantium Dulcis (Sweet Orange) Flower Water, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Propanediol, Tocopheryl Acetate, Vegetable Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil, Terminalia Ferdinandiana (Kakadu) Fruit Extract, Malpighia Glabra (Acerola) Fruit Extract, Maltodextrin, Ascorbic Acid, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Polyglyceryl-10 Laurate, Ceramide NP, Tocopherol, Caffeine, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Mica, Glycerin, CI 77891 (Titanium Dioxide), Potassium Cetyl Phosphate, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Disodium EDTA, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Citral, Geraniol.

Maseczka Bio Vitamin C
Citrus Limon (Lemon) Fruit Water, Aqua (Water), Propanediol, Citrus Aurantium Dulcis (Sweet Orange) Flower Water, Coco-Caprylate/Caprate, Tripelargonin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Polyglyceryl-6 Stearate, Glycerin, Camellia Japonica Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter Tocopheryl Acetate, Terminalia Ferdinandiana (Kakadu) Fruit Extract, Malpighia Glabra (Acerola) Fruit Extract, Maltodextrin, Ascorbic Acid, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Polyglyceryl-10 Laurate, Ceramide NP, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Polyglyceryl-6 Behenate, Betaine, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Disodium EDTA, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Linalool, Limonene, Citral, Geraniol.

Krem pod oczy Vegan Musli
Aqua (Water),Sorbitol,Caprylic/Capric Triglyceride,Panthenol,Allantoin,Glyceryl Stearate,Cetearyl Alcohol,Persea Gratissima (Avocado) Oil,Euphrasia Officinalis (Eyebright) Extract,Ginkgo Biloba Leaf Extract,Avena Sativa (Oat) Bran Extract,Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil,Glycerin,Topoheryl Acetate,Vegetable Oil,Tocopherol,Beta-Sitosterol,Squalene,Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil,Propanediol,Propylene Glycol,Potassium Cetyl Phosphate,Sodium Stearoyl Glutamate,Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Disodium EDTA,Ethylhexylglycerin,Phenoxyethanol,Sodium Benzoate,Potassium Sorbate,Benzyl Alcohol.

Ocena końcowa
Oczywiście z czystym sercem polecam wszystkie te produkty. Sama już nie wiem ile kremów pod oczy z serii Vegan Musli już zużyłam, ale bardzo go lubię i chociaż mam ochotę spróbować kilka innych kremów, jestem pewna, że kupię go ponownie.
A czy Wy używaliście któregoś z tych produktów? Jaki krem pod oczy, który świetnie sprawdzi się pod makijaż polecacie? :D 

23 comments:

  1. Uwielbiam Bielende:)I tych kosmetykòw jeszcze nie miałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A które kosmetyki z Bielendy lubisz najbardziej? :D

      Delete
  2. Nie pamiętam, czy kiedykolwiek miałam coś z bielendy :P Te kosmetyki wydają się bardzo interesujące :) Dzięki za ciekawą recenzję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serdecznie polecam Bielendę, szczególnie ich profesjonalne serie :)

      Delete
  3. Bardzo lubię markę Bielenda, ale tych produktów jeszcze nie miałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli lubisz witaminkę C, to polecam spróbować maseczkę :)

      Delete
  4. Opakowania bardzo ładne aż żal je otwierać ;)

    ReplyDelete
  5. Ja mam słabość do kosmetyków z Witaminą C :D A tutaj proszę kolejna nowość, którą muszę spróbować

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny zestawik, dzięki za ciekawą recenzję :D
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Ja również mam ochotę ją kiedyś zakupić. Jak się sprawdza? :D

      Delete
  8. Bardzo lubię kosmetyki Bielendy. Często też sięgam po te gabinetowe ;)

    ReplyDelete
  9. Zaciekawiła mnie ta seria, tym bardziej, że przepadam za Bielenda ;)

    ReplyDelete
  10. żadnego z tych kosmetyków nie miałam.
    Z tej serii ''Vegan Muesli'', miałam balsam do ciała, dobrze go wspominam :)
    Z kremów do oczu, mogę polecić marke Yoskine- dobrze współgra z korektorem :)
    Z Bielendy (Professional) używam maski ze śluzem ślimaka, i jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. bardzo fajne, ciekawe produkty. Bielendę bardzo lubię...aczkolwiek trochę innych składników aktywnych poszukuję ;)

    ReplyDelete
  12. Jakoś nigdy nie było mi po drodze Bielendą, bardzo dawno nic nie kupowałam. Po Twojej pozytywnej recenzji bardzo chętnie skuszę się na coś i wypróbuję, mam nadzieję, że przełamię dystans i polubię :)) Opakowania są śliczne, takie letnie, pozytywne, bardzo przyciągają i kuszą.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam Bielendę. Mają ciekawe kosmetyki, fajne składy, ładne opakowania i są dość tanie. Polecam też linię kosmetyków profesjonalnych od Bielendy :)

      Delete
  13. Markę znam, ale tych produktów nie używałam. Bardzo ładne etykietki mają :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo lubię kosmetyki z witaminą c ♥

    ReplyDelete
  15. Jestem ciekawa tego kremu i ogólnie, tej serii kosmetyków ;)

    ReplyDelete
  16. Ja zaś uwielbiam balsam do ciała musli :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też wpadł mi w oko, więc chętnie go wypróbuję :D

      Delete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger