Sama skompletowałam tani i dobry zestaw do hybryd | Pierwsze wrażenie


Hej kochani! Być może zauważyliście już małe zmiany na blogu. Otóż zdecydowałam się zmienić nazwę bloga, jego logo oraz nazwę instagrama. Właśnie w relacji na insta krótko wyjaśniłam dlaczego tak się stało. Mam nadzieję, że się Wam podoba i przyzwyczaicie się szybko :D

Szczerze mówiąc, to nie nigdy nie lubiłam malować paznokci sama, dlatego długo wzbraniałam się przed kupnem lampy. Planuję dalszą naukę na kierunku kosmetycznym, dlatego nauka malowania paznokci hybrydowo nie ominie mnie. Poszperałam, wykorzystałam wiedzę zdobytą nieco wcześniej i tak oto sama skompletowałam swój pierwszy zestaw.
Jest to zestaw do użytku domowego, dlatego nie chciałam wydać milionów, ale chciałam mieć kilka dobrej jakości produktów. Korzystałam z promocji i w ten właśnie sposób nieco oszczędziłam. Zakupy robiłam też w kilku różnych sklepach, co również pozwoliło mi oszczędzić kilka złotych



1. W moim zestawie znalazła się chińska lampa SunOne o której dowiedziałam się już dawno temu z kanału Candymona. Nie chciałam kupować typowego mostka o słabej mocy, jakie często dołączane są do gotowych zestawów. Tutaj mamy  48W, które możemy zmienić na 24W w razie potrzeby. Mamy też 3 czasy utwardzania – 5s, 30s i 60s. Lampa posiada również lustrzane odbicie na dnie, dzięki czemu szybciej i lepiej utwardza lakier.
Lampa kosztowała mnie 50 zł i zamówiłam ją w Euro.com.pl

2. Lakier, bazę i top no wipe wybrałam z marki HiHybrid. Czytałam o nich wiele pozytywnych opinii, opakowania są bardzo urocze, są dostępne stacjonarnie i dość często widuję je w promocji w Naturze oraz w internetowych drogeriach. Każdy z produktów kosztował 15.99 zł.



3. Cleaner 50ml i preparat do usuwania skórek zamówiłam na makeup.pl z darmową dostawą. Mały cleaner na początek zdecydowanie wystarczy i kosztuje tylko 8.20zł, a preparat do skórek 9.45zł.

4. Akcesoria, czyli pilnik o gradacji 100/180, polerkę 100/180, patyczki kopytka, waciki bezpyłowe i sonde kupiłam również na makeup.pl i w naturze. Przez przypadek zamówiłam dwie sondy, zamiast pędzelka do zdobień. Nie ukrywam, że przydałby mi się do poprawiania miejsc przy skórkach, które za pierwszym razem zdążyłam pozalewać.


Pierwsze wrażenie
Tutaj chciałabym pochwalić się moimi pierwszymi paznokciami haha. Kto obserwuje mnie na instagramie @olgazbeauty już je widział.
Powiem szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczona. Długo wzbraniałam się przed malowankiem, ale lakier hybrydowy kryje zdecydowanie lepiej, niż zwykłe lakiery jakie do tej pory używałam.
HiHybrid w kolorze czerwonej wiśni ma ładne krycie już przy jednej warstwie. Nie smuży i ładnie się poziomuje.
Co do trwałości to się nie wypowiem, ponieważ zalane skórki utrudniły zadanie lakierowi. Boki dwóch paznokci delikatnie przez to haczą, a i obkroiłam sobie kawałek wskazującego palucha nożem hehe. Po tygodniu noszenia zrobiły się małe dziurki na dwóch innych paznokciach.
Nie znaczy to jednak, że lakiery, czy lampa są złe. Nie mam doświadczenia w robieniu paznokci, wiem mniej więcej co zrobiłam źle i na razie obserwuję i uczę się.
Myślę, że dopiero za jakiś czas wydam wyrok w sprawie trwałości lakierów tej marki oraz odczuć wobec lampy. Chcę zebrać jeszcze kilka lakierów (właściwie to jestem w fazie wybierania kolorów), może właśnie HiHybrid, może innych marek. Wtedy dam znać jak się z nimi pracuje :D
Nie mniej jednak polecam taki zestawik, jeśli tylko macie czas i chęci do samodzielnej nauki robienia paznokci.
A może ktoś z Was już od dawna robi hybyrdę samemu? Jakich lakierów używacie? Jaką markę możecie mi polecić. Szukam również wyjątkowych kolorów! Dzielcie się :D

22 comments:

  1. ja swój zestaw kupiłam na AliExpress:D i jest najlepszy:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. i to jak:) za cenę 100 zł mam lampkę, pierdółki ozdóbki, 18 lakierów, 4 topy i bazy xd mogę szaleć haha

      Delete
  2. Rok temu zaczęłam swoją przygodę z robieniem hybryd, na szkoleniu, bo lakierów hybrydowych trzymam się od… chyba dziesięciu lat ;)
    Mogę Ci polecić lakiery, i bazy od Neonail i Victoria Vynn- są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Neonail słyszałam dużo i z pewnością spróbuję. Marka Victoria Vynn również przewinęła mi się gdzieś kiedyś, więc dzięki za polecanko :D

      Delete
  3. Ja również skompletowałam swój zestaw na raty, nie skorzystałam z gotowego zestawu :D Lakiery HiHybrid znam i bardzo lubię :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieje, że i mój drugi raz będzie dużo lepszy :D

    ReplyDelete
  5. Mega ta czerwień już tak jesiennie się poczułam. Ja jeszcze chyba zrobię coś jasnego, a potem będzie czas na brązy, czerwień i złoto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja właśnie zamówiłam nowe kolorki, w tym złoto i bordo, więc już niedługo będzie u mnie typowo jesiennie :D

      Delete
  6. Ta czerwień robi megaśne wrażenie :) Ogólnie to kojarzę kilka marek z lakierami do hybryd :)

    ReplyDelete
  7. Ja już od kilku lat robię hybrydy w domu i też sama kompletowałam sobie taki zestaw :) Z przedstawionych przez Ciebie produktów znam jedynie cleaner marki Semilac, którego używam regularnie. Jestem za to ciekawa lakierów od HiHybrid ;)

    ReplyDelete
  8. Muszę kiedyś kupić sobie jakąś hybrydę Hi ;)

    ReplyDelete
  9. Lakiery z Hi bardzo lubię :D Pięknie wyglądają Twoje paznokcie :D
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. Prawdę mówiąc lakiery hybrydowe marki Hi nie przypadły mi do gustu. Jestem wierna lakierom neonail, czasem zdarza mi się sięgnąć po semilac. Ale każdy paznokieć jest inny więc nie twierdzę, że Hi są kiepskie :P

    ReplyDelete
  11. Fajny zestaw sobie skomponowałaś i myślę, że całkiem nieźle wyszły Ci te paznokcie :)

    ReplyDelete
  12. Mam lampę od tej samej marki, ja również nie wydałam grubych monet na zestaw do hybryd i już ze dwa czy trzy lata go używam ❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    ReplyDelete
  13. Paznokcie sama robię od dwóch lat, mega wygoda i zmieniam kiedy chcę :) Przepiękna ta czerwień!

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger