Jesienne kolory na ustach



I don't like Autumn, I don't like Winter, I'm missing hot and sunny days.
If you also don't like rainy and cold days, but you want to look beautiful and happy as always, check out my propositions for Autumn colors on the lips.

I'm a big fan of lipstics. For me lips are one of the most important part of make up, so I love to change the colors all the time. I know, that in colder, grey days many people prefer dark colors on the lips. What do you think? You also love dark colors in Autumn? Maybe you are also fan of Nude lips during the Autumns and Winter? :D
--------------------
Nienawidzę jesieni. Nienawidzę zimy. Już tęsknie za gorącymi i słonecznymi dniami lata.
Jeśli również nie lubisz deszczowych i zimnych dni, ale nadal chcesz wyglądać pięknie i promiennie, sprawdź moje propozycję jesiennych kolorów, które podkreślą twoje usta.

Jestem wielką fanką pomadek. Dla mnie usta stały się jedną z najważniejszych części makijażu, dlatego uwielbiam codziennie zmieniać kolor jaki na nie nakładam. Wiem, że wiele ludzi podczas zimnych, szarych dni preferuje ciemne kolorki. A Ty? Również wolisz ciemne kolory jesienią? Może tak jak ja, jesteś fanem ust w kolorze Nude? :D



This is my hit color of this year. I like this dark, pink nude color for colder days but it's looks great in the summer as well.
--------------------
Ten kolor to mój hit roku. Uwielbiam ten ciemny, różowy nude nosić zarówno w zimniejsze dni jak i podczas lata. 

On the lips
: Lip liner Essence Soft Berry 05 and Avon Kiss 'n' go lipstic in Sequin. 




Red forever! Red is a special color - it looks good with everything and everywhere. 
For Autumn and Winter I usually use darker shades of red. 
--------------------
Czerwony na zawsze! Czerwony jest wyjątkowym kolorem - wygląda dobrze w połączeniu ze wszystkim i wszędzie. 
Na jesień i zimę zazwyczaj wybieram ciemniejsze odcienie czerwieni. 

On the lips
: Essence lip liner Femme Fatale 14 and Manhattan X-Treme Last&Shine 45m.



Burgundy lips are perfet for Autumn! This is not my favourite color, becouse I have small lips, but somethimes I just need to put on them something really dark :D
--------------------
Burgunda pasuje idealnie na jesień! To nie jest mój ulubiony kolor, ponieważ mam małe usta, ale czasami po prostu mam potrzebę położyć na nie coś naprawdę ciemnego :D

On the lips:
Max Factor LipFinity 100 Wicked.





I'm so lazy during the Autumn and Winter, so somethimes I'm just too lazy to make complicated make up. In this lazy day I use some foundation, powder, bronzer, blusher, mascara and light, shiny Nude on my lips.
--------------------
Podczas jesieni i zimny jestem bardzo leniwa. Czasami jestem tak leniwa, że nie chce mi się tworzyć skomplikowanego makijażu. Używam tedy trochę podkładu, pudru, bronzera, różu i maskary. Na usta nakładam lekki, błyszczący nude :D

On the lips:
Life Top Color moisturizing stick 108 Misty Rose and Essence XXL Shine Lip Gloss 08 Glamour To Go.



 

What's your fav color? :D
-------------------
Jaki jest Twój ulubiony kolor? :D

23 comments:

  1. Genialne pomadki - wszystkie kolory, które zaprezentowałaś bardzo mi się podobają <3

    ReplyDelete
  2. Ta z Max factora skradła moje serce *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ten burgund bardzo mi się podoba, mimo, że na co dzień wybieram róże :)

    ReplyDelete
  4. A ja tej jesieni stawiam na jagodowe odcienie :). Są super :).

    ReplyDelete
  5. Max Factor LipFinity piękny kolor!

    ReplyDelete
  6. Piękne kolory. Najbardziej chyba podoba mi się ta kredka Essence ;)

    ReplyDelete
  7. Przedostatni kolor jest idealny na jesień ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja też uwielbiam malować usta! Super Ci w ciemnych odcieniach pomadek :).Zdecydowanie burgunda najlepsza ! Pozdrawiam 😘😘

    ReplyDelete
  9. Piękne kolory, choć nie wszystkie by do mnie pasowały;)

    ReplyDelete
  10. 1,2 i ostatnia to zdecydwoanie moi faworyci! Kocham takie nude- a najbardziej nude rozowe! Sa boskie! I choc sie nie mlauje to chetnie by przygarnela jedna z takich szminek haha! Swietny post,masz takie piekne zeby ahahha-jak aktorka! Milego dnia! Buziak ;*
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha dzięki :D Właśnie muszę wybrać się do dentysty, bo je stracę :D :D

      Delete
  11. Najbardziej urzekły mnie kolorki od Avon, Essence i Max Factor! Zdecydowanie moje klimaty! ❤ cudownie prezentują się na ustach 😊 Również obserwuję i dziękuję za aktywność u mnie :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładne kolory ! Zwłaszcza burgund świetnie się prezentuje i podkreśla Twoją urodę - pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  13. Powiem Ci, że każda coś ma w sobie i ciężko wybrać, która jest najładniejsza ;-)

    ReplyDelete
  14. Wszystkie kolory tych pomadek Ci pasują. Ja bardzo lubię brudne róże i typowe nudziaki na ustach.😉 Chociaż pewnie na moich ustach pojawi się też jagódka tej jesieni i zimy.😊

    ReplyDelete
  15. Ale piękne kolory 😍 Mam jedną kredkę z Essence i sprawdza sie naprawdę świetnie ☺

    ReplyDelete
  16. Ja również już tęsknię do lata! Ładne te kolorki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  17. przedostatni kolor skradł mi serce <3
    ♡ blog

    ReplyDelete
  18. hmm musze przyznac , ze u mnie caly rok te same kolory na ustach. Ale lubie u kogos podpatrzec jesienne kolory. :-)

    ReplyDelete
  19. Ta burgundowa pomadka podoba mi się najbardziej i idealnie pasuje na jesień. :)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger