Recenzja: Essence | kredki do ust za 4.99 zł. Czy są dobre?


I hope you guys are ok, and you're still happy during these cold, rainy days.
I wanna give you a bit of color in this gray month, so I decided to make a review of my new Essence lip liners. 
I bought them on sale and I so happy becouse it costed only 0,65 EUR for one lip liner. Regular price is 1 EUR. 
I don't know how many colors are there in a collection, but I've choose only 3 shades ( becouse there was only 3 at drugstore hehe :)
--------------------

Mam nadzieję, że wszyscy macie się dobrze i nadal jesteście szczęśliwi podczas tych zimnych, deszczowych dni. 
Aby podzielić się z Wami odrobiną koloru, podczas tego szarego miesiąca, stworzyłam dla Was recenzję nowych u mnie konturówek Essence. 
Wszystkie kupiłam po 2,50 zł za sztukę na prpmocji -50% w SuperPharmie. Ich regularna cena to 4,99 zł. 
Nie wiem ile dokładnie kolorów posiada cała kolekcja tych kredek, ale ja wybrałam sobie 3 odcienie ( bo tylko tyle udało mi się dostać hehe :)
 

 

14 Femme Fatale




Beautiful red shade. It's not so bright but it's also not so dark red. This is what I was looking for, something in the middle.
--------------------
Piękny czerwony odcień. Nie należy do bardzo jasnych, ale również nie jest ciemny. Właśnie takiej pośredniej czerwieni brakowało mi w mojej kosmetyczce. 


15 Honey Berry



I love this fuchsia color. It's looks great with the lipstics in simillar color, but it's looks beautiful on the lips independently as well.
---------------------
Uwielbiam ten fuksjowy kolor. Pięknie wygląda na ustach samodzielnie jak i ze szminką w podobnym kolorze.


05 Soft Berry



Bright, sweet brown shade, perfect for Autumn! :D
------------------
Jasny, słodki brązik, idealny na jesień! :D



*These lips liner are quite soft. I can't compare them with more expensive lip liners, becouse I always use Wibo and Lovely lips liners,but in my opinion they are very nice. 
*They're softer and creamier than Wibo lips liner for example. I must say that this is not really good
for me, becouse my hands are really shaking and it's harder to paint perfert line. But it's great to paint the middle of the lips. 
*They don't dry the lips, what is very cool for the such a cheap liners.
*Essence liners stays quite long and to be honest, sometimes I didn't know if I see the liner or the lipstic on my lips in the one place.
*The pigmentation is really good and it contains matt finish. 

Yes, I very like them and of course I can recommend it to you, especiialy when you can buy them on the sale. I think I will buy the rest
of shades in the future :)

How about you, do you know these lip liners? Did you use it? Which color is your favoutite? :)
---------------------

*Kredki są dość miękkie. Nie mam porównania z kredkami z wyższej półki, ponieważ zazwyczaj używam tylko Wibo albo Lovely.
*Konturówki Essence są nieco bardziej miękke i kremowe niż np. kredki Wibo. Nie do końca mi to odpowiada, ponieważ osoba z trzęsącymi się dłońmi, może łatwo rozmyć kredkę poza kontur swoich ust. Za to łatwo i przyjemnie jest nimi wypełenić środek ust. 
*Kredki nie wysuszają ust, za co mają u mnie duży plus. 
*Dość długo się utrzymują, choć szczerze mówiąc nie powiem Wam dokładnie ile. Często nie mogłam odróżnić, czy to zmyła się już pomadka i widoczna jest już kredka, czy pomadka siedzi jeszcze na miejscu. 
*Podczas noszenia raczej się nie rozmywają a pigmentacja jest naprawdę dobra. 
*Wykończenie kredki jest matowe. 

Jestem z nich bardzo zadowolona. Jak najbardziej polecam, szczególnie kiedy traficie na prmocję. Myślę, że sama dokupię jeszcze kilka odcieni w niedalekiej przyszłości :D :D

A czy Wy używaliście tych kredek kochani? Co o nich myślicie? Który kolor podoba się Wam najbardziej? :) 

27 comments:

  1. 05 to zdecydowanie mój kolor, mam jedną konturówkę z essnece bezbarwną i bardzo ją lubię, chętnie spróbuje jakiejś w kolorze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, o bezbarwnej nie słyszałam. Sama nie wiem, czy bym takiej używała, ale kiedyś będę musiała ja wypróbować :) :)

      Delete
  2. Używałam odcieni In The Nude oraz Honey Berry ;) jak za taką cenę są na prawdę świetne oraz długo się utrzymują ;) bardzo polubiłam je za ich miękkość, dzięki której są bardzo delikatne podczas aplikacji ;) polecam także przetestować konturówki z Golden Rose, które także są mega trwałe oraz tanie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. In the Nude jeszcze nie mam, ale z pewnością kupię.
      Dzięki za radę z GR. Będę musiała je kiedyś sprawdzić, bo już tyle dobrego słyszałam na temat ich kosmetyków, a żadnego jeszcze nie używałam :)

      Delete
  3. dwa ostatnie odcienie są piękne, bo akurat za czerwienią nie przepadam. ;) ogólnie z konturówkami zbyt wielkiego kontaktu nie mam, ale może się do nich wreszcie przekonam. ;) a nie przepraszam, bezbarwną mam i lubię, też z essence, jak już ktoś wspomniał w komentarzu. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja do pewnego czasu również nie używałam konturówek. Jednak konturówka jest pewnym ułatwieniem, bo nie dość, że można ładnie poprawić kontur swoich ust, co w moim przypadku jest genialne, to gdy wiemy, że na mieście, czy gdziekolwiek indziej będziemy jeść i pić, kolor z ust nie zejdzie tak szybko :)

      Delete
  4. Mam wszystkie kolorki :) obecnie używam nr 15 :) zazwyczaj wybieram konturówki bo pomadki na moich ustach są nietrwałe. Moje usta zjadają dosłownie wszystko :(

    ReplyDelete
  5. I really like the 05 and the 14. They are such lovely shades! I use a lot of Essence products and have always found thier quality to definitely go above and beyond their cost. It's lovely!

    Ama / Albatroz & Co.
    http://www.albatrozandco.com

    ReplyDelete
  6. Ja również mam dwie kredki tej firmy, jednak inne odcienie. Bardzo lubię ich kolory i konsystencję, niestety mi trochę wysuszają usta :(

    ReplyDelete
  7. Post świetny, wydaje mi się że kolor 15 byłby moim ulubionym. Jeśli chcesz to odwiedź mój blog i w przedostatnim poście pokazuję pomadki które myślę że pasowały by Ci i trafiły w Twój gust. Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  8. Świetna recenzja :) Kredkę mam, ale u mnie średnio się sprawdza :)

    ReplyDelete
  9. Mam nr 15 <3
    Najlepsze konturówki pod względem konsystencji:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i ceny, bo za tą cenę, jakość jest naprawdę świetna :D

      Delete
  10. Wyglądają ciekawie, chociaż rzadko używam konturówek . ;)

    ReplyDelete
  11. Prezentują się świetnie i kolory również mają bardzo fajne. Chyba się skuszę! :)

    ReplyDelete
  12. Świetne konturówki i jak tanio!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  13. Nie używam konturówek do ust, ale lubię kosmetyki Essence za to że są tanie (a jak dorwie się jakąś promocję, to już w ogóle:)) i dobre jakościowo :)

    ReplyDelete
  14. Muszę kupić i wypróbować kolorek 05

    ReplyDelete
  15. zdecydowanie moje kolory!
    Chętnie dodałam Twój blog do obserwowanych i zapraszam również do mnie. ♥
    KLIK

    miłej niedzieli Kochana! ♥

    ReplyDelete
  16. Mam inny numerek - 06 - i kolor jest cudowny :)

    ReplyDelete
  17. Dla mnie te konturówki są swietne jak na swoją cene!:)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger