Recenzja: Miss Sporty | błyszczyk Precious Shine 3D w kolorze 300 Precious Coral



There's a big sale -49% in Polish Rossman drugstore for all make up. From 30.09-05.10 you can buy lipstics, lip glosses, lip liners, nail lacquers and nail care products. 

Unfortunately I spent all my money on big sale -50% for make up in Polish SuperPharm drugstore, but I was in Rossman to buy something and I had to buy any cheap lipstic from sale. 
I've bought Miss Sporty lipgloss Precious Shiner 3D, 300 Precious Coral.
Price on sale: about 1,20 EUR
Regular price: 2,20 EUR
--------------------

Właśnie rozpoczęła się promocja -49% w Rossmanie. Od 30.09-05.10 w promocji dostępne mamy szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci.

Niestety wszystkie pieniądze jakie mogłam przeznaczyć na kosmetyki wydałam na promocji -50% w SuperPharmie, dlatego będąc przy okazji wstąpiłam do Rossmania po coś drobnego i bardzo taniego. 
Padło na błyszczyk Miss Sporty Precious Shine 3D, 300 Precious Coral. 
Po przecenie zapłaciłam za niego około  4,60 zł.
Cena regularna to 8,79 zł.



This lipgloss perfect match for everyday wearing, becouse it's beautiful coral-pink color.
It's thick, but not sticky. This is why I like it. 
It looks great and very shiny on the lips.
One of the best thing is that it doesn't dry the lips, but I've read that there's some colores with delicate glitter and they can dry the lips a bit. 
It stays not so long, especially during eating and drinking, but it looks awesome on the matt lipstics.
-------------------

Jak mówi nazwa 300 Precious Coral, ma piękny koralowo-różowy odcień.
Idealnie nada się na co dzień. 
Błyszczyk jest gęsty, ale nie lepki, za co bardzo go lubię. 
Na ustach wygląda świetnie, ponieważ bardzo ładnie i intensywnie się błyszczy. 
Zapach jest słodziutki, w moim odczuciu karmelowy. 
Nie wysusza ust, choć czytałam, że niektóre kolory z gamy mają w sobie brokatowe drobinki, które mogą lekko przesuszyć usta. 
Błyszczyk utrzymuje się na ustach standardowo. Przy każdym jedzeniu i piciu szybko schodzi. 
Idealnie nadaje się do nałożenia na matową pomadkę, której chcemy dodać trochę blasku. 





In my opinion it's worth the price, and I'm happy that I've bought it. :)
Maybe there's someone who was using this lipgloss? What do you think about it? :)
-------------------

Za tą cenę jestem zadowolona i nie żałuję zakupu, więc jak najbardziej polecam :) 
Czy ktoś z Was kupił ten błyszczyk na tego rocznej promocji? Może używałyście go już wcześniej? :) 

17 comments:

  1. Wygląda bardzo ładnie na ustach, tak naturalnie :)Ja jednak wolę pomadki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też raczej wolę pomadki, szczególnie w intensywnych kolorach, ale ze względu na to, że mam ich już trochę, chciałam czegoś dla odmiany, czegoś błyszczącego na usta, czegoś, czego brakowało mi już od dawna :)

      Delete
  2. Looks great. I am not really a fan of glossed, but this one really suits you ;)
    Xoxo, A.

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wyglądasz, tak mega pozytywnie!:)
    Ja za błyszczykami nie przepadam, jestem fanką pomadek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje kochana :)
      Ja również jestem fanką pomadek, szczególnie matowych o pięknych, mocnych kolorach :D

      Delete
  4. Błyszczyk wygląda bardzo ładnie :) choć ostatnio bardziej przepadam za matowymi pomadkami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matowych pomadek nigdy nie za wiele, ale potrzebowałam jakiejś świeżości do swojej kolekcji, więc wybrałam błyszczyk :D

      Delete
  5. Zdecydowanie mój kolor:) Kocham wszystkie błyszczyki od różu przez koral aż po brzoskwinie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uwielbiam takie kolory na co dzień, wyglądają świetnie do szybkiego, lekkiego makijażu <3

      Delete
  6. śliczny kolor ale ja zdecydowanie wolę róże :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie wygląda na ustach, tak naturalnie :)

    ReplyDelete
  8. ślicznie Tobie pasuje, ja niestety nie lubie błyszczyków, mam wrażenie że moje włosy za to wręcz kochają, zawsze znajdą drogę do ust i się przykleją

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha skąd ja to znam :D Ja zazwyczaj używam błyszczyków, kiedy mam związane włosy w kok, bo nawet przy kitce umieją dostać się do ust :D

      Delete
  9. Piękny kolor - ja jednak prefeuję pomadki - są trwalsze :)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    ReplyDelete
  10. kocham blyszczyki , gustuje jednak w delikatnych rozach ale Tobie ten kolor bardzo pasuje :-)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger