Recenzja: L'oreal | Ideal Fresh orzeźwiający płyn micelarny

 

Micellar water is my good friend during evning skin care. Garnier for sensitive skin was my holy grail up till now, but I wanted to try something different. After unsuccessful test with BeBeauty micellar water from Biedronka, here's a link to my opinion of this water, I decided to buy L'oreal Ideal Fresh micellar water. If you are interested in my opinion about this water, just keep on reading.
------------------
Woda micelarna to mój codzienny przyjaciel przy wieczornej pielęgnacji. 
Do tej pory moją ulubioną wodą był różowy Garnier dla skóry wrażliwej. 
Po nieudanym teście z wodą micelarna z Biedronki o której możecie poczytać tutaj, musiałam kupić
coś nowego, jednak nie chciałam wracać do Garniera. W oko wpadła mi woda micelarna L'oreala
Ideal Fresh.
 
 

*Water has no fragrence. It's perfect for sensitive skin because it's hypo-allergenic.
*
It cleanses and tones my face great. I don't feel burn and my face isn't irritated, as it was after BeBeauty micellar water from Polish market Biedronka.
*
I don't use water to sweep my eye makeup, but I always try new waters with my mascara, eyeliner or eyeshadows to tell you how it works with. L'oreal Ideal Fresh works quite good with eye makeup, but I still prefer cleansing milks. 
*It costes about 4 or 5 EUR, but I, the queen of sales have bought this water in Poland only for 2 EUR.
------------------
*Woda jest totalnie bezzapachowa i idealnie nadaje się dla skóry wrażliwej, ponieważ jest hipoalergiczna. 
*Świetnie oczyszcza i delikatnie tonizuje twarz. Nie odczuwam po nim pieczenia a twarz nie jest podrażniona jak po płynie micelarnym z Biedronki. 
*Nie używam wody micelarnej do zmywania makijażu oczu, jednak przy każdym nowym płynie sprawdzam jak radzi sobie z tuszem do rzęs, eyelinerem czy cieniami. Ten płyn daje rade z makijażem oka, jednak i tak lepiej radzi sobie mleczko do demakijażu. 
*Jedynym minusem tej wody jest ładne, proste opakowanie z którego wypływa za dużo produktu, przez co woda L'oreala jest mało wydajna i szybko się kończy.
*Regularna cena produktu to jakieś 18 zł, jednak ja, królowa przecen dorwałam ten płyn w Biedronce za 8 zł. Teraz można tam kupić wodę L'oreala dla skóry suchej i wrażliwej za około 12 zł. 


Yes, I can recommend this water for every person which can not use cleansing milks. It's also great as a refreshing tonic on day with no makeup. 
This water is one of my favourite products right now.
How about you guys, did ever use Ideal Fresh micellar water? Do you like it? Maybe you did use the pink version Ideal Soft, and you could tell me what do you think about this product, because I'd like to try it next time.
------------------

Tak, z pewnością polecam tę wodę każdej osobie, która tak jak ja nie może pozwolić sobie na używanie mleczek do demakijażu twarzy z powodu zapychania. 
Jako, że ten produkt lekko tonizuje twarz, świetnie nadaje się jako tonik odświeżający w ciągu dnia bez makijażu. 
Ta woda micelarna oficjalnie trafia na listę moich ulubionych produktów :) 
Czy Wy kiedykolwiek używaliście Ideal Fresh? Czy też polubiliście ją tak mocno jak ja? Może używaliście również różowej wersji Ideal Soft i jesteście w stanie powiedzieć o niej kilka słów, bo zastanawiam się nad wypróbowaniem tej wody następnym razem. 

14 comments:

  1. Super, że nie podrażnia oraz, że jest hipoalergiczny. To duży plus, bo w końcu wykorzystuje się takie płyny do demakijażu oczu, a to bardzo wrażliwa okolica :)
    Z chęcią wypróbuję :)

    ReplyDelete
  2. Nie znam ale opakowanie zachęca do zakupu ;)

    ReplyDelete
  3. U mnie się ta woda nie sprawdziła, po aplikacji dziwnie mnie piekła twarz :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie właśnie nie piecze, mam takie samo uczucie jak po Garnierze dla skóry wrażliwej, za to BeBeauty to była masakra :C

      Delete
  4. Używałam tej wody ;) Jest bardzo dobra, lubiłam ją ;)

    ReplyDelete
  5. Czaiłam się na niego w biedronce,ale nie wiem czy do mojej tłustej cery się nada :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obecnie moja cera jest mieszana, ale nadal bardziej w stronę tłustej z rozszerzonymi porami, dlatego wydaje mi się, że możesz spróbować. Mojej tłustej buzi odpowiada, dlatego polecam :)

      Delete
  6. Lubię produkty L'Oreala, ale patrząc na skład, jest gorszy od micela z Garniera. Dodatkowo mniejszy i droższy. Dalej wygrywa Garnier :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie przepadam za ich produktami do pielęgnacji twarzy, aczkolwiek od dawna chciałam wypróbować ten płyn, ponieważ wiele osób chwaliło sobie różową wersję, ale faktycznie Garnier wygrywa i pewnie jeszcze do niego wrócę :D

      Delete
  7. Brak zapachu to duża zaleta dla kogoś kto nie lubi zapachów a że mało takich produktów to tym bardziej godny uwagi produkt. Ja go jeszcze nie miałam bo mam spore zapasy micelków ale może kiedyś

    ReplyDelete
  8. Chętnie spróbuję. Obecnie mam 3w1 Vichy Woda termalna z micelarną i tonikiem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tej wody od Vichy nie miałam, jak się sprawdza ? :)

      Delete
  9. Replies
    1. Opakowanie ładne, ale muszę przyznać, że nie praktyczne i dlatego, za nim nie przepadam :)

      Delete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger