Recenzja: Tołpa | Green, Oczyszczenie łagodny żel do mycia twarzy i oczu


If you read my blog, I'm sure that you noticed that I very like face wash gels from Polish brand Tołpa. In this post I'd like to share my opinion about the next gel from Green Cleansing series. If you wanna know what I think about this gentle face and eyes wash gel with knapweed and licorice, just keep on reading :)
-------------------
Jeśli czytacie mojego bloga, to pewnie zauważyliście, że lubię żele do mycia twarzy od Tołpy. W tym wpisie chciałabym podzielić się moją opinią na temat kolejnego żelu z serii Green Oczyszczanie. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się, jak sprawdził się łagodny żel do mycia twarzy i oczu z bławatkiem i lukrecjom, to zapraszam do czytania dalej :) 
 


*Producer said that it's gentle gel recommended for sensitive, normal and combination skin. 
Yes I can say it's very gentle wash gel. It doesn't irritate my oil/combination but sensitive skin. 
*In my opinion this gel cleans well. It's gentle so I prefer to use it at the morning after all night.For some people it could be too gentle for evening face washing, but ifyou are using more than one product to clean your face, it will be perfect as a last cleanser. 
*What is important, this gel doesn't dry and doesn't causes deterioration of the skin. 
*I don't use this gel for cleaning my eyes. My eyes are very sensitive and I have to be careful with them, this is why I don't like to clean my eyes with gels. 
*Gel smells very nice and the face looks so fresh. 
*It costes about 4.25 EUR, but in Polish market Biedronka you can buy it for 2,50 EUR, so it's cheap but good product. 
-------------------
*Producent obiecuje nam, że jest to produkt łagodny i odpowiedni dla skóry wrażliwej, normalnej oraz mieszanej. 
Tak zgadzam się, produkt jest łagodny i nie podrażnia skóry wrażliwej jaką mam również ja. 
*Moim zdaniem oczyszcza dobrze, jednak jako, że jest dość łagodny preferuję używać go rano do umycia twarzy po całej nocy. Dla niektórych do wieczornej pielęgnacji może być zbyt delikatny,
jednak jeśli nasze zmywanie makijażu nie ograniczona się do jednego produktu i ma kilka faz, ten żel jako ostatnia faza oczyszczenia będzie idealny. 
*Co ważne, nie wysusza skóry i nie powoduje pogorszenia stanu cery, a skład jest bardzo przyjemny. 
*Nie używam tego żelu do mycia oczu, więc nie wiem, czy nadaje się do tego. Moje oczy są bardzo wrażliwe i muszę uważać, aby ich nie przesuszyć, dlatego nie mam w zwyczaju myć oczu żelami. 
*Żel pachnie bardzo przyjemnie a twarz po umyciu wygląda ładnie i świeżo. 
*Cena żelu to około 17 zł, ale bardzo często dostępny jest w Biedronce za jedyne 10 zł, więc jest tanim a dobrym żelem. 

 

10 comments:

  1. Musiałabym się za nim rozglądnąć. Ciekawe, jak się spisze u mnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje, że dobrze, bo wg mnie to na prawdę fajny, łagodny żel. Sama zastanawiam się, czy nadal można kupić go w Biedronce, bo gdy tylko skończy się on, a potem żel L'oreala, który mam w zapasach, chętnie bym do niego wróciła ;)

      Delete
    2. Jak będę w Biedronce, to na pewno się rozejrzę. A co do złamanego paznokcia - na samym dole notki napisałam, że ten sposób można wykorzystać z normalnymi lakierami :)

      Delete
    3. Chyba nie doczytałam, ale ja mam zrobione hybrydy, aczkolwiek robię u kosmetyczki, dzięki za informacje :)

      Delete
  2. Mam żel do demakijażu z Tołpy i średnio się u mnie sprawdza, ciekawe jak ten :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię polskie marki, zazwyczaj mają dobre i proste składy. Tego produktu jeszcze nie znałam, więc dzięki za polecenie. Ale faktycznie, najpierw musiałabym, zmyć makijaż, a ten żel stosowac jako ostatni element oczyszczania:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi Polskie marki kojarzą się właśnie z dość dużymi składami i sporą ilością parafiny i jej pochodnych, choć pewnie nie znam wszystkich polskich kosmetyków i nie znalazłam jeszcze perełek :D
      Ten żel świetnie nadaje się jako ostatni etap oczyszczania :D

      Delete
  4. Dawno już nie używałam produktów do twarzy z drogerii,a szczególnie żeli do twarzy.Stawiam na kosmetyki naturalne.

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger