Recenzja: DermoMask | Maska Night Active eksfoliacja 3% kwas migdałowy i 2% ellagi-c


Hallo guys, I hope you are doing fine :D
I very like masks, especially the cleasning one, so from time to time you can read a review in my lovely series "Mask Time". Today I'd like to show you a review of something what I've bought for the first time, I mean Dermomask Night Active Exfoliation with 3% of Almond Acid and 2% of Ellagi-C.

DermoMask is a product of Polish brand L'Biotica which is present since 2005. L’biotica deals with production of dermocosmetics and cosmoceutics.Their products are made in specialized laboratories, where carried out researches are oriented on creation highly effective, natural and safe formulas which are approved by dermatological tests. L'biotica preparations are available only in pharmacies, herboristeries and good drugstores.
--------------------
Cześć kochani, mam nadzieję, że macie się dobrze :D
Uwielbiam maseczki, szczególnie te oczyszczające w saszetkach, dlatego od czasu do czasu na moim blogu możecie przeczytać recenzję z serii "Mask Time". Dziś chciałabym przedstawić Wam maskę, którą kupiłam pierwszy raz, a mianowicie DermoMask Night Active Eksfoliacja 3% Kwas Migdałowy i 2% Ellagi-C.


DermoMask jest produktem Polskiej marki L'Biotica która na rynku istnieje od 2005 roku. L'Biotica zajmuje się produkcją dermokosmetyków oraz kosmoceutyków. Ich produkty tworzone są w wyspecjalizowanych laboratoriach, gdzie prowadzą badania nad wysoką skutecznością, naturalnością oraz bezpieczeństwem formuł. Produkty firmy dostępne są głównie w aptekach, sklepach zielarsko-medycznych oraz dobrych drogeriach.
 


• Product: DermoMask Night Active Exfoliacja with 3% Almond Acid and 2% Ellagi-C
• Price: about 1,25 EUR/ około 4,50/ 12 ml
• Where to buy: SuperPharm pharmacy
| Biutiq.pl

Product Claims
The anti- ageing effects of the formula intensified by the content of 2% Ellagi-C, a natural active component which increases the concentration of pure Vitamin C.
Active Night Exfoliation mask stimulates cellular regeneration of the skin gently and safely. Smooth away the skin structure and improves its tone and pores and acne changes are reduced visibly.
It also contains essence of white truffle, which helps to smooth the skin.

WHAT IS ELLAGI-C:
Acts as an anti-wrinkle agent. Is a natural ingredient extracted from the bark of an African tree, Anogeissus leiocarpus. Possesses stimulation of vitamin C incorporation in fibroblasts to help boosting collagen production. Also possesses antioxidant properties.t is visibly and significantly reduces the wrinkle depth in only 14 days. Used in mature skin, eye as well as mouth contour.
--------------------
Maska Active Night Exfoliacja zawiera 3% Kwasu Migdałowego, który w łagodny i bezpieczny sposób pobudza odnowę komórkową skóry. Wygładza strukturę skórę i poprawia jej koloryt. W efekcie wielkość porów i zmiany potrądzikowe zostają zredukowane. Zawiera również 2% Ellagi-C, który redukuje zmarszczki.
Szlachetna esencja z Trufli Białej sprawia, że po zabiegu skóra odzyskuje aksamitną gładkość i promienistość.

CZYM JEST ELLAGI-C:
 Przeciwstarzeniowe działanie receptury potęguje zawartość aż 2% Ellagi-C, precyzyjnego składnika aktywnego. Ellagi-C zwiększa stężenie czystej witaminy C w fibroblastach uczestniczącej w syntezie kolagenu. Widocznie redukuje istniejące zmarszczki.

Formula

This is a light, transparent gel with a nice, maybe a little bit floral scent.
--------------------
Maseczka posiada lekką, żelową formułę o delikatnie kwiatowym, ładnym, niedrażniącym zapachu.


Action
Exfoliation mask helps to brighten the skin and reduce skin rednesses. When we have any open or big acnes it can burn the face, but it's only for a moment. My pores looks smaller and face is refreshed and brighter what I love about this mask. Face seems to be smoother and softer what is the next plus about L'Biotica mask.
I didn't use this mask regularly and as a producer told on the packaging, but after ever use I saw that my face loves that effect.
The mask was enough for 4 applications.
--------------------
Maska Exfoliacja pomaga rozjaśnić skórę i zmniejszyć powstałe na niej zaczerwienienia. Podczas gdy na buzi miałam świeże ranki po pryszczach lub większe krostki, maska delikatnie piekła, jednak to uczucie szybko ustawało. Pory były zmniejszone a twarz wyglądała bardzo świeżo i gładko, co uwielbiam w tej masce. Twarz wydawała się być delikatnie nawilżona oraz bardziej miękka, co jest dodatkowym plusem maski L'Biotica.
Niestety nie używałam maski regularnie według zaleceń producenta, ale po każdym użyciu byłam bardzo zadowolona z uzyskanego efektu.




Ingredients
Aqua, Hydrogenated Polydecene, Glyceryl Stearate, Glycerin, Mandelic Acid, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Isononyl Isononanoate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Stearic Acid, Propanediol, Dimethicone, Polyquaternium-37, Anogeissus Leiocarpus Bark Extract, Tuber Magnatum Extract, Sodium Lactate, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, C.I. 42090, C.I. 19140

Final Thoughts
I very like this mask and I'm sure that I will buy it again (there's a version in 30 ml tube as well for 3.75 EUR) and I will try to use it regularly. I think it could help my face very much. There's more interesting masks in this series like Gold Spun, Laser Power or Oxygen Infusion and I'm gonna try them out in the future. Price is also good, so yes, it's totally approved by Karolinka's Beauty :D

Have you ever used this mask? Maybe you only heard about L'Biotica brand? :)
--------------------
Moja skóra bardzo polubiła się z tą maską, dlatego na pewno kupię ja ponownie (dostępna jest też wersja w 30 ml tubie za 14,90 zł) i tym razem postaram się używać jej regularnie zgodnie z zaleceniami producenta. Myślę, że maska może zrobić sporo dobrego dla mojej cery. W serii znajdziemy również inne ciekawe maseczki, takie jak Maseczka Złote Nici, Infuzja Tlenowa czy Siła Lasera, które mam zamiar wypróbować w przyszłości. Cena również jest świetna, więc jak najbardziej polecam tę maskę :D

Czy kiedykolwiek używaliście tej maski? Może znacie firmę L'Biotica tylko z nazwy? :)

20 comments:

  1. Great post! As a mom of 3 small children I've really let my health and beauty regimen take the backseat. I need to start prioritizing myself again!!

    ReplyDelete
  2. Wstyd się przyznać, ale kojarzę markę jedynie z kosmetykami do włosów :/ Fajnie, że maska się u Ciebie sprawdziła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, to nie jest wstyd. Po to prowadzimy blogi, by inne osoby mogły poznać nowe produkty czy marki. Mi kiedyś L'biotica kojarzyła się z firmą produkującą, tanie i słabe kosmetyki, ale chyba źle myślałam, bo polubiłam ich kosmetyki do włosów, jak i tę maskę :)

      Delete
  3. Wpadłam do Ciebie spod komentarza u Zakochanej w Kolorkach i zostanę na dłużej z racji dwujęzycznego bloga. :p

    ReplyDelete
  4. Znam markę, ale jej masek nie :) Po przeczytaniu Twojej recenzji z chęcią sprawdzę :)

    ReplyDelete
  5. Nie znam tej maseczki zupełnie, ale kwasy bardzo lubię i świetnie sprawdzają się przy mojej trądzikowej cerze. Pewnie też byśmy się dogadały :)

    ReplyDelete
  6. bym brała przetestować na swojej twarzy:)

    ReplyDelete
  7. Wow! I love facemask. I hope this brand is available here in my country.

    ReplyDelete
  8. Widziałam maskę w drogerii, ale nie zainteresowałam się nią za bardzo. Teraz gdy świeci słoneczko bałabym się użyć maski z kwasami, ponieważ mogą powstać plamy pigmentacyjne. Latem preferuje mniej "agresywne" kosmetyki. Ale fajnie, że u Ciebie się sprawdziła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obecnie też jej nie używam, a jedynie oczyszczające na bazie glinki lub nawilżające :) Wydaje mi się też jednak, że maska DermoMask nie jest tak mocna, by mogłyby po niej powstać plamy. Na opakowaniu napisane też mamy, by używać jej między 22 a 1 w nocy :)

      Delete
  9. Nie pamiętam abym miała kiedyś maskę z kwasem migdałowym;) zachęciłaś mnie;)

    ReplyDelete
  10. z tej marki miałam zarówno kosmetyki do włosów jak i maski, tej akurat nie znam, ale ciekawi mnie ten kompleks Ellagi-C :-)

    ReplyDelete
  11. Raczej nie używam maski, ponieważ mam lenia i zapominam o takich rzeczach. Może inaczej było by gdyby moje dziecko wcześniej chodziło spać a ja zamiast myśleć o łóżku pomyślała bym o swojej cerze...

    ReplyDelete
  12. lubię kosmetyki z kwasem migdałowym, ale tej jeszcze nie miałem okazji stosować

    ReplyDelete
  13. Great Review! I love trying out new masks. I will have to check this one out.

    ReplyDelete
  14. Mam już maseczkę z tej serii w kolejce chyba z kwasem hialuronowym, tę chętnie przetestuję jesienią :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja pewnego dnia z chęcią przetestuję z kwasem hialuronowym, a późnym latem i z początkiem jesieni wrócę do tej z kwasami :)

      Delete
  15. Maseczka ciekawa, ale mam za dużo kwasowych kosmetyków ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja właśnie za mało, dlatego chętnie je testuje :D

      Delete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger