Recenzja: Pantene Pro-V | Aqua Light szampon i odżywka


Hi my beauties. Here is a nice and sunny day, how about in your country? :D
In this post I'd like to review the Pantene Pro-V Aqua Light Shampoo and Conditioner. If you are interested in this series or if you just like Pantene's cosmetics, keep on reading :)
-------------------
Cześć kochani. U mnie w mieście słonecznie i cieplutko, a jak u Was? :D
W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam recenzję szamponu oraz odżywki Pantene Pro-V Aqua Light, więc jeśli jesteście zainteresowani tą serią, albo po prostu lubicie kosmetyki Pantene, to zapraszam do czytania :)
 



• Product: Pantene Pro-V Aqua Light Shampoo&Conditioner
Price: The regular price of shampoo 3.99 EUR, bought for 2,50 EUR. The regular price of conditioner 3,75 EUR, bought for 3 EUR/ Regularna cena szamponu 14,99 zł, kupione za 9.99 zł. Regularna cena odżywki 14,99, kupione za 11.99 zł.
• Where to buy: Rossmann | Drogeria Natura | Kruidvat.nl

Product Claims
Pantene Pro-V Aqua Light Shampoo has zero weight, leaving you with nourished and strengthened hair. Recommend for thin, fine hair prone to greasiness

The advanced formula of Pantene Pro V spray is a mixture of two formulas which regenerate instantly, repair damaged hair surface , giving them a smooth finish and protecting them from damage caused by styling without weighing it down.
------------------
Szampon Pantene Pro-V Aqua Light nie obciąża włosów, pozostawia je odżywione i mocnjesze. Szampon rekomendowany jest włosom cienkim i delikatnym skłonnym do przetłuszczania się.

Zaawansowana formuła dwufazowej odżywki w sprayu Panete Pro-V Aqua Light pomaga wzmocnić włosy i chronić je przed uszkodzeniami nie obciążając ich. Pomaga również w rozczesywaniu włosów i nadaje im gładkość oraz blask.

 

Action
When I'm on budget I like to buy something cheap, especially from sales. I've bought this shampoo and conditioner on sale and it was like, oh I see that people have bought almost every Aqua Light Pro V shampoos, maybe it's good, so I decided choose products from this series. I'm not into Pantene hair cosmetics, because for me it's too chemical.
What can I say, I don't like this shampoo. All the time I have some problems with electrify and this shamoop makes my hair even more electrify. Formula is light, but too light for my hair.
During washing the hair they are rough and tangled what I hate about this shampoo, but I think it cleans the scapl and hair well.

I don't have big problems with tangled hair, so it's a bit hard to say if this conditioner works for tangled hair, but I think yes. It seems like it's not weighing my hair, but I can't see any spectacular prorecting or regenration. Hair just looks nice.
------------------
Kiedy muszę zaoszczędzić troszkę pieniędzy na coś droższego, staram się wybierać nieco tańsze szampony, szczególnie te z promocji. Oba produkty kupiłam w przecenie w Rossmannie. Nie jestem znawcą szamponów od Pantene, ponieważ zawsze były dla mnie zbyt chemiczne, więc tym razem stojąc przy półce wybrałam ten szampon, którego było najmniej ( czyli zasugerowałam się trochę wyborem ludzi). Dobrałam do tego odżywkę, przeczytałam jakie ma zadanie i poszłam do kasy.
Co mogę powiedzieć. Nie polubiłam się z tym szamponem. Cały czas mam problem z elektryzowaniem się włosów i wydaje mi się, że Aqua Light potęgował ilość odstających na boki włosków Formuła jest lekka, ale chyba zbyt lekka dla moich włosów. Podczas mycia były one szorstkie i splątane, czego nie cierpię. Myślę, że szampon mimo wszystko oczyszczał dokładnie.

Nie mam zbyt wielu problemów z poplątanymi włosami po myciu, dlatego nie do końca jestem w stanie ocenić, czy odżywka pomaga w rozczesywaniu, jednak wydaje mi się, że tak. Nie obciąża moich włosów, ale nie zauważyłam spektakularnego efektu regeneracji czy ochrony. Włosy po odżywce po prostu wyglądają ładnie


Smell
Love the smell. It reminds me of a candies or bubble gum. The smell of both products is so sweet what is a big plus. After using a spray hair smells fresh and nice through all the day.
--------------------
Jedyne co uwielbiam w tym szamponie, to właśnie zapach. Jest słodki i przypomina mi gumę balonową, albo cukierki. Po użyciu obu produktów włosy pachną świeżo i ładnie przez niemal cały dzień.



Ingredients Of The Shampoo
Aqua, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Sodium Citrate, Citric Acid, Sodium Xylenesulfonate, Parfum, Cocamide MEA, Sodium Benzoate, Tetrasodium EDTA, PEG-60 Almond Glycerides, Butylphenyl Methylpropional, Panthenyl Ethyl Ether, Panthenol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene, Benzyl Salicylate, Magnesium Nitrate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, Fumaric Acid

Final Thoughts
It's not my favourite shampoo and conditioner. I don't know why. Maybe it would be better to use these products only 2 or 3 times a week. Currently I'm using one of Timotei shampoos and I can see big difference on my hair. I think it's not really bad shampoo and conditioner if you are not looking for something special for your hair and if you don't have any problems with electrify. Price is good, packaging looks quite elegant, smell is cute, so even if it's not good for me, it can be good for you. It's worth to try these products out. I'm not gonna buy it again :)

Have you ever used this series? Does it work with your hair ? :D

--------------------
Ta seria kosmetyków Pantene nie należy do moich ulubionych. Sama nie wiem do końca, dlaczego nie zostaliśmy kolegami. Może lepiej byłoby, gdybym używała tego szamponu tylko 2-3 w tygodniu, jednocześnie używając czegoś mniej chemicznego. Obecnie mam jeden z szamponów Timotei i widzę kolosalną różnicę na włosach. Myślę, że to nie będzie zły szampon i odżywka, pod warunkiem, że nie oczekujesz wiele od produktów do pielęgnacji włosów i nie maasz problemów z elektryzowaniem się ich. Cena jest przystępna, opakowanie eleganckie, a zapach słodki, więc myślę, że sam powinieneś wypróbować czy ta seria akurat będzie dla Ciebie. Ja niestety nie kupię tych produktów ponownie :)

A Ty używałeś już serii Aqua Light? Jak sprawdziła się na Twoich włoskach? ; D

23 comments:

  1. Opakowania bardzo ładne, ale jak potęgują elektryzowanie się to nie dla mnie :D w każdym razie już kiedyś mi jakąś odżywka od nich nie podpasowala bo nie mogłam rozczesać po niej włosów

    ReplyDelete
  2. Najbardziej jestem ciekawa tej odżywki. Racja, pierwsze na co zwróciłam uwagę to ciekawe, przeźroczyste opakowania. Jednak sama mam małe problemy z elektryzowaniem włosów, przez co chyba produkty nie dla mnie, ale może jednak. ;)

    ReplyDelete
  3. Nigdy nie próbowałam tego szamponu, ale lubię inne z Palmolive ;)

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się aranżacja produktów na zdjęciach, szkoda, że ta seria jednak Ci nie podeszła :) Polecam bardziej profesjonalne szampony do włosów wtedy jest troszkę łatwiej o efekty :)

    ReplyDelete
  5. Thanks for the review! I love these, someone else can try them and i can read about it haha!

    ReplyDelete
  6. I love Pantene products. I haven't tried this particular one yet, but it actually sounds perfect for my best friend. She is prone to greasier hair and its really thin. Mine is thinking and dryer.

    ReplyDelete
  7. I love pantene products, they smell so good and leave hair healthy and strong!

    ReplyDelete
  8. I haven't used Pantene in a really long time! Will have to check these out!

    ReplyDelete
  9. Nice review and beautiful pictures :)

    ReplyDelete
  10. I have been looking for a new shampoo and conditioner to help my hair out. I am definitely going to have to check this product out!

    ReplyDelete
  11. Tej wersji jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię ich odżywki w piance :)

    ReplyDelete
  12. pantene is one my favorite shampoo and conditioner too. I've been using it for years.

    ReplyDelete
  13. It's a very hot day in NY and probably the best day to hit the pool or head for the beach. A nice hair wash after those activities would be great.

    ReplyDelete
  14. Pantene and Dove are my favorite drugstore shampoos. I always throw them in every couple of months.

    ReplyDelete
  15. I haven't used Pantene in a really long time! I love other brands but after going through the post i am thinking to try this one.

    ReplyDelete
  16. Great post! I haven't tried this series yet but it sounds great. Pantene is one of my favorite drugstore hair products.

    ReplyDelete
  17. Pantene Pro V is advertised alot here, I´ve never used it, but am always looking to try new beauty products.

    ReplyDelete
  18. Hej u mnie tropiki ;) opakowanie na plus jednak u mni sie nie nie sprawdzaja szampony ani odzywki tej marki ;(

    ReplyDelete
  19. ładne opakowanie, fajny produkt, ale nie mam zaufania do Pantene, wrzucają cały syf swoje składy :/

    ReplyDelete
  20. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować, ale szczerze mówiąc nie przepadam za tą firmą.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  21. Dostałam kiedyś od siostry odżywkę w sprayu i moje włosy bardzo się z nią polubiły. :)

    ReplyDelete
  22. Kiedyś stosowałam ten szampon, ale z tego co pamiętam to niczym szczególnym się nie wyróżniał ;/

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger