Mój laptop umarł, straciłam miesiące pracy. Chwilka przerwy, by móc zacząć od nowa.


Czasami przerwy są potrzebne, ale nie wtedy kiedy człowiek idzie według planu, a tu nagle bum, nieprzewidziana przerwa, bo laptop zawodzi.
Straciłam wszystkie prywatne dane, wszystkie wpisy na bloga oraz zdjęcia na instagram, które tworzyłam miesiącami. Niestety, moja głupota nie zna granic. Co chwile powtarzałam sobie, że jutro zgram całość na pendrive, moje lenistwo sprawiło, że dziś pozostały mi tylko pojedyncze zdjęcia zapisane gdzieś na karcie pamięci aparatu.
Właśnie dlatego potrzebuję chwili przerwy. Nie wiem za co się złapać, ale nie poddaje się i tworzę od nowa. Postaram się wrócić już na początku lutego :)

Mała przestroga dla Was, pamiętajcie, by robić kopie najważniejszych rzeczy i nie odkładajcie niczego na jutro :D

3 comments:

  1. Ja również nie zgrywam rzeczy na pendriva ale mam większość zdjęć na dysku google, a programy na płytkach :D Pomaga! Również kiedyś straciłam masę danych, zdjęć i płakałam. Teraz tylko się podnieść i mówić, że teraz to już wgl. da się z siebie wszystko. Głowa do góry! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jestem chyba nieco staromodna i nie lubię dysków online, szczególnie google. Wolę pendrive, karty pamięci albo zapisywanie wszystkiego na kartkach, czy w zeszytach, ale oczywiście taka chmura to wygodna opcja :D
      Własnie tak sobie mówię, dziękuję, pozdrawiam również :)

      Delete
  2. Wrinkle Couture from China I understand but this is a more affordable option it is a lot smaller but it worked for me with especially in this area there you miss area where you get the most oily but don't do that I stay so just like I just ate so good and I should have showed you all more of my face before it took my makeup box side on that makeup from eight hours and it looked dang near flawless I would think I mean you don't look as good as the initial application obviously but it definitely didn't look near as bad as my makeup used to look after just like four hours so that's all this Knightley stuff that I do but I wanted to add on wanted to give you more to learn from this video I'm in the mornings when I shower I do I wash my face I use the
    https://ozvish.com/wrinkle-couture/

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger