Nowości Marca, czyli co wybrałam na promocji 2+2 w Rossamnnie


Witam Was serdecznie kochani. Niestety post nie pojawił się w poniedziałek, ale musicie mi wybaczyć. Miałam sporo spraw na głowie, do tego pożerał mnie ból reumatyczny z którym walczę do dziś. Niestety nie czułam się na siłach, by dokończyć recenzję hitu, który upolowałam ostatnio w Rossmannie.
Chociaż nie mamy jeszcze końca Marca, ja nie planuję kolejnych zakupów, dlatego uznałam, że podzielę się z Wami produktami, które kupiłam min. na promocji 2+2 w Rossmannie. Pierwszy raz korzystałam z tej promocji i muszę przyznać, że pewnie jeszcze kiedyś skorzystam :D



1./2./5. Aletrra maska, odżywka i szampon nawilżający do włosów z Bio granatem i aloesem - o całej tej serii słyszałam już wcześniej. Przyznam, że w tym wypadku kierowałam się również ceną, ponieważ z jednej strony potrzebowałam nowej maski do włosów. Szampon akurat też się kończył, no a odżywka w sumie też by się przydała.
Seria jest naprawdę tania i ma przyjemne składy. Maskę oraz odżywkę dostaniemy za 9.99 zł, szampon za 8.99 zł. Jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzą te produkty,
3. NaturalMe glinka czerwona - miałam urodzinki, więc poza małą imprezką urodzinową postanowiłam zrobić sobie prezent i w końcu sprawdzić glinkę czerwoną. Podobno fajnie oczyszcza, jest delikatna, dedykowana cerom naczynkowym. Użyłam jej dopiero raz, więc jeszcze nie mogę się wypowiedzieć, ale cena glinki NaturalMe jest przyjemna. Kupiłam ją w SuperPharmie za 20 zł.
4. Isana krem do rąk z aloesem - kremik był tani, a ja ostatnio używam sporo kremów do rąk. Idą u mnie jak woda, dlatego przy okazji zakupów w Rossku dorzuciłam ten aloesowy z Isany. No nie jestem zachwycona, ale nie wiem czego można spodziewać się po kremiku za 4 zł ;p
6. Isana Hair Professional olejek do włosów z olejem arganowym - szukałam niedrogiego olejku do zabezpieczenia końcówek i tak trafiłam na Isanę. Na razie radzi sobie całkiem dobrze. Nie przetłuszcza włosów, ale muszę dokładniej przyjrzeć się i poobserwować włoski przez jakiś czas po jego stosowaniu. Kosztuje tylko 12.99 zł.

A Wy planujecie jeszcze jakieś zakupy w Marcu? Co udało Wam się już złapać w tym miesiącu? Korzystaliście z promocji 2+2? :D

21 comments:

  1. Ja miałam oszczędzać i nie robić zakupów . Niestety stało się tak że przechodziłam obok Rossmanna i po prostu weszłam do środka. Okazało się że jest promocja 2+2 więc jak z niej nie skorzystać . Kupiłam sobie dwie farby do włosów, odżywkę i jedwab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, znam to z doświadczenia haha, chociaż staram się nie kupować zbędnych kosmetyków, bo własnie oszczędzam :D

      Delete
  2. Nie miałam nic do włosów z Isany ;) muszę kiedyś w końcu wypróbowac ;) z NaturalME bardzo lubiłam pomarańczowy peeling do ciała i olejek z dzikiej róży :)

    ReplyDelete
  3. Ja się na promocję z pielęgnacją włosów w Rossmannie się nie załapałam :D Ja oprócz potrzebnych rzeczy nic zbędnego nie kupiłam, więc duży progres u mnie :D Najbardziej ciekawi mnie ta glinka czerwona z NaturalMe :)

    ReplyDelete
  4. U mnie Isana podpadła, ale Tobie życzę miłego testowania :)

    ReplyDelete
  5. Tak kupiłam ale dziś wybieram się do Warszawy i tak zamierzam jakieś kosmetyki kupić:) A tak to nie kupiłam niż z tej promocji bo u mnie wolno idą odżywki i maski do włosów .

    ReplyDelete
  6. musze się zaręcić rzy tej isanie, aloes uwielbiam, a olejek też może okazać się kozacki

    ReplyDelete
  7. Zarówno produkty z Isana jak i Alterra nie są mi obce. Bardzo lubię je za świetne działanie a Isanę dodatkowo za niską cenę. Bardzo chętnie kupuję kosmetyki tej marki :) Co do tych które przedstawiłaś w dzisiejszym poście z chęcią przygarnęłabym Isana Hair Professional olejek do włosów z olejem arganowym - moje końcówki są niestety w dość tragicznym stanie i myślę, że taki olejek by je trochę podreperował :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam kosmetyki Alterry. Tej maski używałam i ma cudowny zapach! :) Mój blog

    ReplyDelete
  9. Bardzo lubię ta odżywkę i szampon . Włosy super wyglądają :)

    ReplyDelete
  10. Produkty isana są tanie, ale naprawdę fajnie się sprawdzają u mnie. Z Altera miałam kilka produktów i powiem szczerze,że zaskoczyły mnie pozytywnie. Może nie są jakieś super, ale naprawdę fajnie się sprawdziły. Miłego weekendu!

    ReplyDelete
  11. Z promocji w Rossmannie skorzystałam na to co potrzebowałam, czyli szampony, maska i suchy szampon :)

    ReplyDelete
  12. U mnie niestety nie sprawdził się żaden krem do rąk Isany.

    ReplyDelete
  13. W Rossmanie nie byłam, ponieważ kupiłam sobie w tym miesiącu trochę ciuszków do nowej stylizacji oraz byłam wczoraj na Ekotykach i kupiłam kilka naturalnych cudeniek :D Poluje na promocje perfum w Hebe lub Rossmanie :)

    ReplyDelete
  14. Ja zaszalałam na Beauty Forum i raczej nie planuję zakupów.

    ReplyDelete
  15. Ta glinka czerwona to dla mnie nowość :O

    ReplyDelete
  16. Miałam z tej serii z granatem maskę i odżywkę. Maska była ok, natomiast odżywka to różnie sobie radziła na moich włosach :) Raz było lepiej raz gorzej :)

    ReplyDelete
  17. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam, że ta promocja obecnie trwa - odnoszę wrażenie, że w Rossmannie ciągle są jakieś okazje i nie warto kupować pomiędzy nimi bo to tylko marnowanie pieniędzy, a są często więc nie trzeba długo czekać :D Znam Altere, miałam od nich kiedyś szampon i odżywkę bodajże z aloesem, ale były dosyć przeciętne :P Mam nadzieję, że u Ciebie spiszą się lepiej. Natomiast co do czerwonej glinki to też kiedyś próbowałam ale tylko próbkę więc trudno mi coś więcej napisać. W każdym razie nowości bardzo fajne, daj znać jak się sprawdzają! <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    ReplyDelete
  18. Żałuję, że nie załapałam się na tą promocję, co prawda kosmetyków mam zapas, ale uwielbiam warzywne pasty z Rossmana, są pyszne. Muszę wypróbować olejek, który prezentujesz. Też by mi się przydał, a zazwyczaj są bardzo drogie.

    Miye's Imaginations ♥

    ReplyDelete
  19. Używałam tego olejku na końcówki - jest tak wydajny, że zdążył się przeterminować nim dobiłam dna :O

    ReplyDelete
  20. Poszalałaś w Rossmannie 😆 Ja to w sumie rzadko robię tam zakupy, chociaż mam rzut beretem teraz 😆

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger