Recenzja: ORGANIC SHOP zwiększająca objętość maska do włosów z ekstraktem z malin i jagód acai, która lepiej sprawdza się w roli odżywki


Witam Was serdecznie w pierwszą niedzielę kwietnia. Jak Wasze samopoczucie?
Pewnie już zauważyliście, że jestem fanką tanich, ale dobrych składowo kosmetyków, dlatego dziś przychodzę do Was z recenzją maski do włosów od Organic Shop, która z początku totalnie mnie nie zachwyciła. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się dlaczego się nie polubiłyśmy i co teraz myślę na temat maski, to zapraszam do lektury :D

Informacje o produkcie

Organic Shop Vibrat Raspberry&Acai to zawierająca 98% składników naturalnych maska do pielęgnacji włosów pozbawionych objętości. Zawiera niezwykle bogaty w witaminę C organiczny ekstrakt z owoców malin. Organiczny ekstrakt z jagód acai oraz olej z kokosa. Nie zawiera: silikonów, parabenów, SLS, SLES, olejów mineralnych.



• Produkt: Organic Shop zwiększająca objętość maska do włosów z ekstraktem z malin i acai
• Cena: 11.99 zł
• Gdzie kupić: Drogerienatura.pl | Drogeriapigment.pl | Tesco.pl

Działanie
W masce nadającej objętość znajdziemy przede wszystkim ekstrakt z owoców malin, który bogaty jest w moją ukochaną witaminę C. Ekstrakt ten powinien wspomagać detoksykacje i nawilżenie włosa oraz dodawać włosom naturalnego blasku. W masce znajdziemy również ekstrakt z jagód acai, który jest doskonałym źródłem witaminy A, E i B. Wzmacniają i zmiękczają one włosa. Powodują też, że stają się bardziej lekkie i puszyste, przez co dostają dodatkowej objętości. Olej z kokosa odżywia i odbudowuje strukturę włosów.

Z początku maseczka totalnie mnie nie zachwyciła. Po zastosowaniu na kilkanaście lub kilkadziesiąt minut moje włosy były napuszone i elektryzowały się, dlatego odstawiłam i zapomniałam o tym produkcie. W któryś dzień zwyczajnie zabrakło mi odżywki do włosów, dlatego wyciągnęłam z szafki tę maskę i nałożyłam ją w ten sam sposób co odżywkę – wmasowałam we włosy, następnie spłukałam. I to było moje odkrycie!
U mnie maska nie sprawdza się w roli maski, być może przez wysoką zawartość oleju kokosowego, ale świetnie sprawdza się jako kilkusekundowa odżywka. Włosy rzeczywiście są po niej miękkie, gładkie i puszyste, czego zawsze szukam w działaniu odżywek czy masek. Jestem miło zaskoczona.
Nie mam żadnego problemu z rozczesywaniem włosów, no i łatwo ją spłukać. Jest również bardzo łatwa w nałożeniu. Konsystencją przypomina gęsty budyń lub masełko do ciała.
Pachnie cudnie; przypomina mi lekko naperfumowany, lekko chemiczny, ale słodki krem do ciasta z malinami. Aż chce się zjeść!
Dodatkowym plusem jest też cena oraz bardzo ładny skład. Maska używana w formie odżywki starcza na dość długo, więc mogę śmiało powiedzieć, że jest wydajna.


Skład
Aqua, Cetearyl Alcohol (emolient), Distearoylethyl Dimonium Chloride (sub.antystatyczna), Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Glycerin (gliceryna) Rubus Idaeus Fruit Extract (ekstrakt z maliny), Euterpe Oleracea Fruit Extract (ekstrakt z jagód acai), Ribes Nigrum Leaf Water (hydrolat z liści porzeczki), Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract (ekstrakt z żurawiny), Guar Hydroxypropy ltrimoniumChloride (sub. antystatyczna), Parfum, Citric Acid (kwas cytrynowy), Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate (konserwanty), CI 77491 (barwnik)


Ocena końcowa
Bardzo się cieszę, że zabrakło mi wtedy odżywki i zdecydowałam się dać masce Organic Shop jeszcze jedną szansę. Zawsze obawiam się kokosa w składzie, ale to już kolejny produkt z kokosem, który sprawdza się u mnie nałożony na krótką chwilę. Niestety przy dłuższym przytrzymaniu na włosach puszy je okropnie.
Chętnie kupię tę maseczkę jeszcze raz, ale równie chętnie spróbuję innych wariantów z tej serii. Ciekawa jestem czy będą równie pozytywne wpływać na stan moich włosów. Myślę, że mogę polecić Wam tę maskę, jednak nakładaną jak odżywkę. Nie wykluczam, że maska może dobrze sprawdzić się na bardzo suchych, zniszczonych włosach, bo te zazwyczaj nie mają problemu z olejem kokosowym.


A czy Wy kiedykolwiek używaliście dokładnie tej maski? Jak się sprawdziła? Może próbowaliście innych masek i chcecie o nich opowiedzieć? Której powinnam spróbować teraz? :D

5 comments:

  1. Sporo osób narzekało na te maski :P

    ReplyDelete
  2. Dobrze że się sprawdziła chociaż tu. Ja sobie odpuszczę :)

    ReplyDelete
  3. U mnie raczej by nie przeszła z powodu oleju kokosowego. Moje włosy go nie cierpią.

    ReplyDelete
  4. Wydaję mi się że ta maska idealna dla mnie!:)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger