Recenzja: Catrice | Lash Boost Serum Lash Growth Overnight serum do rzęs


My natural lashes aren't very long, so I decided to buy new lash serum to have them longer, thicker and stronger. I wanted to buy a Long 4 Lashes serum, but when I was at store I've spent all of my money for makeup and I couldn't buy this serum. I've chosen a cheaper Lash Boost Serum Lash Growth Overnight from Catrice. I like this brand and I got a sentiment for this brand, because when I've been starting with makeup some yeras ago, I've been loving to use Catrice comsetics. This time I've thought that it can be great lash serum. If you want to know if it's good or not, just keep on reading :)
----------------
Moje naturalne rzęsy nie są zbyt długie, dlatego zdecydowałam się kupić nową odżywkę, by nieco je wydłużyć, odżywić oraz wzmocnić. Chciałam kupić odżywkę Long 4 Lashes, ale podczas zakupów wydałam wszystkie pieniążki na kosmetyki do makijażu oraz pielęgnacji cery i nie mogłam pozwolić sobie na ten właśnie produkt. Wybrałam tańszą odżywkę Lash Boost Serum od Catrice. Lubię tę markę, ponieważ mam do niej sentyment. Gdy zaczynałam swoją przygodę z makijażem, uwielbiałam używać ich kosmetyków, więc i tym razem zaufałam tej marce. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się, czy serum się sprawdziło, to czytajcie dalej :)  
 

Product Info
Serum promises 18% longer lashes in 30 days. You have to apply the serum onto the lid like an eyeliner every night.
-------------------
Serum obiecuje nam 18% dłuższe rzęsy w 30 dni. Serum aplikujemy jak eyeliner na powieki każdego wieczora.


Action
*I'm so, so disappointed with this serum! Yes, of course 18% lash growth is not really much though, so we will see only a minimal effect, but it's not worth to wait and use this serum. Why?
*It really burns my eyes after apllying onto the lid. My eyes are so sensitive, so when it start to burn, my eyes start to to fill with tears. It's horrible. I aslo can't aplly it before sleep. My eyes are so dry and I have some problems with closing them. At night when I got this serum on my lids and want to close the eyes Lash Boost just slip into the eyes and burn.
*Also the eyeliner isn't my favourite applicator, I prefer mascaras.
*It's scentless and transparent.
*I want to say sorry that I don't have any picture before and after of my lashes, but I totally forgot about it, and in my opinion it wasn't worth to take pictures after one month, but you could trust me. My lashes aren't really longer, maybe just a little bit, especially lower lashes are little longer. I can see that I have more lashes, but that's everything what this serum did.
*It costes 4.99 EUR.
--------------------

*Jestem rozczarowana tym serum. Tak, oczywiście 18% wzrostu rzęs to niezbyt dużo i pewnie zobaczymy tylko minimalne efekty, ale moim zdaniem serum nie warte jest czekania. Dlaczego?
*
Cholernie piecze w oczy po zaaplikowaniu. Moje oczy są wrażliwe i suche, dlatego często wraz z nałożeniem produktu zaczynają mi lecieć łzy. Jest to bardzo nieprzyjemne uczucie. Nie mogę również zaaplikować serum przed spaniem., ponieważ przez suchość oka mam problem z ich zamykaniem, a kiedy serum dostanie się do środka zaczyna piec niesamowicie okropnie.
*
Również eyeliner nie jest moim ulubionym sposobem aplikacji. Preferuję szczoteczki mascary.
*
Lash Boost jest bezzapachowe i przeźroczyste.
*
Chciałabym serdecznie przeprosić, ale nie mam dla Was zdjęć moich rzęs przed i po, ponieważ totalnie zapomniałam. Uznałam, że nie opłaca się ich również robić po miesięcznej kuracji, dlatego musicie wierzyć mi na słowo.
Moje rzęsy nie urosły jakoś szczególnie, może dolne rzęski zagęściły się nieco bardziej. Widzę jednak, że zrobiły się trochę ciemniejsze, co znaczy, że chyba ich przybyło, ale to wszystko co serum zrobiło dobrego.
*
Serum kosztuje około 20 zł. 

Ingredients
AQUA (WATER), PVP, BUTYLENE GLYCOL, POLYQUARTERNIUM-37, CAPRYLYL GLYCOL, LAMINARIA DIGITATA EXTRACT, PELVETIA CANALICULATA EXTRACT, BIOTINOYL TRIPEPTIDE-1, APIGENIN, GLYCERIN, CAPRYLHYDROXAMIC ACID, LECITHIN, AMINOMETHYL PROPANOL, DISODIUM EDTA, PPG-26-BUTETH-26, GLUCONOLACTONE, HYDROLYZED KERATIN, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, XANTHAN GUM, SODIUM BENZOATE, OLEANOLIC ACID.

 


Final Thoughts
I don't recommend you this product. I know that there's a serum with mascara from Lash Boost series, but I'm not gonna try it out. I will use it until I buy new serum, but I know that I will never back to Lash Boost ;)
Did you ever use this serum? What do you think about it?
-------------------
Nie polecam tego produktu. Wiem, że w serii Lash Boost mamy też serum z mascarą, jednak nie mam zamiaru go próbować. Zużyję to serum, które mam dopóki dopóty nie kupię innego, ale na pewno nie wrócę do Lash Boost :)
Czy kiedykolwiek używaliście tego serum? Co o nim myślicie?

10 comments:

  1. Szkoda, że to się nie sprawdziło. Jak odbijesz się z pieniążkami po zakupowym szaleństwie, to polecam Ci kupić to co chciałaś, czyli Long 4 Lashes. U mnie sprawdziło się znakomicie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz czeka mnie chyba kolejne takie szaleństwo, więc mam nadzieję, że starczy na to serum i o nim nie zapomnę :)

      Delete
  2. Cena kusząca, ale produkt musi jeszcze działać. Ja kupowałam na przecenach Long 4 Lashes i byłam zadowolona, dawał radę jak na taki drogeryjny produkt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tym razem będę już widzieć, żeby wybrać LOng 4 Lashes :)

      Delete
  3. Nie używałam tego serum nawet nie wiedziałam, że ta marka coś takiego posiada w swoim asortymencie. Szkoda, że się nie sprawdził.

    ReplyDelete
  4. Ja mam kupować Long 4 Lashes już od jakiś 3 miesięcy, i ciągle mam inne wydatki. Szkoda, że tańsze serum się nie sprawdziło :( Polecam zamówić L4L na allegro, dostaniesz za 45 zł z przesyłką. Moja mama tak ostatnio kupowała :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie kupuje na Allegro, bo jakoś przekonana nie jestem do tego portalu, ale może kiedyś powinnam, bo czasami ceny mają świetne :)
      Oczywiście z chęcią Cię odwiedzę <3

      Delete
  5. Oj strach się bać kiedy piszesz że piecze po aplikacji. Jestem w lekkim szoku, bo tak zdecydowanie być nie powinno. Dobrze, że zrobiłaś szczery post i ostrzegłaś resztę z nas. Teraz na pewno nie kupię tego produktu.

    ReplyDelete
  6. The lash boost looks great! I'll have to purchase some and give it a try. Thanks for the amazing and in-depth review!

    ReplyDelete
  7. Ja mam złe przeżycia z tym produktem..;/

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger