Recenzja: Seyo Home SPA | myjący peeling orzechowo-cukrowy do ciała naturalne ujędrnienie


Good morning beauties. Today I'd like to talk about really cheap body peeling with a sugar and walnuts. My skin doesn't like salt scrubs, so when I bought too much cosmetics I decided to buy something cheaper to exfoliate my sensitive skin. Check out my thoughts on Seyo cleansing scrub with walnuts and sugar :)
--------------------
Witajcie piękni. Dziś chciałabym podzielić się opinią na temat taniutkiego peelingu myjącego do ciała od Seyo. Moja skóra nie lubi solnych peelingów, dlatego kiedy wydało mi się zbyt dużo pieniędzy na kosmetyki, nie pozostało mi nic innego jak zaopatrzenie się w nieco tańszy scrub. Wybrałam więc cukrowo-orzechowy peeling marki, której totalnie nie znam. Zapraszam do czytania :) 



•Product:
Seyo cleansing body peeling with walnuts and sugar.
•Price: €2,50/ 9.99 zł
•Where to buy: drogerienatura.pl

Producer Clamis
Scrub contains a mixture of walnut shells and sugar. Removes dead skin, effectively cleanses and smoothes the skin, improving its firmness and elasticity. Contains milk and honey extract which helps to hydrating, nourishing and smoothing the skin. Sweet almond extract perfectly moisturizes, softens the skin and soothes irritations. Contains panthenol which prevents irritations of the skin, giving it softness and elasticity.
-------------------
Peeling zawiera mieszankę złuszczających drobin z łupin orzechów włoskich i cukru. Usuwa martwy naskórek, skutecznie oczyszcza i wygładza skórę, poprawiając jej jędrność i elastyczność. Zawiera wyciąg z mleka i miodu o działaniu nawilżającym, odżywczym i wygładzającym. Ekstrakt ze słodkich migdałów doskonale nawilża, zmiękcza skórę oraz łagodzi podrażnienia. Pantenol zapobiega podrażnieniom skóry, nadający jej miękkość i elastyczność.



Action
It's not the best body peeling I've used in my life, but it's also not bad. It's good scub in this price tag. After using skin is very smooth, but I can't feel if my skin is hydrating, moisturizing or nourishing. I think there's too many promises from the producent. It contains a lot of small walnut particles, which cleanses and smooths my skin well.
-------------------
Nie jest to najlepszy peeling jaki w życiu używałam, ale nie jest też najgorszy. Myślę, że odpowiada swojej półce cenowej. Po użyciu skóra staje się gładka, ale producent obiecuje zbyt wiele. Nie czuję, by moja skóra była nawilżona czy odżywiona. Produkt zawiera wiele dobrze ścierających martwy naskórek oraz dobrze czyszczących kawałeczków skorupki orzecha włoskiego, co bardzo lubię w tym peelingu.

Smell
What I like about this peeling is interesting walnut scent. It's quite intensive and the skin smells really nice after using.
--------------------
Najbardziej interesujący w tym produkcie jest zapach – orzechowy, ale nietypowy. Po użyciu skóra pachnie ładnie przez jakiś czas.



Ingredients
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Cocamidoproyl Betaine, PEG-12 Dimethicone, Glycerin, Propylene Glycol, Triethanolamine, Polysorbate 20, Acrylates/C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Glyceryl Laurate, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnaml, Alpha-Isomethyl Ionone, Mel Extract, Lac Extract, Prunus Amygdalus, Dulcis Seed Extract, Potassium Cocoyl Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Mica, Titanium Dioxide, Sucrose, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol

Final Thoughts
I think it's great if you are looking for something in low price and you're not looking for moisturizing effect. I don't know if I will buy it again, maybe. Currently I prefer something without SLS inside :)

Do you know this peeling? What's your current fav scrub? :)
------------------
Myślę, że jest to dobry peeling dla tych, którzy szukają czegoś w niskiej cenie, ale nie szukają spektakularnego efektu nawilżenia, czy odżywienia skóry. Nie wiem czy kupię go ponownie, ponieważ wolę jednak produkty bez sławnego SLS w składzie :)

Znacie ten peeling? Co o nim sądzicie? Jaki jest obecnie Wasz ulubiony peeling, który możecie mi polecić? :)

You might also like:
Evree Lavender Foot Mask And Peeling review
Dissapointing Delia Dairy Fun Body Scrub review

11 comments:

  1. Podoba mi się strasznie opakowanie, kurcze :D
    Ja używam z Joanny takiego truskawkowego, pięknie pachnie, ale ciągle szukam swojego ulubionego :)

    ReplyDelete
  2. Kocham wszelakie peelingi ! A ten orzechowy mnie zaintrygował bardzo ♥ Szkoda że nie okazał się ideałem ! Ale mimo wszystko chętnie go wypróbuję ! ;D
    Obserwuję ;*

    ReplyDelete
  3. Obserwuję kochana ❤❤❤

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam peelingi wiec myśle, ze mogłabym sie z nim polubic <3

    ReplyDelete
  5. Ciekawi mnie jego zapach i chyba byłabym w stanie zaryzykować :)

    ReplyDelete
  6. Hahaha mi się kojarzy z masłem orzechowym :D Ale niestety ma SLS w składzie więc nie spróbuję.

    ReplyDelete
  7. Nie miałam go, ale widziałam i miałam kupić. Dobrze, że napisałaś, ja wolę lepiej sprawdzające się produkty. Polecić mogę Żurawinowy Peeling Cukrowy od Lirene :) Sprawdza sie super i zostawia piękną skórę :)

    ReplyDelete
  8. Z chęcią bym go wypróbowała, musi przepięknie pachnieć!;)

    ReplyDelete
  9. uwielbiam peelingi, myśle że ten może stać się moim ulubieńcem!:)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger