Recenzja: Rossmnn For Your Beauty | silikonowa myjka do twarzy



Hi beauties. I hope you're in a good mood, because today I have a new review for you. In my previous post I was talking about a Konjac sponge and today I'd like to talk about another cleansing beauty tool. Did you ever heard about silicone facial cleansing pad? If not, just keep on reading <3
--------------------
Cześć piękni. Mam nadzieję, że macie dziś dobre humorki, ponieważ przychodzę do Was z kolejną recenzją. W ostatnim poście mówiłam na temat gąbki do mycia twarzy Konjac, a dziś chciałabym podzielić się opinią na temat innego gadżetu do pielęgnacji skóry na twarzy. Czy kiedykolwiek słyszeliście o sylikonowej myjce? Jeśli nie, to zapraszam na dalszą część posta <3



What Is A Silicone Pad
If you are new to cleasning tools, you should meet this pad made from silicone. Mine has a pink colour, but you can buy it in different coloures. This is perfect tool for people who want to give one a try without making an investment. 
The tiny bristles on the top of the pad work hard to massage the debris out of clogged pores, while the larger bumps exfoliate and overall soften the skin.
----------
Jeśli jesteś nowy w świecie myjących gadżetów do twarzy, koniecznie powinieneś poznać tę myjkę zrobioną z silikonu. Moja jest w kolorze różowym, ale na rynku znajdziemy je w wielu różnych odcieniach. Myślę, że ta nieduża silikonowa szczotka będzie idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą nieco bardziej zadbać o skórę twarzy nie wydając przy tym dużych pieniędzy.
Wypukłości na górze myjki masują naszą buzię działając jak delikatny peeling, który odblokowuje pory i złuszcza martwy naskórek sprawiając, że nasza skóra staje się gładka.


How To Use A Pad

I recommend you to use this pad 3 times a week with your favourite cleanser, moving in circular motions for the deepest cleaning.
----------------
Polecam używać tej myjki 3 razy w tygodniu ze swoim ulubionym żelem do mycia twarzy. Najlepiej robić okrężne ruchy, by jak najdokładniej oczyścić twarz.
 


Action
*I bought my pad in Poland only for 1,25 EUR, so if very, very cheap. I don't know where you can buy it in your country, but I'm sure you can find it in Sephora for 6$.
*It works well with my face! I love to use it 3 times a week in the moring before my daily skin care routine and the daily makeup to have a smoother face. Than the makeup just look better.
*It exfoliates almost all the dead skin cells and leaves my face smooth and soft without the dryness.
*Unfortunately the massage is not my favourite thing. It's not so relaxing for my skin, but despite this I love to how my face look after the claaning, so I'm a fan of this pad.
*It's very massive so it's hard to destroy.
------------------
*Myjkę kupiłam w Rossmanie za mniej niż 5 zł w przecenie, więc jest naprawdę bardzo tania.
*Myjka działa świetnie! Uwielbiam używać jej 3 razy w tygodniu przy porannej pielęgnacji skóry i przed nałożeniem codziennego makijażu, by twarz stała się gładsza, przez co makijaż wygląda na niej o niebo lepiej.
*Złuszcza prawie cały martwy naskórek i pozostawia moją skórę miękką i gładką bez uczucia suchości.
*Niestety sam proces masowania twarzy myjką nie należy do najprzyjemniejszych, choć nie jest to najgorsze uczucie, po prostu nie relaksuje mnie ta czynność, ale uwielbiam to w jaki sposób wygląda moja buzia i jak ładnie jest oczyszczona po użyciu myjki, dlatego wciąż jestem fanką tego produktu.
*Silikonową myjkę jest trudno zniszczyć, więc będzie służyć nam przez długi, długi czas. 

Final Thoughts
For the end, I want to say that it's worth to try out this kind of cleaning tools, even if you'll decide that it's not your favourite thing, it's cheap so you will not cry that you spend a lot of money for a shit :) 
Have you ever used pads like this? What's the price of silicone pads in your country? Do you like to use it? :)
------------------
Na koniec dodam, że warto wypróbować taki myjący gadżet, ponieważ jest tani, a może sprawdzić się świetnie. Nawet jeśli uznacie, że nie jest to Wasza ulubiona rzecz, nie będziecie zamartwiać się, że wydaliście sporo pieniędzy w błoto na gówno z którego nie jesteście zadowoleni.
Czy kiedykolwiek używaliście takiej myjki? Co sądzicie o jej działaniu. Czy Wam też nie do końca odpowiada uczucie podczas masowania nią buzi? :)

17 comments:

  1. I have one and I love it. It really does make such a difference when cleaning your skin, and keeping it clean :) Cute post!

    www.brittanyxperetin.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. taki gadżet jest bardzo pomocny

    ReplyDelete
  3. Mam podobną myjkę z Thalgo, przyznam że rzadko ją używam. Mam jeszcze gąbeczkę Konjac sponge :))

    ReplyDelete
  4. mam szczoteczkę soniczną która jest genialna, myślę że taka mała myjka jest dobra na początek, aby sprawdzić, czy nasza skórą polubi się z silikonem :D

    ReplyDelete
  5. Może bym się skusiła na taką myjkę, zanim kupiłabym coś w stylu Foreo. Jakby mi się spodobała, to wtedy mogłabym myśleć o prawdziwej inwestycji :D

    P.S. Obserwuję <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to świetny sposób, by sprawdzić tak jak powiedziała koleżanka wyżej, czy nasza skóra polubi się z silikonem. Ja obecnie Foreo nie planuję kupić, ale po kupnie szczotki elektrycznej kto wie hehe :D

      Delete
  6. Miałam kiedyś takiego silikonowego jeżyka, ale zamieniłam go na szczoteczkę soniczną i nie żałuję :) Mimo tego, jeśli ktoś nie ma wielkich problemów ze skórą może sprawdzać się doskonale :D

    ReplyDelete
  7. Ja mam szczotkę soniczną i bardzo ją lubię też nie używam jej codziennie, ale skóra zdecydowanie zyskała odkąd ją stosuję :)

    ReplyDelete
  8. Ja nie mogę używać takich gadżetów, mam cienką i wrażliwą skórę, ale słyszałam że ta myjka jest świetna do mycia pędzli :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do pędzli jej nie próbowałam, ponieważ mam brushegg, ale to całkiem ciekawy pomysł :)

      Delete
  9. Fajny gadżet,pisałam o nim u siebie na blogu,ale u mnie ma inne zastosowanie

    ReplyDelete
  10. Chętnie bym kupiła, pytanie tylko czy udałoby mi się zmotywować do jej codziennego stosowania.

    ReplyDelete
  11. Ja ostatnio taką dostałam i używałam jej codziennie i to było za dużo ale właśnie 3 jest okej :) również obserwuje :D

    ReplyDelete
  12. Kupiłam taki w Avon i używam codziennie:)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Olga's makeup and beauty , Blogger